Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annemie
Fotograaf (regio wets-vlaanderen) 20-07-2007
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk op 20-07-2007. Liefst regio west-vlaanderen. Wij huwen in Bredene en het feest gaat door in oostende. Kunnen jullie mij interessante adresjes geven. Professioneel,amateur of student. Wie...
Fotografie Reacties: 8 9-9-2006 9:41:07

annemie
Tafelschikking
Vraagje??Laten jullie de mensen zelf hun plaats kiezen aan tafel of krijgt iedereen een vaste plaats van jullie??Ik denk dat ik wel ga bepalen aan welke tafels men zal zitten,maar dat aan de tafel zelf de gasten hun plaats mag kiezen,behalve de eret...
Andere Reacties: 6 9-9-2006 9:34:24

Philip
koppeltjes voor oktober
Hoi iedereen wij zijn philip en kim en we trouwen op 28/10/2006zijn er nog koppels die de grote stap zetten in deze maand???laat van jullie horen!!!!groetjes Philip en kim
Andere Reacties: 6 8-9-2006 23:26:15

Cynthia
HELP- Goeie DJ regio Gent-Sint Niklaas
Dag medebruidjes, Wat is het ongelofelijk moeilijk om een DJ te vinden. We zijn op zoek naar iemand die de nadruk legt op commerciële muziek van nu maar die ook af en toe eens een swing,... draait. Kan er ons iemand helpen bij onze zoektocht?! K...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 8-9-2006 20:35:48

annemie
huwelijkstaart
We hebben een traiteur voor de receptie en BBQ, maar hij maakt geen bruidstaarten, wel dessertbuffet maar ik wil een taart :)Kan iemand een bakker aanraden in het Antwerpse en wat kost zo'n taart ongeveer per persoon?
Andere Reacties: 0 8-9-2006 20:28:53

annemie
zaal in Antwerpen
Weet er iemand een leuke locatie in het Antwerpse die vrij is van catering, liefst met een tuin?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 8-9-2006 20:18:15

Mieke
BRUIDSKINDJES
Hey iedereen,ik ben op zoek naar een origineel tekstje, cadeautje,... om aan de ouders van onze bruidskindjes te geven. Niet als bedankje achteraf, maar om hen op een leuke manier te vragen of hun dochtertje ons bruidskindje wil zijn. Heeft iemand ...
Voorbereiding Reacties: 1 8-9-2006 19:36:03

Tilly
Vrijgezelle avond
Hoi iedereen,Zelf ben ik ondertussen al 3 maandjes getrouwd. Ondertussen gaat mijn vriendin die voor mijn huwelijk de vrijgezelle heeft geregeld ook trouwen. Ik zou voor haar ook net zo een toffe dag willen plannen als dat zij voor mij gedaan heeft. ...
Voorbereiding Reacties: 0 8-9-2006 19:15:06

Veerle
grote hoeve/schuur of originele locatie voor BBQ
Hey,Wij zijn op zoek naar een toffe schuur/hoeve of originele betaalbare locatie voor onze trouw in West of Oost-Vlaanderen. We zouden een reuzebbq willen houden,en zelf het 'heft in handen nemen qua organisatie' dus graag een zaal die vrij is van ca...
Locatie Reacties: 15 8-9-2006 18:28:22

griet
originele locatie
Wij zijn op zoek naar een schuur, een boerderij of een andere originele lokatie nabij het gentse om te trouwen. Het is geen eenvoudige opdracht dus alle tips en ideetjes zijn welkom.alvast merci
Andere Reacties: 1 8-9-2006 17:51:42

griet
trouwen in schuur, boerderij
Wij zijn op zoek naar een schuur, een boerderij of een andere originele plaats om te trouwen, heeft iemand ideetjes, tips of ervaringen hiermee?Wij zijn van Gent dus liefst niet te ver....
Andere Reacties: 0 8-9-2006 17:38:42

Lobke
huwelijksreis
Hallo (aanstaande) bruidjes,Wij hebben een beetje een exeptioneel huwelijk daar mijn verloofde en ikzelf eerst in België huwen om daarna ook nog een feest in Marokko te geven waar hij veel familie heeft wonen. Ik ben op zoek naar een aantal idee...
Huwelijksreis Reacties: 0 8-9-2006 16:40:08

alain
discobar the funky streetband
is er iemand die al gehoord heeft van de band 'the funky streetband' indien wel wat vonden jullie ervan en zou het iets zijn voor een huwelijksfeest
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 8-9-2006 14:13:34

Joke
E&R wedding fashion stockverkoop!
Hallo bruidjes!Voor iedereen die nog op zoek is naar een trouwjurk heb ik misschien goed nieuws. Vanaf 7 september tot 7 oktober is er stockverkoop bij de bruidswinkel E&R wedding fashion in Berverlo. Ik ben er gisteren gaan kijken en heb meteen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 8-9-2006 14:02:13

Lien
Aan Christel ivm Hof ten Damme
Kan je mij aub de prijzen toemailen en verdere info aub ? callenslien@hotmail.com dikke merci ! Groetjes
Andere Reacties: 1 8-9-2006 12:46:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...