Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

veronique
menukaarten
Wij willen onze menukaarten zelf maken. Ik heb al mooie kaarten gekocht, maar ik weet niet hoe ik er moet aan beginnen. Heeft iemand misschien een idee of een tip? groetjes,Veronique
Andere Reacties: 2 3-4-2008 21:26:16

nele
en dan is het zover...bedankt!!
kan het amper geloven, maar morgen is het zover...dagen, weken, maanden naar deze dag uitgekomen en nu het zover is, is dat 'n heel raar gevoel...maar wel 'n super en spannend gevoel!ik wil iedereen bedanken die mij hier bewust en onbewust geholpen h...
Andere Reacties: 7 3-4-2008 21:21:23

Tina
uitnodigingen
Hallo medebruidjes,Wij maken onze uitnodigingen zelf, t is te zeggen, mijn schoonbroer maakt ze. Zijn er misschien mensen die ook zelf hun uitnodigingen maken en die deze naar mij willen doormailen? k weet niet goed hoe ik alles erop moet zetten. Zo ...
Andere Reacties: 3 3-4-2008 19:30:44

Dafne
tweede pasbeurt komt er aan ...
dag medebruidjes,op 19 april ga ik mijn kleed voor de tweede keer passen.Ik kon het vandaag niet laten om nog eens in de bruidsboetiek te passeren om mijn kleedje nog eens te kunnen zien.OOk mijn juwelen waren aangekomen...Ik kan amper wachten om het...
Andere Reacties: 7 3-4-2008 19:28:12

heidi
help! collega's
hallo,het werk dat ik nu doe, doe ik al bijna een jaar. maar ben deze week van groep veranderd. met allemaal nieuwe collega's. nu zit ik met een tweestrijd. moet ik nu voor onze trouw de collega's van de vorige groep uitnodigen waar ik een goed conta...
Andere Reacties: 4 3-4-2008 17:34:02

Ellen
liedjes
Hey iedereenWij willen de tafels een bepaald liedje geven en dan als dit liedje gedraaid wordt, weten de mensen dat ze naar het buffet mogen gaan. Weten jullie misschien enkele liedjes die we kunnen gebruiken? We zouden wel graag bekende liedjes hebb...
Andere Reacties: 3 3-4-2008 16:42:46

evy
vlotte openingsdans
Wij willen geen slow als openingsdans, maar iets vlot, swingend. Iemand een suggestie? Groetjes
Andere Reacties: 2 3-4-2008 16:33:07

Hilde
Paniekaanval
Lieve aanstaande bruidenIk volg al sinds een jaar, sinds de aanzoek dus, het forum. Nu en dan probeerde ik iemand te helpen met een tip maar verder genoot ik van de verhalen en ideetjes, de voorbereidingen,... Op onze teller staan nog 72 dagen. Alles...
Andere Reacties: 11 3-4-2008 14:23:35

laura
helium
Dag medebruidjes,wij zouden ballonnen willen uitdelen, in de kerk aan de kindjes die komen kijken.Kan iemand mij helpen, ik ben op zoek naar het huren van een machine met helium om de ballonnen op te blazen.Ik zag dat het te koop stond in Ava ma da i...
Andere Reacties: 3 3-4-2008 13:43:58

Laura
Vrijgezellen onder de genodigden
Hey,Wat doen jullie met vrijgezellen (vrienden, familie waarvan je geen weet hebt dat ze een partner hebben)?Sturen jullie uitnodigingen met als opschrift ' x en partner' of gewoon 'x'. Dat vind ik dus echt een moeilijke beslissing. Als je ze met par...
Andere Reacties: 11 3-4-2008 13:25:42

nancy
schikking eretafel
Kan er mij iemand uitleggen, waar normaal de ouders en de schoonouders zitten aan de eretafel t.o.v. het bruidskoppel. Het is een ovale tafel. We hebben elk een broer + vriending, elk 1 paar grootouders, en dan nog onze ouders. Hoe schik je de tafel ...
Andere Reacties: 4 3-4-2008 13:02:30

Kim
Aantal gasten
Hey,Wij dachten oorspronkelijk een 100-tal mensen te hebben op ons avondfeest, maar door een aantal afzeggingen (sommigen wel heel onverwacht) zullen we nu maar met een 60 mensen zijn. Wat vinden jullie hiervan? Is dit heel weinig? Groetjes,Kim
Andere Reacties: 7 3-4-2008 12:03:10

olivier
D.M. fotografie oostende ?
Kent er iemand D.M. fotografie oostende ??zijn ze goed en creatief in huwelijksreportage?prijsklasse?zijn de albums creatief
Andere Reacties: 0 3-4-2008 10:57:43

Ann
Kapper aan huis regio Mechelen
Hallo,Kent er iemand een goeie kapper of kapster aan huis in de regio Putte/Mechelen?Bedankt!Ann
Andere Reacties: 2 3-4-2008 10:32:41

Kelly
tandjuweeltje en bruidsnagels
Vanaf 1 Mei start ik met het plaatsen van tandjuweeltjes die minimum 1 jaar tot enkele jaren blijven zitten, dit alles gebeurt op dezelfde manier als bij de tandarts en brengt geen beschadiging aan de tanden. Ook plaats ik bruidsnagels, doe manicure ...
Andere Reacties: 6 3-4-2008 9:12:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...