Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Joke
lucht op!
dag bruidjes,het moet even van men hart: wat een onbeschaamde mensen lopen er in de wereld rond!!!! Ik kan op men beide handen niet meer tellen hoeveel mensen er zichzelf al onbeschaamd hebben uitgenodigd op onze trouw! ongelooflijk! Er was zelfs iem...
Andere Reacties: 10 8-4-2008 17:58:49

Kim
Ringen - Fede di Oro - Aanrader!
Beste medebruidjes,Wij zijn onze ringen vorige vrijdag gaan halen bij Fede Di Oro en wij zijn echt ongelooflijk tevreden. Toen we er zoveel maanden geleden gingen kiezen waren ze heel vriendelijk, lieten ze ons alle tijd, hielpen ze waar ze konden ma...
Andere Reacties: 9 8-4-2008 17:11:48

dorine
trouwen in tunesie
hey,ik trouw in juli in tunesie,iemand ervaring daarmee, want is wel lastig ik zit in belgie en hij daar en weet niet echt hoe het in zen werk gaat een trouwfeest in tunesie.groetjes
Andere Reacties: 1 8-4-2008 15:53:54

sylvie
intredelied
hallo,wij trouwen deze zomer en ik ben nog op zoek naar het geschikte intredelied voor de kerk! we hadden graag iets instrumentaal gehad ( geen tekst!!) maar ook liefst niet de traditionele 'wedding march'.wie wil ons helpen???
Andere Reacties: 3 8-4-2008 15:52:25

Darie
Bon overnemen? Devos kleding Lennik
Hallo,Wegens omstandigheden kan ons huwelijk niet doorgaan. Mijn kleed kon ik nog omruilen voor een waardebon bij www.devoskleding.be, voor een waarde van 900 €, zowel op kledij voor bruid als voor bruidegom. Wie wil deze bon overnemen, prijs...
Andere Reacties: 0 8-4-2008 14:54:47

Karolien
Paniek: vervoer zegt af! :o(
Hei medebruidjes! Wij trouwen 2 augustus en ik moet hals overkop nog op zoek naar vervoer. Ons gratis oldtimerbusje is weggevallen dus ben ik beginnen rondbellen naar van die busbedrijven en ceremoniebedrijfjes. Maar: die vragen 650 € voor 2ure...
Andere Reacties: 4 8-4-2008 14:17:12

CHANTAL
MIA MONTA
hallo,hoi ik heb mijn trouwjurk besteld bij mia monta en vroeg mij nu af of er nog bruidjes zijn die daar hun jurk hebben gekocht?En hebben jullie er een gekozen uit hun eigen collectie of een andere?Ben eens benieuwdvele groetjes..
Andere Reacties: 2 8-4-2008 14:11:15

sofie
trouwringen
halloheeft er iemand ervaring met Perles d'Amour? ik heb op hun site (trouwringen18k) mooie ringen zien staan. we weten eigenlijk niet goed wat wa willen van trouwringen en we hebben ook niet echt een idee waar we erom zouden gaan.kan er iemand ons h...
Andere Reacties: 1 8-4-2008 14:00:10

dorothee
foto album kopen
hallo beste bruidjes, vandaag net 1 maand getrouwd !!!! en het was super !Nu we hebben van onze vriend (fotograaf) alle foto's digitaal gekregen en zouden nu graag een selectie maken en deze in een album steken...;We zijn op zoek naar een album (zond...
Andere Reacties: 5 8-4-2008 13:29:05

kaat
Prijs Garamaj en Anna Belin
Hallo!Heeft er iemand een idee hoeveel een kleedje van Garamaj kost? En van Anna Belin?Alvast hartelijk bedankt!
Andere Reacties: 1 8-4-2008 11:58:42

Mirella
runaway bride
Voor reportage zoek ik runawau brides: vrouwen die een par dafgen/weken/maanden voor hun huwelijk alles afgeblazen hebben en besloten niet te trouwen. Wie herkent zich hierin of kent zo'n dame?Snel reageren aub!GroetjesMirella
Andere Reacties: 13 8-4-2008 11:30:51

evy
muziek in viering
't Wordt stilaan tijd om onze viering samen te stellen. 1 probleem: wij hebben absoluut geen voorkeursliedjes. Welke liedjes laten jullie in jullie viering zingen/spelen? Kwestie van wat ideetjes op te doen...Groetjes
Andere Reacties: 3 8-4-2008 10:39:55

Patricia
Prijs diëtiste
Na 2 weken van water drinken, eten van fruit en groenten en honger lijden ben ik exact 100 gram afgevallen en zijn de frustraties stilaan aan het opborrelen... Ik ben stilaan aan het denken om naar een dietiste te gaan, maar ik heb wat schrik van de ...
Andere Reacties: 13 8-4-2008 10:28:12

Lieselot
Ontvangst in feestzaal
Halloeen rare vraag misschien, maar hoe ontvangen jullie in de feestzaal? Samen met ouders? en wie staat dan waar?Niet dat alles bij ons zo volgens protocol zal verlopen, maar toch had ik graag eens gehoord hoe dit bij jullie zal zijn?groetjesLieselo...
Andere Reacties: 3 8-4-2008 10:22:33

Sabine
WIJ ZIJN GETROUWD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo allemaalWIJ ZIJN GETROUWD!!!Onze dag zaterdag was grandioos super geslaagd!!!!! Beter dan we het ons hadden kunnen voorstellen. We genoten niet van elke minuut, maar van elke seconde.Tip: laat gewoonweg alles lekker op je afkomen en geniet va...
Andere Reacties: 4 8-4-2008 10:06:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...