Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Bethy
trouwringen gent
Kent er iemand een adresje voor leuke trouwringen in of rond Gent ? We zijn deze middag naar Fede di Oro geweest, maar we vonden niet echt onze smaak en het was er overdruk. We hadden nochtans een afspraak gemaakt ... Groetjes en alvast bedankt voor ...
Andere Reacties: 4 5-4-2008 16:41:37

Sarah
Kledij voor bruidegom
Hoi iedereen, Waar zijn jullie met jullie ventje gaan shoppen. In welke winkel zijn jullie of hij met iemand anders geweest voor zijn kostuum?Zijn genre is meer wat sportiever (met wat ik niet bedoel sportsloefen en jogging he :-) Maar gewoon niet te...
Andere Reacties: 18 5-4-2008 13:51:24

karolien
niet-traditionele/alternatieve trouwjurk
Ik ga de komende dagen op zoek naar m'n trouwjurk, maar weet eigenlijk niet zo goed waar te beginnen. Ik zou graag een eenvoudige of iets alternatievere jurk willen. Hoef geen witte 'prinsessejurk' met pareltjes en lange sleep, en wil er ook geen for...
Andere Reacties: 13 4-4-2008 22:14:08

danielle
intredelied kerkdienst
heyla,onze kerkdienst (of hoe zeg je dat) staat zo goed als op punt. Alleen weet ik niet goed wanneer het intredelied opgezet moet worden. We gaan op z'n amerikaans, dwz mijn vriend gaat eerst met zijn mama, en ikke met mijne papa als laatst. Hebben ...
Andere Reacties: 3 4-4-2008 20:48:58

katrien
Wie trouwt ook op 15 augustus???
Hallo!!Is er nog iemand die trouwt op vrijdag 15 augustus, OLV Hemelvaart en feestdag?? Ik heb hier nog niemand gehoord en voel me wat alleen ;)Hoever staan jullie? Ik kijk er al naar uit!!Groetjes, Katrien
Andere Reacties: 7 4-4-2008 19:09:02

veerle
ouders bedanken tijdens misviering
Hey, wij trouwen 31 mei 08 en ik ben nog steeds op zoek naar een tekst om onze ouders te bedanken... Kan iemand ons hierin helpen. De tekst van de boom en de fluit ken ik alsook die van de voetsporen aan het strand, hebben mijn ouders meermaals gehoo...
Andere Reacties: 2 4-4-2008 18:07:37

Karen
afslanken op billen/heupen?
hoi dames, zijn er onder jullie die een of andere techniek/product/... hebben uitgeprobeerd om plaatselijk (heupen/billen) af te slanken voor hun grote dag? ik ben niet te zwaar en een normaal dieet levert mij amper centimeterverlies op op de plaatse...
Andere Reacties: 4 4-4-2008 16:11:52

kristien
feestzaal oudenburg
Hallo,Heeft er iemand ervaring met de " abdijhoeve " in oudenburg?Was het eten lekker, hoe was de bediening, de vriendelijkheid,...
Andere Reacties: 2 4-4-2008 15:25:04

Patricia
Kostprijs Xen ringen?
Ik vroeg me af wat de prijzen zijn van de ringen van Xen. Is dit dezelfde prijsklasse als bv de ringen van Fede di Oro? En waar in België hebben ze een ruime keuze van dit merk?
Andere Reacties: 8 4-4-2008 14:57:21

Annick
Droogkuis trouwkleed?
Hey iedereen!Wij zijn vorige week in het bootje gestapt, het was een zalige dag!!Ik zou mijn trouwkleed heel graag willen bijhouden maar de sleep en de onderkant zijn wel vuil geworden... Kent iemand van jullie een goede droogkuis in de omgeving van ...
Andere Reacties: 2 4-4-2008 13:41:29

mieke
Mooie hartvormige enveloppendoos te koop
hallo,Ik verkoop een mooie hartvormige doos, om de enveloppes die je ontvangt van de gasten op je feest handig en veilig op te bergen. Nieuwprijs was 20 EUR. Je mag me een fair bod doen.Wil je een foto zien, mail me dan: miekeserl@yahoo.comgroetjes,M...
Andere Reacties: 11 4-4-2008 12:27:33

veerle
Wat doen gasten tussen kerk en receptie?
Hallo, we zitten met een planningsprobleem : onze gasten komen van over het hele land, en daarom dachten we alles snel te laten aansluitoen. Ik weet gewoon niet wat ze anders moten doen tussen bv kerk en receptie? We dachten ht zo te doen ; - 12.00 :...
Andere Reacties: 9 4-4-2008 11:03:44

veerle
planning vraagje
hallo, waarschijnlijk een onnozele vraag, maar als er enige tijd tussen de kerk en de receptie zit, bv voor de foto's te maken, wat doen je gasten dan ondertussen? Bij ons komen die verspreid van het hele land, en de meeste hebben kindjes. Ik vrees d...
Andere Reacties: 1 4-4-2008 10:59:08

Sabrina
kinderanimatie
hallo, wij trouwen 18.07.2009 en op ons feest zijn toch redelijk veel kindjes en ik zou graag kinderanimatie hebben voor op het feest kan er mij iemand daarmee helpen en ook de commentaar en prijs erbij geven,groetjes sabrina
Andere Reacties: 10 3-4-2008 21:37:39

Sabrina
hoeveel tijd tussen gemeente en kerk ??
hallo, wij trouwen 18.07.2009 en ben aan het uitzoeken welke uren het beste zijn inverband met onze trouw voor de gemeente en de kerk, ik dacht om 11uur30 voor de gemeente en om 13 uur voor de kerk 'de afstand ertussen is een 15 min rijden.Is dit een...
Andere Reacties: 7 3-4-2008 21:32:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...