Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

nicole
goedkoop iemand die enkele fotoshoots kan nemen omgeving bree, peer ,meeuwen
hoi ben dringend op zoek naar iemand die goedkoop enkele mooie foto's kan maken.Is bedoeld voor foto's te hebben voor we trouwen. Wij gaan die dag geen foto reportage doe omdat we enkel voor de wet trouwen en is voor ons beide tweede maal dat we tro...
Andere Reacties: 0 8-4-2008 9:16:12

Inge
vervoer: win een peugot 207 cabrio
Hoi Iederee,Ik was vanmorgen een beetje in de reclame aan het kijken en kwam een advertentie tegen van Peugot. Je kan je op de volgende link inschrijven om voor je huwelijksdag een peugot 207 cc te winnen als trouwvervoer. Wijzelf zijn er niks mee, w...
Andere Reacties: 4 8-4-2008 6:49:50

katrien
zaal alta ripa
WIj trouwen op 08/11/08 en ons feest gaat door in Alta Ripa in Avelgem/Outryve. Er zijn daar 2 zalen. Wij weten dat er op diezelfde avond nog een trouwfeest doorgaat in de andere zaal. Via deze site probeer ik te zoeken wie dit zou zijn....Katrien08/...
Andere Reacties: 0 7-4-2008 21:42:52

vanessa
even hartje luchten
dag dames,ik zit met vraagje, is het normaal datik nog niet nerveus ben? We huwen binnen 2mhalf en heb nog niks van zenuwen.Ben alleen heel tijd aan denken dat iets verkeerd gaat lopen of dat onze ouders ruzie gaan maken (zijn allemaal gescheiden en ...
Andere Reacties: 3 7-4-2008 18:31:49

Claudia
voorbereidingen....
Dag medebruidjesIs intussen al een hele tijd geleden dat ik hier nog iets heb opgezet. We hebben intussen een aantal knopen doorgehakt. Ons feest zal doorgaan in het Golfhotel - stiemerheide in Genk, we hebben een supertffe fotograaf (video-fotoservi...
Andere Reacties: 1 7-4-2008 15:10:12

Sabrina
kinderanimatie stanny clown dendermonde
hallo, heeft er iemand ervaring met stanny clown vanuit dendermonde want wij zoeken iemand die zich met de kindjes kan bezighouden maar we zouden alleen de ballons doen.groetjes sabrina
Andere Reacties: 1 7-4-2008 14:28:33

Laura
Moeder
Er moet me even iets van het hartEen tijd geleden schreef ik het al eens neer dat het niet zozeer mijn schoonmoeder is die problemen maakt, maar mijn eigen moeder.Dit weekend gebeurde er weer vanalles. Nadat ze 2 weken geleden na veel vijven en zesse...
Andere Reacties: 10 7-4-2008 13:44:45

Sofie
aan Sofie (03/05/08)
hey Sofie, ik las enkele van jouw reacties op het forum... Ik heet ook Sofie en trouw toevallig ook op 3 mei 2008. Wij trouwen in Hamme (Oost-Vl.) Van waar zijn jullie ergens?groetjes, Sofie
Andere Reacties: 3 7-4-2008 13:37:51

Sofie
aan Sofie (03/05/08)
hey Sofie, ik las enkele van jouw reacties op het forum... Ik heet ook Sofie en trouw toevallig ook op 3 mei 2008. Wij trouwen in Hamme (Oost-Vl.) Van waar zijn jullie ergens?groetjes, Sofie
Andere Reacties: 0 7-4-2008 13:37:50

Sarah
ceremoniemeester voor 10 mei
Ik weet het, we zijn aan de late kant... Maar is er nog iemand die een ceremoniemeester kent die vrij is op 10 mei a.s.? Alles gaat door in West-vlaanderen.Laat je iets weten?
Andere Reacties: 2 7-4-2008 11:52:42

stefanie
fotograaf
Hallo,We zijn nog op zoek naar een betaalbare fotograaf in west vlaanderen. Heeft er iemand een idee? Het zou enkel voor de kerk en dan nog wat foto's achteraf zijn. Een beginnende of goeie hobbyfotograaf is voor ons ook goed. Hopelijk kunnen jullie ...
Andere Reacties: 2 7-4-2008 10:46:23

Patricia
M&M's
Vorige week ben ik tijdens het surfen dit tegen gekomen: www.mymms.be Dit is een site van M&M's waar je M&M's kan laten personaliseren met een eigen gekozen tekst en kleur. 't Is wel niet zo goedkoop, en op de Amerikaanse site heb je veel mee...
Andere Reacties: 3 7-4-2008 8:57:39

Liese
Gemiddelde prijs fotograaf?
Goedemorgen lieve bruidjes,ik vroeg me af hoeveel een fotograaf ongeveer kost, hoelang deze dan aanwezig is op de trouwdag en wat je dan precies allemaal krijgt voor die prijs.Ik heb daar geen flauw idee van, dus alle reacties zijn welkom!Groetjes,Li...
Andere Reacties: 17 7-4-2008 8:18:54

katrien
kapsel
hallo allemaal,ik zit met een klein probleempje. ik heb enige tijd geleden mijn haar laten opsteken, maar vond het niet zo goed. het was opgestoken met losse krollen achteraan. De kapper had het vooraan gewoon naar achteren gebracht, waardoor het lee...
Andere Reacties: 2 6-4-2008 22:35:47

anna
eieren brengen voor goed weer.............
weet er iemand hoeveel eieren men zoal naar de zusters brengt om te bidden voor een zonnige dag?
Andere Reacties: 10 6-4-2008 21:30:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...