Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Meilan
Te koop
We hebben andere keuzes gemaakt, dus verkoop ik onze 4 tafelnaamhouders. Ze zijn in chroom, zeer stevig en zwaar. 15 euro voor alle 4. Liefst af te halen in Antwerpen. Opsturen kan, maar dan voor eigen rekening.Laat jouw mailadres achter als je inter...
Andere Reacties: 0 31-3-2008 14:17:31

Lien
@ wendy die trouwt op 23/08/2008
hallo Wendyje zei me op 15/03/2008 dat je vriendin ook haar uitnodiging zelf had gemaakt, met een pons of stempel menu. zou je daar nog een voorbeel van hebben, je zou me echt helpen!merciLien
Andere Reacties: 0 31-3-2008 12:56:54

Delphine
Lingerie - Triumph
Heeft iemand het setje van Triumph - angel curves gekocht?Ik zou graag deze zonder bandjes kopen, maar ben niet zeker of deze toch niet afzakt...Iemand ervaring met het merk, of type?Zie: http://www.lingerietotaal.nl/?url=http://shop.lingerietotaal.n...
Andere Reacties: 7 31-3-2008 11:28:06

betsy
schoenen
hoi medebruidjes,het zit zo...ik vind de doorsnee trouwschoenen niet echt iets voor mij en ook niet dat ze onder mn jurk passen, nu heb ik prachtige perfekte schoenen gezien maar ze zijn er enkel in zwart en gebroken wit.nu is mijn vraagje, heeft er ...
Andere Reacties: 3 30-3-2008 22:12:50

Inge
de bruidsschat: Garamaj (stijl Rembo)
Heeft iemand enig idee een trouwjurk van Garamaj ongeveer kost? In De Bruidsschat in Brugge hebben ze veel jurken van Garamaj en die lijken qua stijl goed op Rembo...
Andere Reacties: 1 30-3-2008 22:12:50

Sofie
binnenlocatie omgeving hamme-beveren
hey, met het weer hier in België willen we graag een binnenlocatie achter de hand hebben voor als het zou regenen op onze trouwdag. We trouwen in Hamme en geven onze feest in Beveren. We zoeken dus iets in die omgeving. Is er iemand die ideetjes...
Andere Reacties: 2 30-3-2008 21:35:34

Karen
ceremoniemeester en vervoer
Ik wil graag dat mijn dag "af" zal zijn. In mijn omgeving vinden ze het echt niet nodig dat er een ceremoniemeester en speciaal vervoer zou zijn. Ze willen dat we de hele dag met onze nissan micra rondrijden en zelf alles regelen. De suite ...
Andere Reacties: 5 30-3-2008 21:22:35

nele
en dan is het plots maar vijf dagen meer...
al zo lang kijken we uit naar onze trouwdag op 4 april. zo lang al lijkt die dag nog zo ver weg...en nu plots is maar vijf dagen meer...nu vrijdag is het zover. 'n vreemde spannende gewaarwording vind ik.alle praktische voorbereidingen zijn zo goed a...
Andere Reacties: 5 30-3-2008 21:19:06

KELLY
foto
iemand van regio oudenaarde ronse?
Andere Reacties: 6 30-3-2008 20:49:01

Annick
29 maart was FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!
Hey iedereen, Hier even een berichtje van een reeds 1 dag getrouwde vrouw! :-)We hebben gisteren echt een super fantastische dag beleefd! Alles is verlopen zoals we in gedachten hadden en zelfs nog beter! Ik voelde me echt een prinsesje in mijn kleed...
Andere Reacties: 8 30-3-2008 18:44:18

Kim
namen en adressen op enveloppen
Hey iedereen, Zeg, ik zit met een probleempje. We vragen op de receptie alle collega's van mijn team, maar ik ken niet bij iedereen de naam van de partner. Hoe los ik dat het beste op zonder te geforceerd over te komen? Jan en mevrouw Huppeldepup is ...
Andere Reacties: 7 30-3-2008 17:53:11

SOFIE
binnenlocatie voor foto's
hallo, Iemand een idee van binnenlocatie voor onze foto's? omgeving heist op den berg!groetjes, sofie
Andere Reacties: 1 30-3-2008 17:35:58

Cindy
alternatief trouwringen
Wij willen geen trouwringen en zijn op zoek naar een alternatief hiervoor. Wat doen jullie of kennen jullie alternatieven? Armbandjes en kettingkjes daar hadden we zelf al aan gedacht.Alvast bedankt
Andere Reacties: 6 30-3-2008 17:31:03

Evi
Overleden familielid herdenken tijdens de mis
Hoi allemaal,Ik heb 2 jaar geleden mijn moeder verloren, ik zou iets speciaal doen in de kerk om haar te herdenken. Heeft er iemand een tof idee?Evi
Andere Reacties: 7 30-3-2008 17:25:39

Sanne
beertjes of boeketjes
Hallo,Wij hebben twee meisjes van 3 en 6 jaar. Nu dacht ik voor hun de miniversie te laten maken van mijn trouwboeketje. Verder dacht ik hun een beertje te laten dragen met onze trouwringen in. Ik vrees nu echter dat dit wat teveel gaat worden voo...
Andere Reacties: 5 30-3-2008 15:15:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...