Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Vera
15 maart 2008 was fantastisch! en budgetvriendelijk
Hallo iedereen,Morgen 2 weken geleden zijn wij getrouwd, alles is super verlopen. Wij hadden een budgetvriendelijk trouwfeest en misschien kunnen andere trouwkoppels hier wat inspiratie vinden. Mijn trouwkleed was prachtig. Ik heb het gekocht bij Jag...
Andere Reacties: 6 28-3-2008 18:24:59

brenda
schoenen
ik trouw binnen 62 dagen het begint te korten en heb al zenuwen,alles is wel al in orde behalve ik ben 8 maart om mijn jurk gegaan en ze hadden mijn schoenen niet kheb ze nu nog steeds niet ik hoop dat ik ze vlug ga hebben dat ik ze toch nog wat kan ...
Andere Reacties: 1 28-3-2008 16:53:43

iris
schoonouders
Bij je ventje krijg je uiteraard schoonouders die je niet te kiezen hebt. Ben ik de enige die het niet goed kan vinden met mijn schoonouders? Mijn vriend vindt zijn ouders alles. Wij hebben met ons 2 de huwelijksdag gepland en hij ging akkoord met al...
Andere Reacties: 9 28-3-2008 13:44:15

Sarah
Zenuwen!!!
Hey bruidjes,Bij ons staan er vandaag nog 70 dagen op de teller!! de zenuwen komen der aan hoor.. Op 26 april is het mijn eerste pasbeurt van mijn jurk ik kan niet meer wachtten, zijn er nog vele mensen met zoveel zenuwen???Groetjes xxxxsarah@datapr...
Andere Reacties: 7 28-3-2008 13:11:22

Amber
Kriebels!! whiiiiiiiii
Hey iedereen,Ik moet het gewoon even kwijt, ik gier van de zenuwen! Het is nog lang, nog 134 dagen,maar ik kan mijn enthousiasme niet meer wegsteken. Zo content, zo aaaaaah.....Hebben er nog bruidjes al last van vroege kriebels? Hoe ver staan jullie?...
Andere Reacties: 10 28-3-2008 12:13:46

winderickx
kostuum mee kopen.
hallo bruidje,Wie van jullie gaat mee kostuum kopen van de bruidegom? groetjes
Andere Reacties: 21 28-3-2008 10:58:11

Ilse
trouwzaal -schuur 300 pers
Hallo! wij zoeken een trouwzaal of liefst een schuur voor 300 genodigden. Het moet gelegen zijn in west-vlaanderen. Hebben jullie suggesties?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 28-3-2008 9:58:58

SOFIE
mandjes voor rozeblaadjes
hallo,bij het binnekomen van de kerk strooien onze bruidskindjes rozeblaadjes, de rozeblaadjes heb ik al, maar ben nu op zoek naar een gepast mandje voor ze in te doen, zijn op zoek naar een ecru/beige. iemand een idee waar je mandjes in verschillend...
Andere Reacties: 10 28-3-2008 8:43:10

Nanouchka
make-up, kapsel...
Hoi bruidjes,wat doen jullie eerst: jullie kapsel of make-up? Ik ging eerst mijn kapsel doen, erachter de make-up? Ik ging geen proef make-up doen, maar iedereen zegt dat ik dat toch best eens laat doen?? Wat denken jullie, dat maakt mij echt nerveus...
Andere Reacties: 7 28-3-2008 8:35:54

Isabelle
6 september 2008 stand van zaken??
Hallo,Wie van jullie trouwt er nog op 6 september aanstaande? Waar staan jullie met de voorbereidingen van het hele gebeuren? Zijn jullie uitnodigingen al klaar? Hebben jullie menu al vastgelegd bij feestzaal?......
Andere Reacties: 2 28-3-2008 8:10:35

an
zaal leuven landen
hallo,we zijn voor onze trouw op zoek naar een leuke gezellige zaal zonder catering in de buurt van leuven of Landen. hebben jullie suggesties? alvast bedanktgroetenan
Andere Reacties: 4 27-3-2008 21:16:13

Karen
ceremoniemeester Luc Pauwels?
Heeft iemand met deze mijnheer ervaring?Karen
Andere Reacties: 0 27-3-2008 18:28:51

Inge
wie verkoopt Rembo trouwkleedje na trouw?
Dag bruidjes,ik ben vandaag voor de eerste keer gaan passen in een winkel waar ze veel jurken hebben van Rembo. Ik was er compleet verkocht voor twee modellen met een halter hals.De jurken kostten allebei 1375 euro en aangezien mijn budget nogal bepe...
Andere Reacties: 7 27-3-2008 18:11:19

sarah
Wegwerpcamera's op tafel
We zijn er aan aan denken om op tafel bij het avondfeest wegwerpcamera's te leggen voor gasten,zodat ze "momentopname" kunnen maken.Is er nog iemand die dit doet,of er ervaring mee heeft?Is het mogelijk om die foto's op cd/dvd te laten zett...
Andere Reacties: 14 27-3-2008 17:58:07

Kim
100 dagen!!!!
Ik heb er hier al zooooveeeeel de revue zien passeren en vandaag zijn het "onze" 100-dagen :-) Over 100 dagen trouwen we, lijkt toch magisch! Het zal er plots ONGELOFELIJK snel gaan zijn! Ik kan bijna niet meer wachten :DIk heb wel nog enke...
Andere Reacties: 9 27-3-2008 15:29:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...