Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marisa
Help: bruidegom vindt mijn haar te licht :(
Dag bruidjes,Ik zit met een groot probleem. Ik laat mijn kapster steeds de vrije loop om mijn haar te doen, dus ook met kleuringen. Ze zei dat het het verstandigste was om mijn haar een lichte kleur te geven om het toch wat "klassieker" te ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 30-6-2007 21:02:56

Brenda
gips vorm varkentje
HalloIk ben opzoek naar een gietvorm om varkentjes te gieten in gips. en dat dan te gebruiken vvor de menu kaarten mee te maken .Weet er iemand een hobby winkel zijn waar ze dit verkopen in de omgeving van brugge-Maldegem.Vele groetjesBrenda
Ideeën Reacties: 2 30-6-2007 19:53:07

Sofie
goed weer voorspelling 07/07/07
medebruidjes van 07/07/07heb juist nog eens gekeken wat het weer geeft voor onze datumzaterdag 24° en 13% kans op neerslagde vrijdag hetzelfde en zondag ook 24° en 16% neerslagkansziet er best goed uit, zelfs al zitten ze er een dag naast, ...
Andere Reacties: 5 30-6-2007 19:02:33

Maartje
leuke ideetjes
Hoi iedereen,Ik ben op zoek naar leuke ideeen om onze huwelijksdag op te vrolijken. Het kan gaan om iets leuks voor tijdens de misdienst of voor het misboekje of de bedankjes,...Ik zou er graag 1 of 2 dingetjes tussen willen die iets of wat origineel...
Andere Reacties: 2 30-6-2007 18:04:27

karlijn
trouwkleed huren?
hallo,weet er iemand waar in west-vlaanderen je trouwkleed kan huren??
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-6-2007 12:13:45

Kirsten
Net terug uit Thailand
Hallo allemaal!Wij zijn sinds donderdag terug van onze huwelijksreis in Thailand. Sommigen onder jullie hadden gevraagd om te laten weten hoe het daar was.Wel, wij hebben met BestTours de rondreis 'Thailand Aards paradijs' gedaan met aansluitend een...
Andere Reacties: 6 30-6-2007 10:00:29

jennifer
maandstonden help!!!
hallo, een vervelende vraag hier.ik ga op huwelijksreis in augustus en moest het nu net lukken dat ik juist dan mijn maandstonden krijg, ik neem geen pil.Bestaat er iets of zo waarmee ik mijn maandstonden kan uitstellen of verlichten of zo?? heeeeeee...
Andere Reacties: 6 30-6-2007 8:12:12

Anneleen
Feestzaal regio Bxl-Aalst-Merelbeke voor 170 man
Wij plannen ons huwelijk in de lente volgend jaar en zijn op zoek naar een feestzaal in de regio Brussel-Aalst-Merelbeke. Aangezien we van plan zijn ongeveer 170 mensen uit te nodigen, dient de zaal groot genoeg te zijn. Zo vallen Hof van Nassau en H...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 30-6-2007 0:50:28

Karlien
Wat te doen tussen wettelijk huwelijk en avondfeest
Hallo bruidjes! 15 september trouwen we voor de wet. Het eigenlijke grote feest en het kerkelijk huwelijk vinden pas volgend jaar plaats. 15 september wordt dus een intieme gebeurtenis (enkel naaste familieleden). Ons wettelijk huwelijk vindt om 14uu...
Ideeën Reacties: 5 29-6-2007 22:31:24

Karlien
Wat te doen tussen wettelijk huwelijk en avondfeest?
Hallo bruidjes! 15 september trouwen we voor de wet. Het eigenlijke grote feest en kerkelijk huwelijk zal pas volgend jaar plaatsvinden. Het wordt 15 september dus een intiem gebeuren. Het wettelijk huwelijk vindt pl
Ideeën Reacties: 1 29-6-2007 22:26:21

fabienne
binnen locatie
hallo weet er iemand ergens een binnen locatie waar we eventueel fotos zouden kunnen trekken wij wonen in HAM tegen leopolsburg,balen,tessenderlo,beringen wij trouwen de 07/07/07 maar het zal waarschijnlijk regen,dank u
Andere Reacties: 1 29-6-2007 22:26:11

griet
intredelied
Hallo iedereen, wij zijn nog op zoek naar een intredelied om de kerk binnen te komen. Ik (de bruid) kom als laatste binnen in de kerk, we zoeken dus nog een liedje voor het moment dat ik naar voor loop.Heeft iemand een voorstel?
Andere Reacties: 5 29-6-2007 21:29:58

tamara
Kostuums van onze ventjes
Hoi iedereen,ik had nog niet echt bij d kostuumkeuze van mijn ventje stilgestaan, maar vandaag is het heel erg snel gegaan! We wilden gewoon eens gaan rondkijken, maar na 3 winkels waren we erg teleurgesteld! Zo weinig naar onze smaak, we werden bijn...
Andere Reacties: 6 29-6-2007 20:24:47

Ine
Morgen is onze grote dag!
Hallo allemaal,Morgen is het eindelijk zover! Na maanden van voorbereiden, gaan we er morgen voor!Hopelijk zal ik niet te nerveus zijn, het valt nu nog mee. Bedankt voor jullie tips in het verleden! Alle bruidjes, nog veel succes gewenst en geniet va...
Andere Reacties: 2 29-6-2007 19:54:53

marjolijn
foto's bij slecht weer
Hallo, Blijkbaar zitten hier nog veel mensen van west-vlaanderen. Waar gaan jullie je foto's trekken bij slecht weer? (vln rond roeselare)
Andere Reacties: 0 29-6-2007 18:29:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...