Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jenny
Korte inzegening
Hallo,Kan iemand me zeggen hoe lang een korte inzegening / woorddienst ongeveer duurt. Wij twijfelen namelijk tussen een korte inzegening en een woorddienst. Groetjes,Jenny
Ceremonie Reacties: 3 1-7-2007 19:14:26

veerle
jurk linea raffaelli te koop
hoi, op 2/6/2007 ben ik in het huwelijksbootje gestapt... Mijn trouwjurk is prachtig. Het bestaat uit twee delen. Het topje is maat 36 en de rok maat 38. Iemand interesse,anders stuur ik een foto door...Groeten, Veerle
Andere Reacties: 4 1-7-2007 17:49:43

bie
Leuke kerk of kapel in het Leuvense
Hallo,wij zijn op zoek naar een leuke intieme gezellige lokatie voor onze huwelijksviering in het Leuvense. Liefst geen grote kerk, maar liever een klein, intiem kerkje waar mag getrouwd worden. Hebben jullie ideetjes?
Locaties - Viering Reacties: 10 1-7-2007 17:26:13

vanessa
videograaf
hoi weet er iemand een videograaf in regio oostende die redelijk is van prijsmax 400eurogroetjesvanessa
Andere Reacties: 2 1-7-2007 12:14:03

Amber
tafelschikking eretafel
Hallo, kan iemand me vertellen hoe de plaatsen aan de eretafel worden toegewezen? dank, amber
Andere Reacties: 2 1-7-2007 12:03:33

vanessa
royal astrid oostende
hoiheeft er iemand ervaring met de royal astrid in oostendegroetjes vanessa
Andere Reacties: 2 1-7-2007 12:01:06

Liesbeth
het Carelshof (Sint-Amandsberg)
Dag allemaal,Gisteren bezochten wij het Carelshof in Sint-Amandsberg. We vonden het een hele mooie locatie. Wie heeft ervaring met deze zaal? Is de receptie verzorgd? Is het personeel vriendelijk? Bedankt voor je reactie
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 1-7-2007 11:29:41

vanessa
@ Vân - formaat misboekje
In één van de vorige berichtjes zei je dat jouw misboekje vierkant is en dat je het samengebonden hebt met lintjes. Hoe heb je dit precies gedaan? Wij willen namelijk ook vierkante misboekjes, maar ik weet niet goed hoe ik de boekjes kan sa...
Ideeën Reacties: 7 1-7-2007 11:27:20

Amber
misboekje
Hallo, mijn misboekje is af. Maar ik ben bang dat ik iets over het hoofd gezien heb. Is er iemand die mijn misboekje eens wil doorlezen, op zoek naar foutjes? dank!
Andere Reacties: 11 1-7-2007 11:18:15

vanessa
oma wil dezelfde zaal
hela bruidjes,wij trouwen op 17 mei 2008,onze zaal is al een tijdje geregeld,en iedereen van de naaste familie wist dit. Een paar dagen geleden vroeg zijn oma voor prijslijsten en menukaarten van onze zaal,zij wou haar verjaardagsfeest (over een paar...
Andere Reacties: 2 1-7-2007 10:25:08

Anke
binnengaan kerk:volgorde
Ik vraag mij af in welke volgorde jullie binnengaan in de kerk. Ik wil in elk geval samen met mijn vriend binnengaan.Tijdens de voorbereiding bij de pastoor, zei hij mij dat het de gewoonte is om als koppel eerst binnen te gaan, dan de ouders bruid, ...
Religie Reacties: 2 30-6-2007 23:14:53

Romina
prijzen diner
Hallo meisjes,Heeft er iemand misschien al prijzen opgevraagd bij de volgende feestzalen in Limburg: De Kluis, Rubenshof, 't Driessent, Draekerwinning? Rond welke prijs zitten zij voor een warm buffet of menu en drank? We hebben nog geen tijd gehad o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 30-6-2007 22:32:34

Lies
Wie kent het Waterfront(Wetteren) en Kasteel ter Varen (Melle)?
Hey allemaal,Is er soms iemand die al gefeest heeft in het Waterfront of kasteel 'Ter Varen'. Wij zijn per toeval op deze feestzalen gekomen, en het lijken me wel leuke locaties om een trouwfeest in te geven. Dus als jullie hierover meer weten, laat ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 30-6-2007 22:16:47

saskia
2de en 3de liedje
heynog een kleine week en t is zo ver!!!onze openingsdans wordt nothing else matters (metallica) en nu zoeken we nog twee liedjes als tweede en derde dans met ouders/schoonouders. liefst ook een beetje in deze stijl ongeveer. ik dacht al een iris van...
Openingsdans Reacties: 2 30-6-2007 22:10:59

natascha
@ Sissi
Dag Sissi,Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik weet, via dit forum, dat jullie feest plaatsvond in het kasteel van Saffelaere. Ons feest vindt daar ook plaats, op 1 september, en ik had heel graag eens geweten hoe jullie feest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 30-6-2007 21:40:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...