Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lien
@ Jasmijn: videograaf
Hallo Jasmijn,Je hebt op mijn berichtje gereageerd in verband met die videograaf, doen of niet doen. Ik woon in Brussel, maar ben van Kortrijk afkomstig, en het feest gaat ook daar in de omgeving door. Heeft jullie videograaf soms een website of een ...
Andere Reacties: 1 2-7-2007 16:57:09

ellen
voorbereiding
heb vandaag bij de pastoor geweest,ons kerkelijk huwelijk is al geregeld, juist nog in december papieren invullen, en nu kan ik onze zaal en dj ook toezeggen. Ben al blij dat we dit al hebben en de rest is voor na het verlof, want we trouwen maar vol...
Andere Reacties: 0 2-7-2007 16:26:41

melissa
technopolis
heykesheeft iemand ervaring met technopolis als binnenlocatie voor de trouwfoto's ??hoe gaat het in zijn werk, reserveren? als iemand zin heeft kunnen jullie me enkele fotokes doormailen zodat ik een beter idee krijg . ben er nog nooit binnen geweest...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 2-7-2007 16:21:04

marie
traiteurkeuze
hallo!Wij twijfelen tussen twee traiteurs: all-in-events of Leconte. Heeft iemand ervaring met één van de twee of zijn er andere voorstellen? We doen ons feest regio avelgem en willen graag een 'los', betaalbaar feest...merci!
Andere Reacties: 2 2-7-2007 16:15:46

marie
traiteurkeuze
hallo,wij twijfelen tussen twee traiteurs: all-in-events of Leconte. Heeft iemand ervaring met één van de twee of weet er iemand een andere goede traiteur? We willen een 'los' feest met lekker (betaalbaar) eten. Ideetjes??Merci!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-7-2007 16:12:43

Cynthia
Receptieboek
Beste,Wij hebben een receptieboek gekocht, maar ik ben op zoek naar iets dat ik op het eerste blad kan schrijven ofzo.Heeft iemand ideeën wat ik kan doen?Groetjes,Cynthia
Ideeën Reacties: 3 2-7-2007 15:45:52

Katrien
Alfabet in kruisjessteek???
Hoi,Het lijkt misschien een heel stomme vraag...maar heeft iemand het basisalfabet in kruisjessteek? Ik wil namelijk nog iets maken voor mijn aanstaande maar ik kan dat niet meer vinden...Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 2 2-7-2007 15:39:28

Kelly
kledij wettelijke en kerkelijke trouw
Hallo,Wij trouwen op vrijdag 30 mei 2008 voor de wet en op zaterdag 31 mei 2008 voor de kerk met aansluitend receptie en avondfeest. Nu zou ik het heel jammer vinden als de familie mijn kleed al zou gezien hebben op de wettelijke trouw. Wat zouden ju...
Andere Reacties: 6 2-7-2007 15:15:09

Veerle
Mijn vrijgezellendag was de max!!
Hey allemaal!Ik heb gisteren een supergeslaagde vrijgezellendag gehad en wil jullie een verslagje toch niet onthouden!Met een smoes hebben ze me gisterenmorgen héél vroeg (ik was gaan feesten in Antwerpen 's nachts en had maar 3 uur geslape...
Andere Reacties: 1 2-7-2007 14:55:04

Annelies
ceremoniemeester en wagens
Hoi iedereen, ik ben net een weekje ten huwelijk gevraagd en dus nog een starter bij de organisatie van ons huwelijk. Ik ben op zoek naar een goeie ceremoniemeester (mag ook een vrouw zijn) en wagens. Graag iemand die een beetje uit de buurt van Eekl...
Ceremonie Reacties: 4 2-7-2007 14:50:39

Katia
10/05/2008
Wie trouwt er nog op 10 mei 2008. Ben eens nieuwsgierig. Het is dan net mijn verjaardag. Hoe staat de planning dan al bij jullie?
Voorbereiding Reacties: 11 2-7-2007 14:46:00

Els
Binnenlocatie regio Leuven-Tervuren
Hallo!!Wij zijn op zoek naar een toffe en originele binnenlocatie voor onze fotoreportage op 10 november.Alle ideetjes welkom!Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 1 2-7-2007 14:22:30

Els
Binnenlocatie regio Leuven-Tervuren
Hallo!!Wij zijn op zoek naar een toffe en originele binnenlocatie voor onze fotoreportage op 10 november.Alle ideetjes welkom!Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 0 2-7-2007 14:22:27

lien
Videograaf of iemand van de familie/vrienden?
Hallo bruidjes,Ik geraak er maar niet uit: kies ik voor een videograaf of laat ik iemand van de familie of vrienden filmen?Ik had Filip Degezelle in gedachten, maar zowel collega's op het werk, als mijn moeder zijn eerder voorstander van de goedkope ...
Fotografie Reacties: 6 2-7-2007 14:18:56

Petra
Binnenlocatie gezocht regio Bonheiden/Mechelen
Hallo iedereen,Ik zoek eern binnenlocatie om foto's te laten maken voor mijn trouw eind september (indien het slecht weer zou zijn)Is er iemand uit deze regio die ook gaat trouwen dit jaar nog?Je laat maar iets weten!Groetjes Petra29/09/2007
Andere Reacties: 0 2-7-2007 14:06:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...