Nu Online
Momenteel zijn er 263 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Pulcherie
klarinet gezocht (voor Petra)
Hallo Petra, heb je het al aan je vader kunnen vragen, of hij iemand kent die zijn klarinet zou willen uitlenen?Bedankt en groetjes,
Andere Reacties: 0 3-7-2007 20:56:44

Silke
Feestzaal Beerschot Antwerpen
Heeft er iemand het emailadres of de website waar we meer informatie kunnen krijgen in verband met de feestzaal op den beerschot in Antwerpen?Ook andere tips voor niet te dure feestzalen met catering zijn van harte welkom. (Regio Wilrijk - Antwerpen&...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-7-2007 20:46:23

Femke
Den Ast (Kampenhout)
Hallo,Heeft er iemand ervaring met den Ast in Kampenhout? Is het eten er lekker? En de service?Alvast bedankt!Femke
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-7-2007 19:28:54

Freya
Afloop DJ die van Londen kwam de dag v/h huwelijk!!!
Hallo iedereen,In eerste instantie aan iedereen bedankt die gereageerd heeft, het heeft me een hart onder de riem gestoken en uiteindelijk de knoop doen doorhakken. Goed nieuws!!! ... Ik heb een andere DJ gevonden!!! Welicht een betere (want hij is e...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 3-7-2007 19:26:35

Lynn
Heliumballonnen
Hoi iedereen,Ik ben kleuterjuf en verwacht na de kerk wel wat kleutertjes. Nu had ik een ideetje om ze dan allemaal een heliumballon te geven met een snoepzakje eraan. heeft iemand dit al eens gedaan? wat is de kostprijs? Heeft er iemand misschien no...
Voorbereiding Reacties: 7 3-7-2007 18:19:30

Pieter
Schuttersveste - Ervaring
Hallo!!We hebben een locatie op het oog! Feestzaal Schuttersveste te Rillaar. Heeft hier iemand al ervaring met deze feestzaal? Positief of negatief? Lekker eten? Verzorgd? Hebben jullie een eigen DJ gebruikt of de DJ van de zaal?
Locatie Reacties: 3 3-7-2007 17:45:03

ulrika
misboekje maken in word
Hallo bruidjes,Ik ben bezig met mijn misboekje te maken. Maar nu zit ik met een probleem. Ik werk in word en ik wil mijn pagina verdelen in 2 zodat ik er nadien een boekje kan van plooien. Heeft iemand enig idee hoe ik dat moet doen. Ik kan mij blad...
Andere Reacties: 6 3-7-2007 16:38:53

Ine
Trouwjurk Ian Stuart Jardin
Hallo medebruidjes,Ik ben vandaag mijn trouwjurk gaan kiezen en het eerste kleedje dat ik aanhad was onmiddellijk mijn droomjurk! Ik wist al dat ik een Ian Stuart wou, maar toen ik het model Jardin aanhad wist ik dat ik geen ander kleedje meer moest ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 3-7-2007 15:24:19

Patricia
Franse teksten
Hallo iedereen,Onze huwelijksviering is in het nederlands maar veel van mijn familie is franstalig dus we zouden graag een paar teksten in de mis in het frans hebben. Ik heb heel veel voorbeelden van misboekjes maar bijna allemaal in het nederlands. ...
Ceremonie Reacties: 2 3-7-2007 15:22:36

Tania
alternatief vrijgezellenavond?
Hallo iedereen,Een tijdje geleden had ik al eens iets gepost rond de vrijgezellenavond. Noch mijn verloofde noch ik hebben daar zin in en we voelden er ons helemaal niet goed bij, dus we hebben uiteindelijk besloten geen te doen (hopelijk willen de v...
Voorbereiding Reacties: 2 3-7-2007 14:42:23

Sarien
fotograaf / videograaf
Hallo allemaal,Blijkbaar kosten fotograven en videograven heel wat geld.Heeft iemand van jullie een goede suggestie voor een fotograaf en/of videograaf in de regio West-Vlaanderen.Het is natuurlijk belangrijk om mooie herinneringen te hebben aan zo'n...
Andere Reacties: 5 3-7-2007 13:45:41

Sarien
s
;;;;
Andere Reacties: 0 3-7-2007 13:42:57

Tilly
verschil tussen aankondiging en uitnodiging
ik wilde efkens weten wat het verschil is!!Is een aankondiging nog iets apart dan, om de mensen het te laten weten dat ze die dag moeten vrij houden en zo!!?? En om dan aan mensen te geven die niet uitgenodigd zullen worden maar dat je weet dat ze na...
Andere Reacties: 4 3-7-2007 13:41:59

nele
aan petra
Dag Petra,Julie trouwen ook op 29/09/2007. Blijkbaar ben je vandezelfde streek, ik woon in Menen.Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?Groetjes Nele29/09/2007
Andere Reacties: 2 3-7-2007 13:34:47

Wendy
aandelen verkopen?
Het heeft wel niet rechtstreeks iets met trouwen te maken, maar voor ons wel. Om de rekening te betalen moeten wij nog aandelen verkopen, maar via de bank moet je daar zoveel kosten op betalen... echt stom!Weet er toevallig iemand of er ergens een fo...
Andere Reacties: 5 3-7-2007 13:13:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...