Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lies
traiteur Jeroen Storm
HI allemaal,Ik heb zopas de site van traiteur Jeroen Storme gezien ,en ik had graag geweten of er al iemand ervaring met deze traiteur heeft. Dus alle referenties en tips voor andere goeie traiteurs (regio Oost-vlaanderen) zijn meer dan welkom!!!groe...
Andere Reacties: 1 5-7-2007 13:27:06

johanna
Manier van samenbinden misboekje
Hallo,Momenteel zijn we volop bezig met het misboekje (we trouwen eind aug. a.s.) en ik zoek nog iets "origineels" om het boekje bijeen te houden. We hadden gedacht aan ringetjes ipv lintjes... Heeft hier iemand een ideetje of iets dergelij...
Ceremonie Reacties: 1 5-7-2007 12:52:45

johanna
Manier van samenbinden misboekje
Hallo,Momenteel zijn we volop bezig met het misboekje (we trouwen eind aug. a.s.) en ik zoek nog iets "origineels" om het boekje bijeen te houden. We hadden gedacht aan ringetjes ipv lintjes... Heeft hier iemand een ideetje of iets dergelij...
Ideeën Reacties: 2 5-7-2007 12:51:07

mario
openingsdans
hoikes wij hebbe alles al geregeld maar vinden geen openingsdans wie heefd goede ideetjes laat maar weten xxx mario nastya
Openingsdans Reacties: 7 5-7-2007 12:23:57

Jesse
Verzekering voor je trouwdag
Hey,Weet er iemand welke verzekeringsmaatschappij je trouwdag kan/wil verzekeren?Jesse16/08/2008
Andere Reacties: 1 5-7-2007 11:51:39

Katia
Visagiste regio Aalst
ik zoek eigenlijk een visagiste voor de regio Aalst op 10 mei 2008. Het is voor mij, mijn ma en misschien mijn zus.Graag zou ik ook de tarieven zo wat kennen.Katia
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 5-7-2007 11:25:49

Debby
feestzaal
hallo,Ik ben dringend op zoek naar een feestzaal zonder traiteur.liefst een rustige ligging (bv hoeve)regio roeselare of ieper
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 5-7-2007 10:51:10

Griet
Dagindeling: wet 's morgens, kerk 's middags?
Hoi,Hier ben ik nog eens met een vraag.Wij hadden graag ons wettelijk huwelijk en kerkelijk huwelijk allebei op de zaterdagmiddag gehad.Nu kwam ik er juist achter dat er in onze gemeente de zaterdag enkel 's ochtends voor de wet kan worden getrouwd (...
Andere Reacties: 13 5-7-2007 10:43:05

Sandra
@ Vicky: kerk Paulatem
Hey Vicky, dit even ter info. Op vrijdag 14 juli is er een huwelijk in de kerk van Paulatem omstreeks 14u30. Misschien is dit de gelegenheid om eens de kerk te zien (en eventueel erna de pastoor aan te spreken...),tenzij je natuurlijk een andere kerk...
Andere Reacties: 2 5-7-2007 10:42:13

Sigi
trouwschoenen
Hoi, zit met een probleempje. Ik trouw niet in een witte trouwjurk, maar heb een rok tot op mijn knieën aan. Nu wil ik daar graag beige (witte, oud roze) botten onder, die liefst tot aan mijn knie komen (mag ook lager). Ik heb al wel wat zitten ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 5-7-2007 10:03:14

Ine
grote foto in houten frame?
Hallo! Op de trouwbeurs in Kortrijk (maar vermoedelijk ook in andere steden), hing er bij een bepaalde fotografie-stand één grote foto in een houten frame. Ook de namen van de bruid en bruidegom stonden daarin vermeld. Van welke fotograaf w...
Fotografie Reacties: 5 5-7-2007 9:56:48

lien
Trouwen voor imam...
Hallo meissies,Zijn er nog onder jullie die getrouwd zijn of gaan trouwen met een islamiet? Zijn/gaan jullie dan ook getrouwd/trouwen voor de imam?Mijn man zou dit graag doen, maar ik zou het fijn vinden om het er eens met andere meisjes over te hebb...
Andere Reacties: 5 5-7-2007 9:52:05

vanessa
royal astrid oostende
hoiwie doet er nog zijn feest in de royal astridkun je mij vertellen met welke tafels je werkt en hoe je ze in de zaal zet,wij geraken er niet echt aan oud hoe we ze gaan schikkengroetjes
Andere Reacties: 0 5-7-2007 9:21:53

Dany
Onze dag wordt 24 mei 2008
Eindelijk is de knoop doorgehakt... Hier hebben we al een hele tijd op gewacht... Onze huwelijksdatum ligt definitief vast... Het wort 24 mei 2008...Vandaag de feestlocatie definitief bevestigen... Weer iets minder waar we ons zorgen om moeten maken....
Andere Reacties: 7 5-7-2007 8:27:27

Sally
speciaal
Hoi,ik heb een vraagje, tklinkt mss raar maar ik heb een idee voor de openingsdans. ik zou het graag ietwat speciaal maken, mss door een rookmachine, blaadjes die uit de lucht vallen. Hebben jullie een ideetje en vooral een adres waar ik ervoor moet ...
Openingsdans Reacties: 6 5-7-2007 8:26:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...