Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
Ceremoniewagen
Al diegenen die op zoek zijn naar een ceremoniewagen neem eens een kijkje op http://www.nostalgic-cars.be/daar hebben wij onze auto ook besteld.We trouwen 27/7/2007Succes en groetjesxxx
Ceremonie Reacties: 2 7-7-2007 15:29:15

wendy
getuigen vragen
hallo ik touw 5 juli 2008.zijn er nog meer bruidjes hier die dan ook trouwen?we weten al wie onze getuigen worden echter we willen ze het niet gewoon vragen maar we zijn op zoek naar iets leuks hebben jullie ideeen.?bandankt wendy 5-7-8
Ideeën Reacties: 12 7-7-2007 14:17:59

nele
Instrumentale songs
Hallo!wij zouden graag enkele liedjes aan onze CD toevoegen zonder tekst, en dus enkel in instrumentale vorm. Weet er iemand een goede site om deze liedjes van te halen?bedankt!!
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 7-7-2007 13:30:13

karen
Kindergebedje/versje
Hallo,op 13 oktober 2007 wagen wij ook de stap.Ons misboekje is zo goed als in orde. Maar wij zouden graag ons bruidsmeisje van 3 een kindergebedje of versje laten opzeggen tijdens de misviering. Heeft iemand voorstellen of bestaan er websites waar...
Ceremonie Reacties: 2 7-7-2007 12:44:28

Lien
een bruid in zak en as...
Hoi bruiden, 3 weken voor datum wou ik dat we nooit de beslissing genomen hadden om te trouwen met alles erop en eraan. Mijn ouders zijn al 25 jaar gescheiden maar het zorgt nog steeds voor onoverkomelijke problemen. Zo wil mijn moeder bij de begroet...
Ceremonie Reacties: 5 7-7-2007 12:43:31

Lien
vervolg: opsteken of los
Hoi Bruidjes,eerst en vooral allemaal bedankt voor de reacties op mijn vorige vraag. Ik wil jullie de ontknoping niet onthouden: mijn vriend wil het echt 1000 keer liever los dus de afspraak om mijn haren te laten knippen is gemaakt....ik moest even ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 7-7-2007 12:39:32

Katleen
7/07/07!!!
Na vele maanden, is het voor vele vandaag zover!!aan alle bruidjes vandaag een dikke proficiat!aan alle toekomstige bruidjes, ook proficiat!!!groetjes katleen10/08/07
Andere Reacties: 1 7-7-2007 9:25:56

pascal
Bruidsmerken
Hoi, is er iemand die ervaring heeft met het merk Garamai of Aimeé en wat zijn volgens jullie de absolute topmerken in het algemeen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 7-7-2007 7:33:06

fabienne
07/07/2007
nog 1 nacht slapen dan is het zover,ik wens aan iedereen veel geluk voor morgen,ik ga nu lekker in bad beetje ontspannend,geniet ervan en tot later xxxxxx
Andere Reacties: 0 6-7-2007 23:19:25

Evi
betaalbare fotograaf in limburg
Hallo Ik ben eigenlijk al naar een paar web site's aan het bekijken geweest die ik via het forum had gezien. Maar er is meestal één probleem... zijn er ook die goede en niet te dure fotografen weten uit Limburg. Namelijk in de streek rond L...
Fotografie Reacties: 7 6-7-2007 22:05:43

cindy
GASTENBOEK IN SCHRIJVEN OF OP KAARTJES?
Hallo, zoals vele van jullie heb ik enkele weken een gastenboek gaan halen bij AVA. (groot wit). Nu heb ik gelezen dat sommigen de tekst op kaartjes gaan laten schrijven en deze inkleven. Ik dacht van iedereen gewoon in het boek te laten schrijven...
Andere Reacties: 3 6-7-2007 21:13:19

Katleen
@ Petra, Caroline en Selma
Dames hartelijk bedankt voor jullie reacties. Ik had zo even het gevoel dat we toch nog zooooveel moesten doen....de zenuwen die toch zo een klein beetje beginnen parten te spelen :-)). Maar als ik jullie zo hoor dan zitten we ongeveer even ver. Het ...
Andere Reacties: 1 6-7-2007 21:08:38

Caroline
HELP - kousen - weet niet wat te doen!
hallo,Even jullie mening gevraagd. Ik was niet van plan om kousen aan te doen onder mijn bruidsjurk. Nu ben ik gisteren mijn kleed gaan passen en zij de verkoopster mij dat het een uitzondering is dat iemand geen kousen zou dragen. Is dit zo? Wat doe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 6-7-2007 18:53:51

Petra
Zware beslissingen
Hallo,Wij werken in twee delen op ons trouwfeest: eerst is er het huwelijksdiner voor familie, getuigen en buren (ouders), nadien komen de avondgasten voor het dessertbuffet en dansfeest erbij. Nu weet ik niet of ik de kinderen van de buren ook op he...
Andere Reacties: 2 6-7-2007 18:47:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...