Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
wit gouden trouwringen
Hoi allemaal,wij willen graag wit gouden trouwringen, niet extreem breed (zo 2 of 3 mm of zo). Ik wil er graag een met diamant, mijn verloofde zonder. Weet iemand hoeveel we hiervoor moeten rekenen in ons budget?Groetjes en bedanktilse
Voorbereiding Reacties: 7 10-7-2007 11:03:57

daisy
fotoreportage? hoe lang?
wij kunnen pas 2 weken voor trouw bij onze fotograaf terecht voor een afspraak. (we hebben al een gesprek gehad + contract) maar voor afspraken ivm locaties en duur enz. weten we het dan pas. (kon niet vroeger wegens verlof!)nu vind ik dit toch wel e...
Andere Reacties: 2 10-7-2007 10:51:55

Sofie
Voor Els: Huwelijksreis Mexico
Hoi Els, Ik las hier dat je in oktober naar Mexico vertrekt op huwelijksreis.Wijzelf zijn twee weken na ons huwelijk vertrokken (van 9 juni t.e.m. 24 juni).De reis was gewoon fantastisch!!! Hebben de eerste acht dagen in groep rondgereisd (schiereila...
Huwelijksreis Reacties: 8 10-7-2007 10:40:25

Sofie
DJ Watts Productions
Heeft iemand ervaring met deze dj ? Goede of slechte, beiden welkom. Bedankt, Sofie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 10-7-2007 10:15:13

Wendi
Verslagje! 30/06
Ej meiden. Ik kwam nog eens ff op de site zien, mannen, het gaat toch snel! Zie ik rechts vanboven staan: "u bent reeds 10 dagen gehuwd". Ongeveer 2 jaar geleden ten huwelijk gevraagd... zolang naar DE dag toegeleefd. En... het is weeral vo...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 10-7-2007 9:40:05

Elke
Oeps iets te snel: Nog een gelukkig 07/07/2007 bruidspaar
Hallo bruidjes,Hier nog een gelukkig getrouwde madam!!!Het was fantastisch... Ik kan alleen zeggen geniet van elke moment en beleef het met volle teugen 1 dag is veel te kort... :-(Verslagje:Ik en mijn getuige (mijn vriendin) zijn bij mijn ouders b...
Andere Reacties: 2 9-7-2007 23:10:03

Marisa
2 dagen getrouwd!!!
Hey iedereen,Sinds 2 dagen ben ik getrouwd met mijn ventje. Het is echt een droomhuwelijk geweest, net als in een sprookje.'s Ochtends was ik vroeg op , om 5u. samen met mijn mama. Dat lijkt op het eerste zicht uiteraard veel te vroeg maar we hebben ...
Andere Reacties: 3 9-7-2007 22:54:56

melissa
tafel namen
hallonog 11 dagen en het is zover. ik heb nog een vraajeals tafelnaam gebruiken wij dansen nl scooty's hucklebuck, bvogeltjesdans,... nu zouden wij graag hebben dat de mensen die bv aan de tafel van scotty's zitten dan op de dans vloerkomen en die da...
Andere Reacties: 2 9-7-2007 22:50:51

Elke
Nog een gelukkig 7/7/2007 bruidspaar
Andere Reacties: 0 9-7-2007 22:45:18

christine
lieve papa
Hoi,Heb gisteren slecht nieuws gehad ivm mijn papa. Papa is al een jaar ernstig ziek maar nu weten we dat al de operaties en stralen niets geholpen hebben. We starten nu met chemotherapie volgende week. Ik ben zo bang hem te verliezen. We trouwen in ...
Andere Reacties: 13 9-7-2007 22:06:04

melissa
@veroniek 20.07.2007
ik heb beslist om geen sluier te nemen omdat er zo een stuk van de teken ing op mijn kleed word weggestoken. Veel moeten wij ook niet meer doen. ik ben bezig met de laatste boekejes voor de mis in elkaar aan het steken. donderdag moet ik voor mijn pr...
Andere Reacties: 1 9-7-2007 20:57:42

amalia
Uitnodigingen zelf maken
Hallo,Graag hadden wij onze uitnodigingen zelf willen maken. We hebben nog geen idee hoe of wat. Kunnen jullie je uitnodiging (of een foto hiervan) doorsturen? Dan kunnen we wat ideetjes opdoen. Mijn adres is : amalia_alonzo@hotmail.comAlvast bedankt...
Uitnodigingen Reacties: 7 9-7-2007 20:41:46

Petra
Bruidsboeket laten drogen?
Hallo iedereen,Ik twijfel of ik mijn bruidsboeket zou laten drogen of niet? Het is namelijk niet één van de goedkoopste dat ik gekozen heb. Ik heb al op de site van Jan Cottignie gaan zien, maar vind persoonlijk de boeketten onder een stolp...
Bruidsboeket Reacties: 3 9-7-2007 20:33:59

wendy
@ fieke die getrouwd is op 7/7/7
Hallo fiekeTen eerste van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.Jullie foto's zijn echt prachtig.Ik heb een vraagje.Ik vind dat ze je ogen echt mooi hadden opgemaakt.Waren dat valse wimpers die ze gezet hadden of gewoon een hele goede mascara??en w...
Andere Reacties: 2 9-7-2007 20:06:05

saskia
gardenia marylisse
heeft er soms iemand meer foto's van de gardenia van marylisse zou graag eens een foto zien van de achterkant van het kleed.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 9-7-2007 18:45:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...