Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tania
dj pi (pieter van raes); ervaringen?
Hallo iedereen,Wij hebben als dj voor Dj Pi (Pieter Van Raes) gekozen. We hebben hem al enkele keren aan de lijn gehad, en gaan een maand voor ons huwelijk of zo ook eens met hem afspreken. Voor de rest kennen we hem niet en hebben we hem nog nooit z...
Andere Reacties: 0 2-7-2007 10:15:34

Griet
Ervaring Vijverhof Wevelgem - zaal Waterkant
Hoi,Zoals de titel zelf zegt, vroeg ik me af of er hier mensen zitten die al een huwelijksfeest meegemaakt hebben in het vijverhof, en dan meerbepaald in de zaal Waterkant.Ik zou graag weten met hoeveel mensen jullie ongeveer waren, welk soort feest ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-7-2007 9:57:21

Tilly
ervaring met Fotolinde?????
halloheeft er iemand ervaring met Fotolinde?En met de prijs/kwaliteit??groetjesTilly
Fotografie Reacties: 1 2-7-2007 9:56:06

Veroniek
Huwelijksreis - Rhodos (Kalithea)
HoiVorige week had ik een berichtje geopend ivm ons hotel waar ze nog aan het werken waren en dat we moesten kiezen...We zijn naar het reisbureau gegaan en zijn veranderd van hotel. We hebben nu een dag langer, en het kost ons minder dan het eerste h...
Huwelijksreis Reacties: 4 2-7-2007 9:27:21

Lieselot
sober bruidsboeket trouw wet
Hallo allemaal,Voor onze burgerlijke trouw binnen 14 dagen zou ik graag een (klein) sober bloemstukje laten maken met witte calla's. Strak en sober aangezien dit mijn stijl is en ik niet in lang trouwkleed trouw voor wet. (Kerkelijke trouw en feest v...
Bruidsboeket Reacties: 1 2-7-2007 8:57:08

carmen
@Kelly die ook in Hamme trouwt
Hey Kelly,Ik heb je vraag zonet gezien in een vorig topic. Mijn grootmoeder woont op nr. 27 en tijdelijk woont mijn zus daar ook (ze is momenteel aan het bouwen vandaar). Ik ben er zaterdag nog op bezoek geweest zie, wat is de wereld toch soms klein ...
Andere Reacties: 2 2-7-2007 8:36:16

Ellen
DJ - eten en drinken
Hallo allemaal, wat doen jullie met jullie DJ gedurende het feest wat betreft eten en drinken? Geven jullie die regelmatig iets te drinken/drankforfait of eet die gewoon mee zoals de rest van de gasten of hebben jullie nog een andere oplossing? Bij o...
Voorbereiding Reacties: 6 2-7-2007 8:19:53

chantal
tafelschikking HELP!!!!
Hallo iedereen,Ik vraag me af of ik de tafels in de zaal best in groepjes zet of in een U-vorm. De meeste mensen kennen mekkaar.Alle ideeen zijn welkom.groetjes chantal14-07-07
Voorbereiding Reacties: 3 2-7-2007 7:06:34

Peter
volgwagens
yèp, heeft iemand ervaring met de prijzen voor volgwagens?
Andere Reacties: 4 1-7-2007 22:56:08

Peter
een mooi kostuum bruidegom
Waar kan je mooie kostuums voor de bruidegom huren of een betaalbaar kopen?
Andere Reacties: 2 1-7-2007 22:54:24

Peter
ring namaken
Ik heb een prachtige ring gezien van .......................1200 euro. Dat kan ik niet betalen, wat moet ik doen????
Andere Reacties: 6 1-7-2007 22:53:26

Peter
openingsdans een plezier?
waar moet je leren dansen in de omgeving van Leuven om toch bij je eerste belangrijke dans niet meteen af te gaan?
Andere Reacties: 2 1-7-2007 22:52:26

Peter
salons de romree
Hallo,Heeft iemand soms ervaring met salons de romree te Grimbergen? Ze hebben een interessant aanbod maar is het een fijn feest daar?
Voorbereiding Reacties: 3 1-7-2007 22:51:10

Lien
dj west-vlaanderen
Hallo bruidjes ! Heeft er iemand ervaring met studio dance light? of andere dj's?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 1-7-2007 22:38:47

annemie
vermagerd - wat doen?
Heyik zit met een probleempje: ik ben de hele week ziek geweest en heb nauwelijks iets kunnen eten. Resultaat: 4 kilo afgevallen (van 60 naar 56). Nu moet ik binnen 10 dagen voor de eerste pas van mijn kleed gaan. Zou ik proberen terug op mijn vorige...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 1-7-2007 22:18:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...