Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sofie
paraplu's bij gekleurd kleed
heb hier al veel gelezen over waar je witte paraplu's kan vinden, nu heb ik een gekleurd kleed en gaat een witte paraplu niet echt passen vrees ikwat zouden jullie doeneen bijpassende kleur of een transparante?groetjes Sofie
Andere Reacties: 5 28-6-2007 9:48:33

sofie
binnenlocatie regio turnhout 07-07-07
nog negen dagen en dan is het zover onze geluksdatum 07/07/07, maar aangezien het weer er voor de komende week niet zo best uitziet zullen wij op zoek moeten gaan naar een binnenlocatie voor regio mol/turnhout ('t is te hopen dat we ze niet nodig heb...
Andere Reacties: 3 28-6-2007 9:47:09

Martine
Als ik het allemaal zo las, dacht ik....
Als ik het allemaal zo las dacht ik, hoeveel tegenslag sommige van jullie toch wel hadden, ik dacht ook dat ik daarvan gespaard ging blijven, maar... dat is even anders uitgedraaid! Wij trouwen op 1 september en vertrekken op 9 september op huwelijk...
Andere Reacties: 10 28-6-2007 9:28:05

saskia
binnenlocatie de kust
Hallo bruidjesNog negen dagen op de teller. Omdat in ons belgenlandje niets zeker is zoeken mijn vriend en ik nog achter een paar binnenlocaties aan de kust. Eender welke stad aan de kust. Heeft er iemand goede en/of originele plaatsen ?
Andere Reacties: 2 28-6-2007 8:43:35

Kelly
binnenlocatie foto's Hamme - waasland
waat er toevallig iemand een goede binnenlocatie voor onze fotoreportage bij slecht weer in hamme en omstreken of het waasland groetjes kelly29/09/2007
Locaties - Fotografie Reacties: 11 28-6-2007 8:34:01

Kelly
kleed linea rafaelli
hallokes medebruidjes , wie onder jullie heeft er een trouwjurk van linea rafaelli , en welke ?Ikzelf heb er ook eentje van gekozen , maar ze hadden het in de winkel alleen in het licht zalmroze ( of welke kleur dit ook is ) binnen .Nu heb ik voor ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 28-6-2007 8:31:07

merel
DJ te Hemiksem gezocht
Fabienne, wij trouwen 30 mei 2008
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 27-6-2007 23:35:14

Marijke
!!! binnenlocatie fotoreportage regio dendermonde gezocht!!!
hallo,is er iemand van de streek van dendermonde? wij zijn nog op zoek naar een leuke binnenlocatie in de streek van dendermonde-buggenhout (feestzaal gelegen aan buggenhout bos)onze fotograaf stelde het scheepsvaartmuseum in baasrode voor. kent iema...
Fotografie Reacties: 3 27-6-2007 23:18:36

merel
DJ te Hemiksem gezocht
Hallo,wie kent er een goede DJ in de buurt van Hemiksem? Wij hebben namelijk Tolhuis 't Veer als feestzaal, maar nu moeten we nog een DJ hebben. Groetjes Merel
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 27-6-2007 23:16:41

Dave
Renard (ex-renardeau) in Beervelde
Heeft er daar al iemand een feest gehad? Graag jullie reactie... alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 27-6-2007 23:00:03

tamara
@ catherine: make-up en andere
Hoi Catherine,ik ben een afspraak gaan maken bij dilio-elegance (tegenover het voetbalstadion). Ik zou er morgen naar toe moeten maar ik weet niet of het gaat kunnen doorgaan; ben daarstraks met mijn auto in panne gevallen en hij staat bij Morren voo...
Andere Reacties: 0 27-6-2007 22:29:01

Mieke
binnenlocatie geraardsbergen,ninove,schepdaal
Hello iedereen,Jaja het zal waarschijnlijk wel regenen op onze magische 7/7/7 maar niet getreurd, we gaan er het beste van maken en witte parapluutjes, tja dat heeft ook wel iets. Ik heb dus totaal geen stress voor m'n huwelijk, maar toch had ik me g...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 27-6-2007 22:17:59

Veroniek
Huwelijksreis Rhodos - Ixian Grand!! HELP
Hoi mede-bruidjesVandaag kreeg ik telefoon van ons reisagentschap (Jetair) dat de problemen in The Ixian Grand nog niet opgelost zijn. Er zijn bepaalde zaken die nog niet in orde zijn en dus nog niet kunnen gebruikt worden. Ze stellen een korting van...
Huwelijksreis Reacties: 6 27-6-2007 22:05:18

jos
democratische trouwreportage door student fotografie (Vlaams Brabant)
Hallo,Ik ben een jonge gemotiveerde fotograaf (26) met interesse in trouwreportages. Voor een democratische prijs krijgen jullie een fotoreportage van de ganse huwelijksdag. De foto’s worden digitaal genomen en op cd-rom aan jullie bezorgd. Ik ...
Fotografie Reacties: 1 27-6-2007 22:02:31

annelore
op zoek naar een toffe locatie te maldegem
hallo,we zijn nog op zoek naar een toffe(binnen&buiten) locatie te maldegemwie weet er leuke plaatsjesalvast bedanktgroetjes lore24/08/07
Andere Reacties: 2 27-6-2007 21:03:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...