Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maria
verhuur ceremoniewagens
Hallo medebruidjes!!!Vraagje! Weet iemand waar ik terecht kan voor verhuur van ceremoniewagens, liefst geen oldtimers in regio limburg?Alvast bedankt!!Maria xxx
Voorbereiding Reacties: 1 26-7-2007 8:20:27

barbara
casa toscana
hallois er al iemand getrouwd of naar een huwelijk ofzo geweest in casa toscana te meulebeke?alvast bedankt!!xxx
Andere Reacties: 3 25-7-2007 23:20:32

Jessie
Feestzaal zonder catering omgeving Leuven-Diest
Hallo,Kent er iemand een mooie feestzaal tussen Leuven en Diest (of ietsje verder) waar je met je eigen traiteur terecht kan? We hebben echt problemen om iets te vinden, overal moet je de catering van de zaal zelf nemen. In Lennik had ik zaal De Arch...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-7-2007 22:45:37

Helga
prijs rode loper
Hallo allemaal,Ik zit in de knoop met de rode loper.Omwille van mijn kleed niet te beschadigen, wou ik graag een rode loper. De ceremoniemeester zei ons, als je er buiten eentje legt, moet het binnen ook, dat ziet er anders niet uit.Nu zijn we dat da...
Ceremonie Reacties: 6 25-7-2007 22:33:15

anja
help visagistes...graag jullie advies!
hallo allemaal!ik trouw op 1 september in tieneneen tijdje geleden heb ik via deze site de gegevens van visagiste nada gevondenik heb haar gemaild en gebeld en ze was akkoord om mijn make-up te doen maar had wel nog een ander bruidje die dag...onlang...
Andere Reacties: 10 25-7-2007 21:47:57

Annelies
trouwkleed Leijten Creation of Brinkman
Hoi bruidjesIk ben op zoek naar een trouwkleed. En tot nu toe staan de kleedjes van Ann Belin, Leijten Creation en Brinkman me erg aan.Heeft iemand een idee in welke prijsklasse deze ontwerpen liggen?Zijn er in België verkooppunten van Leijten C...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 25-7-2007 21:47:23

marjolijn
misboekje prijs
Hoeveel betaalden jullie voor je misboekje? Bij de drukker of gewoon in een fotocopiezaak of met iets speciaals aan? Voor hoeveel exemplaren?Is om een idee te krijgen van de kostprijs voor de boekjes en hoe we ze best drukken/ fotocopiëren.merci...
Andere Reacties: 4 25-7-2007 20:16:43

ilse
kerkdienst
hallo,ik vroeg me af als de kerkdienst gedaan is,wie gaat dan eerst naar buiten,eerst het bruidspaar of eerst de rest?bedankt ilse
Religie Reacties: 5 25-7-2007 20:14:19

Ilse
spiegels graveren
hoi medebruidjes,ik ben op zoek naar firma's die spiegels kunnen graveren. Ik zou dit als cadeau aan mijn ouders willen geven, maar met een zeer persoonlijke tekst. Iemand ideetjes? Ik zou wel graag een firma in West-Vlaanderen hebben, want ik ben va...
Ideeën Reacties: 5 25-7-2007 19:50:06

Edith
ringkussentje
hoi bruidjes,heeft er iemand een idee waar ze ringkussentjes verkopen? ik heb ook al gehoord van een beertje waar ze de ringen op bevestigen, waar kan je dat kopen?
Ceremonie Reacties: 3 25-7-2007 19:36:53

Veerle
Nachtmerries... :-(
Hallo lieve medebruidjes,Waarom heb ik toch van die vervelende dromen?!Wij trouwen op 18 augustus en zoals bij de meesten moeten er ook bij ons enkel nog kleine details geregeld worden en toch heb ik blijkbaar (onbewust) héél wat stress.Laa...
Andere Reacties: 7 25-7-2007 18:48:53

Beth
Uitnodigingen
Hoi bruidjes,Ik ben al volop aan het nadenken over mijn uitnodigingen ook al trouw ik pas volgend jaar (12.07.2008). Er zijn een paar prenten die ik erg mooi vind en helemaal bij ons passen die ik als uitnodiging zou willen gebruiken. Kan je gewoon n...
Uitnodigingen Reacties: 4 25-7-2007 18:28:56

Beth
sketches op avondfeest
Hoi bruidjes,Een vriendin van me trouwt binnenkort en ik zoek nog een aantal ludieke ideetjes ter animatie op het avondfeest? Alvast bedankt!Beth
Andere Reacties: 4 25-7-2007 18:25:49

heidi
prijs dj
Hoi,de dj van de feestzaal kost 525 euro. Als je ergens een dj boekt, is dit ongeveer de standaardprijs of is dit wat aan de hoge kant.Kent er iemand een goede dj langs de kanten van Baasrode?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 23 25-7-2007 18:22:34

didin
prachtig suitekleed maat 46-48 te koop!!!
HalloMijn mama verkoopt haar suitekleed. Ze heeft het slechts één keer gedragen op mijn huwelijk op 14 juli'07. Het is dus in perfecte staat, én ze heeft het laten droogkuisen! De kleur is moeilijk te definieren... Het is een blinkend...
Andere Reacties: 0 25-7-2007 17:57:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...