Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessika
DRINGEND: SPEECH!!!!
Nog 3 daagjes op de teller... en we hebben nog heel wat te doen!O.a. onze speech bij de opening van ons avondfeest...maar we hebben echt superweinig inspiratie!Alle ideetjes zijn dan ook heel erg welkom!!!!!Groetjes,Jessika27/07/07toboldlygo2@yahoo.c...
Ideeën Reacties: 1 24-7-2007 18:55:02

Sofie
Zaal gevonden dus ook onze trouwdatum :-)
Hey,Wij zijn zonet naar zaal Tybeert geweest en waren direct verkocht. We zijn ongelooflijk goed ontvangen mochten alles vragen waar we opkwamen hebben een volledige rondleiding gekregen. Nu zijn we er van overtuigd dat dat de zaal is waar we ons huw...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 24-7-2007 17:54:13

Lien
DJ Gert Witters
Hallo bruiden, iemand ervaring met de DJ Gert Witters? Wij hadden een andere maar nu hij 5 dagen voor de trouw afgebeld heeft heeft hij deze als vervanger gestuurd. Wie kent hem? Wij zoeken dringend info???
Andere Reacties: 1 24-7-2007 17:33:59

evelien
danslessen regio waasland???
Hoi,is er iemand die een dansschool weet waar je privédanslessen kan volgen? Mijn vriend en ik willen een heel specifiek liedje als openingsdans waar je jammer genoeg niet op kan slowen... en omdat we allebei niet echt megadansers zijn, willen w...
Andere Reacties: 2 24-7-2007 17:22:59

Natascha
up to you - dj
Wie heeft al een feest gedaan/meegemaakt met dj "up to you" van Brasschaat? Graag jullie reacties
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 24-7-2007 16:32:29

Ann
Welk liedje voor te vermenigvuldigen ?
Hallo medebruidjes,Voor ons begint het allemaal op te korten en nu zijn we eigenlijk nog op zoek naar een vermenigvuldigingsdans? We willen een rustige slow? Wie heeft een leuk ideetje?Alvast bedankt888
Andere Reacties: 1 24-7-2007 16:28:29

ilse
@ Karen en Veerle die ook trouwen op 18 augustus
Hoi medebruidjes!Nu begint het serieus te korten hé, ik heb zo den indruk dat die laatste 100 dagen voorbijgevlogen zijn... Nog 25 daagjes, we zijn aan't aftellen zenne en langs den andere kant zal het een beetje raar doen want we zijn al zolan...
Andere Reacties: 5 24-7-2007 16:14:54

sarah
airbrushing
Hallo allemaal,Heeft er iemand een idee waar je in de regio Boom-Mortsel-Berchem airbrushing kan laten doen? Ik ben al enkele keren onder de zonnebank geweest, maar dat helpt niet veel. Nu wou ik in Reet gaan bij juventa, maar die zijn met vakantie e...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 24-7-2007 14:58:32

Kelly
Dirty Dancing - You tube
Hey medebruidjes,Waarschijnlijk een stomme vraag, maar ik ben een leek op dat vlak.Ik zag bij de antwoorden op de vraag van Ibe ( op 24/07 ) dat je op you tube enkele openingsdansen op 'Time of my life' kan zien.Hoe zoeken jullie dat?Ik zou daar ook ...
Andere Reacties: 4 24-7-2007 14:45:00

Katrien
Marylise
Hey,Heeft er iemand foto's van de volgende trouwjurken van Marylise: Gardenia en Madeline? Indien ja, zouden jullie de foto's van deze jurken naar mij kunnen sturen aub? Ik vind deze jurken echt prachtig!Indien jullie ook de prijzen kennen, mogen jul...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-7-2007 13:45:16

ilse
Schelpjes als naamkaartjes voor op tafel
Hoi medebruidjesMet nog maar 25 dagen op de teller zijn we stilletjesaan begonnen met de tafelschikking en al wat erbij hoort, zo ook de naamkaartjes.Onlangs had ik in het Kruidvat 3 netten met zeeschelpjes gekocht en nu zouden we die graag gebruiken...
Voorbereiding Reacties: 3 24-7-2007 13:40:51

Petra
Foto's kapsel en make-up Il Viso?
Hallokes,Hier ben ik nog eens...Heeft er iemand toevallig foto's van hun kapsel en maquillage voor en nadien de proef? U mag deze altijd doorsturen op pettie_1@hotmail.comMercikesGroetjes Petra
Andere Reacties: 0 24-7-2007 13:23:58

Petra
Iemand ervaring met Il Viso????
Hallokes,Heeft iemand ervaring met Il Viso voor visagie en haarstyling?Hoe gaan zij te werk?Groetjes Petra
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 24-7-2007 13:20:24

Petra
Iemand die ervaring heeft met Il Viso???
Hallokes,Heeft iemand ervaring met Il Viso voor visagie en haarstyling?Hoe gaan zij te werk?Groetjes Petra
Andere Reacties: 0 24-7-2007 13:19:22

Nathalie
trouwalbum met losse insteekbladen?
Hallo,Weet er iemand waar ik trouwalbums kan vinden met losse insteekbladen? Liefst omgeving Genk, Hasselt, Bree, Maaseik....(Limburg)GroetjesNathalie
Fotografie Reacties: 5 24-7-2007 13:11:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...