Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lotte
Trouwringen (regio Sint-niklaas)
hallo,weet er iemand een juwelier zijn die redelijk robuste witgoude ringen maakt.. we zoeken ongeveer de stijl van Wim Meeusen (Antwerpen)groetenlotte
Kledij - Accessoires Reacties: 4 23-7-2007 23:09:54

Lotte
Winkel regio Sint-niklaas (+schoenen)
hallo,weet er iemand een goede winkel voor mijn aanstaande echgenoot (klinkt wel mooi)?Hij zou in een volledig zwart kostuum willen gaan met daarop een rode of witte das.We zoeken ook van die rock'n roll schoenen (zwart/wit), iemand een idee waar we ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 23-7-2007 23:06:45

Lotte
Rembo HILDE
Hallo,zijn er toevallig bruidjes op deze site die getrouwd zijn of zullen trouwen in het kleed van de collectie Rembo dat 'Hilde' noemt?een vraagje uit nieuwsgierigheid...vriendelijke groetenlotte
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 23-7-2007 23:04:07

Lotte
Rembo-trouwjurk
hallo,ik ben onlangs een kleed van rembo dat ik heel mooi vonnd. Dit was in een winkel dichtbij sint-niklaas. Ik was heel teleurgesteld omdat die mevrouw van de winkel heel onbeleefd en kortaf was. Nu, ik weet dat ik niet veel verstand heb van trouw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 23-7-2007 23:02:44

Lotte
visagiste regio Sint-Niklaas
Hallo,kan er mij iemand een goede visagiste uit de regio Sint-Niklaas (Waasland) aanbevelen?ik gebruik nooit make-up en wil er dus zo naturel mogelijk uitzien...zo dat ik toch mezelf kan blijven maar juist net dat tikkeltje mooier...vriendelijke groe...
Andere Reacties: 1 23-7-2007 22:50:23

Lotte
Kapster regio Sint-niklaas
hallo,ik trouw op 26/04/2008. Dat is nog wel een tijdje maar ik heb maar voor 1 ding momenteel stress en dat is voor mijn kapsel (en make-up)... Je kapsel bepaalt toch hoe mooi je zult staan op je foto's en ik ben verzot op foto's dus moet het perfec...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 23-7-2007 22:47:13

Sofie
bruidslingeriewinkel regio gent-brugge-kortrijk
Hallo,ik moet binnen een paar weken voor mijn 1ste pasbeurt en ik moet dan al de goede lingerie aanhebben. nu heb ik deze nog niet gekocht... en ik zou ook niet direct weten waar ik naartoe moet. kent er iemand in regio oost of west-vlaanderen een go...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 23-7-2007 22:23:19

monica
audi cabrio
Mijn toekomstige man en ik willen graag trouwen in een Audi A4 cabrio. Wij hadden ene maar die heeft op de laatste moment afgezegd. We trouwen namelijk 24 augustus. Weet iemand waar we deze kunnen huren???alvast bedankt!!
Andere Reacties: 2 23-7-2007 19:40:06

Petra
Dj Blue Moon team???
Hallokes,Heeft er iemand ervaring met de DJ's van het Blue Moon Team?Groetjes Petra
Andere Reacties: 3 23-7-2007 19:14:25

Petra
Blue Moon DJ???
Hallokes,Heeft er iemand ervaring met de DJ's van het Blue Moon Team?Groetjes Petra
Andere Reacties: 1 23-7-2007 19:11:52

Lien
DJ zegt af 5 dagen voor trouw! Wie kent vervanger?
Hoi bruiden we beginnen stilaan te vrezen dat iemand niet wil dat we trouwen want na een dubbele boeking van de feestzaal heeft nu vandaag onze DJ afgebeld. Hij heeft een vervanger gezocht, namelijk Gert Witers (regio Hasselt). Kent iemand hem en wat...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 23-7-2007 19:09:03

Lobke
Studio Happy Music: Heel positief
Hallo,Ook voor Studio Happy Music een grote pluim. Wij kenden deze DJ niet maar ik had er reeds veel over gelezen, hier op het forum. Na een bezoekje bij ons thuis beslisten mijn man en ikzelf om voor Studio Happy Music te kiezen. Het klikte immers e...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 23-7-2007 19:02:56

Lobke
Kasteel van Saffelaere: Zeer Positief
Hallo,Aangezien ik zelf ook veel belang hecht aan mond aan mond reclame, schrijf ik graag mijn ervaring neer met het Kasteel van Saffelaere:Van in het begin voelden wij ons in de watten gelegd door de eigenaar. Hij heeft veel ervaring en kennis en he...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 23-7-2007 18:52:17

Laetitia
Bruidskinderen? Waar kledij kopen? Lille? Brussel? Aanraders?
Hello toekomstige of gewezen bruidjes,Ik ben momenteel op zoek naar mooie bruidskleedjes. Ofwel confectie ofwel laten maken, wat zou het voordeligste zijn? Heeft iemand een idee van de te betalen prijs of een aan te raden naaister? Maakt niet uit waa...
Andere Reacties: 3 23-7-2007 18:45:33

silvy
Daelhof
Hallo allemaal. Mijn vriend en ik trouwen volgende lente. Het feest zal waarschijnlijk door gaan in het Daelhof in Opgrimbie. Iemand reeds ervaring mee??? En heeft iemand een idee voor een locatie om foto's te trekken. Aangezien het nog lente zal zij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 23-7-2007 18:42:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...