Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

els
afbeeldingen van kikkertjes
Hallowij trouwen volgend jaar en aangezien ik graag knutsel en creatief bezig ben zou ik onze uitnodigingen en andere drukwerken zelf ontwerpen. Aangezien ik zot ben van kikkertjes (afbeeldingen) zoek ik leuke afbeeldingen. Ik had in gedachten zo een...
Ideeën Reacties: 3 23-7-2007 18:24:47

Nele
naaister
Hallo,wij trouwen in december.Dringend tijd dus om in actie te schieten voor een trouwkleed!Kan iemand me helpen aan een adres/tel.nr. van een naaister die (budgetair)een trouwkleed kan maken? Ik heb een mooi model gezien in een boekje en wil dat gra...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 23-7-2007 17:44:17

Elke
misboekjes
Hoi,De inhoud van de misboekjes is al enkele dagen klaar, maar het printen lukt niet. Welke instellingen moet ik doen in Word en wat bij de printer? Helpppppppp!Elke
Andere Reacties: 6 23-7-2007 17:32:01

Mieke
Stof gezocht
Hallo bruidjes,Ik zoek een winkel waar ze restjes stof of toch goedkope stof zoals organza, soort blinkende, feestelijke stof, maakt nie uit ( of beige stof ) verkopen.Het zou wel goedkoop moeten zijn, is voor versiering van een kapel, dus is maar vo...
Ideeën Reacties: 1 23-7-2007 17:19:10

Edith
echte bloemen
hoi bruidjes,mijn kapster stelt voor om echte bloemen in mijn haar te steken ipv speldjes. heeft iemand hier ervaring mee? of is dit een slecht idee? ik heb mijn twijfels, omdat ze mini-orchideetjes wil gebruiken, en die zouden dan moeten terugkomen ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 23-7-2007 17:14:47

Sylvie
Muziekgroep Noria
Heilaba!!Heeft er iemand ervaring met muziekgroep Noria? Of weet iemand hoeveel ze ongeveer vragen voor een huwelijksviering?Ik ben eens gaan luisteren op hun website en ze klinken hemels! Echt om kippevel van te krijgen....Groetjes Sylvie
Muziek - Live Reacties: 1 23-7-2007 16:48:52

evelien
solden schoentjes!!!
Aan alle bruidjes die geen belachelijk budget willen geven aan trouwschoenen: ik heb vandaag bij Van Loock (Zandhoven) mijn schoenen gekocht in de solden: 67,5euro ipv 127euro! Er stonden heel wat modellen van de vorige collectie in de solden!!! Hope...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 23-7-2007 16:31:01

ulrike
oldtimer bus
hallo, we hebben eens rondgekeken en een oldtimer bus vinden we super, maar ik vraag mij af hoeveel dat zo ongeveer kost, zijn er die al met zo een bus getrouwd zijn of gaan touwengroetjes
Ceremonie Reacties: 6 23-7-2007 16:17:39

Wendy
Grote witte paraplu's in CASA!!!
Je kan grote witte paraplu's vinden in de CASA, ik vond ze aan de kassaMaar je moet snel zijn vrees ik, want ik ben vandaag geweest en heb er nog 3 gevonden.Succes!xxx
Andere Reacties: 0 23-7-2007 15:53:45

Nathalie
solden Linx
HalloIs er iemand die bij de Linx jurken gaat passen van Linea Raffaelli en ook naar de afgeprijsde pasmoddelletjes ervan gaat zien? Ik ben wel eens nieuwsgierig, maar is het ook de bedoeling een afspraak te maken als je alleen eens wilt zien (eventu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-7-2007 15:53:44

Kim
woordviering
Hoi,Wij trouwen volgend jaar en willen geen gewone eucharistieviering, maar een woorddienst. Nu kan je overal heel wat misboekjes downloaden, maar geen voor een woorddienst.Kan iemand mij eventueel boekjes van een woorddienst/gebedsviering bezorgen?A...
Religie Reacties: 2 23-7-2007 15:45:53

cin
feestzaal tussen halle - antwerpen
Wie heeft suggesties voor feestzaal gunstige tarieven met tuin of terras tussen Halle (Vlaams-Brabant) en Antwerpen ? We staan ook open voor suggesties van mooie parochiezalen of andere openlucht ideetjes. Feest of barbeque voor 100 personen.
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-7-2007 15:35:54

carmen
Jurk "Storm" IAN STUART
Ik weet dat er op dit forum lotgenootjes zitten die ook zullen trouwen in de prachtige Storm jurk van Ian Stuart (Tine, Elke, ...). Zaterdag is het voor mij eindelijk zo ver!!Ik vraag me echter wel af hoe ik er ga in slagen om een ganse avond te dan...
Andere Reacties: 2 23-7-2007 15:10:22

Hanne
Feestzaal De Kleine Graaf
Hey hey!Dit forum heeft mij al heel erg goed geholpen! Ik heb al veel tips en ideetjes bij elkaar kunnen sprokkelen, maar heb nog een vraagje voor jullie! Heeft er iemand ervaring met de feestzaal "De Kleine Graaf" in 's Herenelderen. Het l...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 23-7-2007 15:10:21

Sofie
feestzaal de rozerie en tybeert en kasteel van wippelgem en zalen mimosa
Heeft iemand ervaring met het kasteel de rozerie en feestzalen tybeert en kasteel van Wippelgem en mimosa? Ook qua prijs en dergelijke...We moeten dringend een keuze maken en we kunnen niet beslissengroetjessofie
Andere Reacties: 5 23-7-2007 15:04:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...