Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
Fotograaf gezocht Lier - Kontich - Ekeren
Hallo iedereen!Wij zijn op zoek naar een fotograaf. Alleen weten we niet echt waar beginnen! In de gouden gids staan er zo veel! Hebben jullie misschien goede ervaringen met fotografen regio Kontich (wet), Lier (kerk), Ekeren (feestzaal)?Suggesties v...
Fotografie Reacties: 24 27-7-2007 12:25:43

Annelies
dansles
Hallo iedereen,Ik ben annelies en kom uit de regio herentals. Ik zou voor mijn openingsdans graag een paar privélessen salsa willen volgen. Weet iemand misschien waar ik dit kan doen? Dank u wel!
Openingsdans Reacties: 4 27-7-2007 11:19:17

Karen
paniek paniek
Hello bruidjes,Gisteren gingen mijn vriend en ik vol goede moed aan de slag om onze misboekjes te plooien en te nieten. We hadden al 4 proefdrukken nagekeken en volledig gerust.Tot ik nadien toch nog alles eens doorlas en merkte dat er een blad ontbr...
Andere Reacties: 2 27-7-2007 11:08:29

davy
garcons gezocht
weet iemand hoe ik nog aan garcons kan geraken in de omgeving van Genk en wat zijn de kosten hiervan ?bedankt
Locatie Reacties: 3 27-7-2007 10:37:18

kristel
cadeau voor ouders en getuigen
Hallo,Wie heeft er leuke ideeën om cadeau te doen aan de ouders en getuigen. Meestal doen ze een foto cadeau maar dat vonden we niet zo leuk omdat we het op de dag zelf willen geven en we een fotograaf hebben, dus de leuke foto's kunnen ze achte...
Ideeën Reacties: 9 27-7-2007 10:18:38

Sarah
Nog 50 dagen op de teller !!
Hey bruidjes in spe !Bij mij staan er nog 50 dagen op de teller !! Wie telt er ook nog af ?Spannend he !morgen men eerste pasbeurt, ben eens benieuwd.Aan alle bruidjes, nog veel aftelplezier !!Sarah15*09*07
Voorbereiding Reacties: 12 27-7-2007 10:12:19

kim
@ Anja - visagiste Tienen
Hey Anja,Heb gisteren een website gevonden van een schoonheidsinstituut in Tienen (www.beautyplanet.be). Ik weet wel niet of ze aan huis komt. Het is ook niet zo ver van je kapper want ze zit aan de kazerne.Groetjes,Kim17/05/2008
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 27-7-2007 9:45:37

katleen
ringen in de kerk
wij trouwen wel voor de kerk, maar we hebben geen bruidskindjes. We nieten goed wie er dan voor de ringen moet zorgen; op voorhand aan priester geven, één van de getuigen, goede vriendin, ... ? Heben jullie suggesties ??Bedankt ! Groetjes,K...
Religie Reacties: 8 27-7-2007 8:23:56

katleen
kapsel bij pasbeurt kleed
Nog excat drie maanden en ik ga trouwen !!Ik heb mijn trouwkleed al een hele tijd geleden gekocht. Halverwege september heb ik nog een pasbeurt, zodat alles op maat kan worden gemaakt. De tijd tussen deze pasbeurt en de trouwdatum nog niet te ver uit...
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 27-7-2007 8:13:39

Jessika
Joehoe it's my weding day!!!
I'm getting married today!!!!Nu vlug kleedje aandoen en dan komt mijn aanstaande echtgenoot!Hopelijk komt de zon er nog door.Jessika27/07/07 --> vandaag!!
Andere Reacties: 4 27-7-2007 8:04:28

KARINA
GELUK EN EEN MOOIE DAG GEWENST AAN ALLE BRUIDJES
IK WENS ALLE BRUIDJES VANDAAG EEN MOOIE DAG TOE,MIJN DOCHTER IS NU DE KRULLERS AAN HET ZETTEN WAARMEE IK MOET GAAN SLAPEN!!!!DE ZENUWEN GIEREN DOOR MIJN LIJF EN IK HOOP DAT IK NOG WAT KAN SLAPEN,IK WIL IEDEREEN GELUK TOEWENSEN,MOOI WEER DIT WEEKEND E...
Ceremonie Reacties: 3 27-7-2007 0:48:26

barbara
huwelijksreis
hier zit een toekomstig bruidje die héél erg nieuwsgierig is waar jullie op huwelijksreis gaan?groetjesxxx
Huwelijksreis Reacties: 29 26-7-2007 23:17:11

Petra
Gezocht: goede visagiste en kapster???
Al wie iemand weet, mag het hier achterlaten of mij mailen naar pettie_1@hotmail.comDank je,Petra
Andere Reacties: 2 26-7-2007 20:45:05

heidi
visagiste en plaatsen voor foto's regio genk
hallo,ik ben nog op zoek naar iemand die make-up doet, liefst aan huis.en weet iemand mooie locaties voor foto's in de omgeving van Genk? groetenheidi
Andere Reacties: 1 26-7-2007 20:22:43

Sofie
Fotolocatie omgeving Waregem
Hallo, heeft er iemand leuke ideeën voor unieke fotolocaties regio Waregem ? Bedankt, Sofie
Locaties - Fotografie Reacties: 1 26-7-2007 20:12:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...