Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annemie
tekst gastenboek
heyschrijven jullie zelf iets op de eerste blz. van jullie gastenboek en wat?
Andere Reacties: 2 29-7-2007 16:16:35

Stefanie
haaraccessoires
Hallo,Weet er iemand waar je een ruime keuze hebt aan speldjes, curly's, ... voor een bruidkapsel? In Veritas kan je dat kopen maar de keuze is niet echt groot.Bedankt!Stefanie22/09/2007
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 29-7-2007 15:25:35

Ellen
goede ervaringen kapper/visagiste
Hallo, kan iemand mij een kapper/visagist(mogen apart) aanraden waar ze goede ervaringen mee hebben, omgeving Wilrijk,Berchem,Hemiksem...Bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 29-7-2007 15:06:43

Manuela
fritkraam trouwfuif
hallo, wij trouwen volgend jaar op 14 augustus. In plaats van een feest geven wij een trouwfeest geven wij een trouwfuif. Weet er iemand soms adressen waar we een frit- en hamburgerkraam kunnen vastleggen?
Andere Reacties: 5 29-7-2007 14:28:50

tamara
ringen
Hoi,Wij trouwen niet voor de kerk. Maar hebben gehoord dat je toch je trouwringen kan laten wijden. Wie kan ons hierover iets vertellen of weet waar dit kan.Groetjes T.
Andere Reacties: 4 29-7-2007 14:19:58

Petra
Bruidsboeket drogen?
Hallokes iedereen,Laten jullie je bruidsboeket drogen? Zoja wat zijn de kosten ongeveere hiervan als je het in een kader wil zetten?Mercikes!Groetjes Petrawww.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
Bruidsboeket Reacties: 3 29-7-2007 13:07:32

Annelies
fotograaf/videograaf
Hoi bruidjesWe zijn er nog altijd niet uit of we een fotograaf en/of videograaf gaan nemen voor onze trouw. We zijn uit de omgeving Limburg. Kunnen jullie ons enkele fotograven/videograven aanbevelen?Bedankt!Annelies
Locaties - Fotografie Reacties: 6 29-7-2007 13:04:04

Els
help haar te licht
Hallo iedereen. Wij trouwen binnen 20 dagen! Gisteren heeft mijn kapster mijn haar gekleurd (blonde mèchen in mijn lichtbruin lang haar). MAAR het is veel te licht uitgevallen. Heb er van wakker gelegen, kost allemaal zo veel geld en nu moet het...
Andere Reacties: 2 29-7-2007 12:53:00

Valérie
lied bij binnenkomen van de feestzaal
Weet er iemand een krachtig en origineel nummer voor wanneer je de feestzaal binnenkomt en alle genodigden op het koppel zitten te wachten? La connemara is wel zo één, maar zou graag nog enkele andere voorstellen horen. De sfeer moet er dir...
Andere Reacties: 5 29-7-2007 12:34:07

stefanie
Uitrede liedje gezocht
Hallo bruidjes,Voor ons huwelijk ben ik nog op zoek naar een geschikt uitreed liedje?Heeft er iemand een goed ideetje voor me?groetjesstefanie
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 29-7-2007 10:39:53

sofie
viereing
hallo bruidjes, zit met een probleem .. Normaal was alles geregeld voor ons kerkelijk huwelijk in november.nu vertelt onze pastoor dat hij op pensioen moet gaan in september en daarom ons niet kan trouwen. hij weet ook nuiet zeker of er vervanging vo...
Ceremonie Reacties: 3 28-7-2007 23:52:59

ellen
roken tijdens trouwfuif?
Hallo,Mag dit nog tijdens een trouwfuif?of hangt dat vd zaal zelf af?Zou het niet prettig vinden als de zaal constant half leeg is :(groetjesEllen
Andere Reacties: 5 28-7-2007 23:28:47

Rebecca
Laatste details
HoiWij zijn bezig met de allerlaatste details van ons huwelijk binnen 14 dagen. Dit vind ik echt de allermoeilijkste dingen en ik heb het gevoel dat er zo nog heel veel kleine details zijn, maar als ik er dan aan wil beginnen, dan lukt het precies n...
Voorbereiding Reacties: 3 28-7-2007 22:01:35

Stefanie
Curly, steekspeld of schuifspeld
Hallo,Wij trouwen op 22/9 en ik ga op 11/8 voor proefkapsel en pasbeurt. Nu weet ik wel niet of ik iets in mijn haar wil. Ik ga het laten opsteken. Echte bloemen assortie met mijn boeket wil ik niet. Ik twijfel tussen curly's, steek- of schuifspelden...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 28-7-2007 20:24:24

Hilde
feestzaal gezocht omgeving aarschot - diest
wij zijn nog op zoek naar een feestzaal in de omgeving van aarschot - diest. Heeft er iemand een voorstel?
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 28-7-2007 20:21:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...