Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ulrich
zaal omgeving zaventem leuven mechelen
Hallo,Wij trouwen op 1 maart en zijn op zoek naar een zaal waar we een avondfeest zouden doen met belegde broodjes en discoiemand een ideetje? er zijn er zoveel he....
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 31-7-2007 8:28:58

Denise
fotografie Enoa
Hallo,Voor ons huwelijk denken wij eraan om onze fotoreportage toe te vertrouwen aan ENOAHeeft iemand hier al ervaringen mee ?Zowel positief als negatief ?
Fotografie Reacties: 4 30-7-2007 22:49:32

nathalie
zaal met tuin zonder traiteur brx-mechelen-omgeving
Hallo,we zijn op zoek naar een mooie (budgetvriendelijke) zaal met tuin, vrij van traiteur, in ruime omgeving brx en mechelen.Ik heb er zelf online al wat gevonden, maar alle tips zijn welkom.Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 30-7-2007 22:13:50

Kathy
enveloppen avondfeest
hallo,wat doen jullie met de enveloppen die jullie krijgen op het avondfeest? wij hebben wel onze bankrekeningnr op onze uitnodiging vermeld maar er zijn er altijd die een envelop geven...Kathy
Ideeën Reacties: 7 30-7-2007 21:24:25

Karen
wat moet ik doen?
Hello,ik zit met een dilemma, ik moet normaal het weekend voor onze trouw mijn regels krijgen, maar de laatste keer waren die wel redelijk lang blijven duren, dus ik denk erover om dit keer mijn pil door te nemen. Wat zouden jullie doen? Ik wil niet ...
Andere Reacties: 12 30-7-2007 21:09:03

Kathy
babbelbox
Hey,Heeft er iemand van jullie al ervaring met een babbelbox? Wij zijn aan het twijfelen want is wel niet goedkoop (ca. 400 euro).Groetjes,Kathy8/9/7
Ideeën Reacties: 3 30-7-2007 21:03:54

Kathy
cadeautjes kerk
Hoi,wat geven jullie aan de kindjes die bloemetjes komen afgeven aan de kerk?En, hoeveel?Groetjes,Kathy
Ideeën Reacties: 8 30-7-2007 21:02:23

Kathy
kousenband en bruidsboeket
Hoi bruidjes,Wie van jullie gaat er een kousenband dragen? Moet je hem dan de hele dag al dragen? Heb gehoord dat je hem s'avonds per opbod kan verkopen. Maar weet nog niet of ik dat ga doen... . Wat doen jullie met het bruidsboeket? Wordt die tradit...
Ideeën Reacties: 6 30-7-2007 21:00:05

Ann
Zangduo Elke Cosemans en Tom
Hallo allemaal,Voor ons huwelijksmis zochten wij live muziek. Via een kennis heb ik hun namen gekregen, maar geen gegevens.Heeft er iemand de gegevens van het zangduo Elke Cosemans en Tom? En heeft er iemand al ervaring mee?Alvast bedankt.Ann10 mei 2...
Muziek - Live Reacties: 3 30-7-2007 20:56:36

Elke
DJ
Heeft iemand ervaring met de volgende D.J.'s: Hons Eric, Van Dijck Ron, Jacobs Dirk, Cops Emmanuel
Andere Reacties: 0 30-7-2007 20:36:49

Kathleen
eigen site
Hoi allemaal,vanaf nu hebben we onze eigen bruiloftsite, www.dirkenkathleen.bruiloftsite.nlGroetjesKathleen
Andere Reacties: 0 30-7-2007 19:45:51

Kathleen
Gemeentehuis
Hoi allemaal,heeft er iemand een idee hoelang een burgerlijk huwelijk in het gemeentehuis duurt. Wij proberen onze planning op te stellen maar hebben hier geen idee van.GroetjesKathleenwww.dirkenkathleen.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 8 30-7-2007 19:44:07

Dorinne
Locatie voor trouwfoto's in Bilzen
Hallo allemaal!Nog 18 daagjes en het is zover!! :-)Nu zijn we alleen nog op zoek naar een locatie voor de trouwfoto's. We kunnen wel al terecht in de tuin van onze feestzaal (Bevershof), maar we zouden toch ook graag een ander decor ertussen willen. ...
Fotografie Reacties: 4 30-7-2007 19:19:34

Evelien
Hoepelrok
Heykes allemaal! Nu de stoffen voor mijn trouwjurk zijn gekocht, ben ik op zoek naar een hoepelrok voor eronder. Weten er onder jullie waar ik daar redelijk goedkoop kan aangeraken regio Oost-Vlaanderen? Hoepelrokken kosten meestal veel geld en voor ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-7-2007 18:42:23

Tina
Wie heeft er ook genoeg van ?
Ons trouwfeest komt stilaan in zicht. We keken er lang naar uit, maar de voorbereidingen doen ons zeker geen goed !!! Minstens 1 keer per week is het nu dikke ruzie tussen ons door de drukte en nog zoveel dat moet gebeuren. Eigenlijk kan ik er helema...
Andere Reacties: 34 30-7-2007 18:33:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...