Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Valérie
puzzel uitnodiging
Hey, wij willen een puzzel laten maken waarop staat waar en wanneer we trouwen in het gemeentehuis en voor de kerk. Heeft er iemand enig idee waar je zo'n uitnodigingen kan laten maken voor een redelijke prijs? Zou er dan nog een apart kaartje bijste...
Andere Reacties: 4 1-8-2007 20:23:12

vanessa
ceremoniewagens met of zonder chauffeur
Hela,Wij trouwen op 17 mei 2008 en zijn volop bezig met de voorbereidingen.Wij lenen 3wagens(1 voor ons,de andere 2 voor de ouders) van zijn werk. We wouden eerst zelf rijden,maar mijn zus en schoonouders vonden dit niet zo gepast. Hiervoor hebben we...
Ceremonie Reacties: 2 1-8-2007 20:16:23

Krista
Trouwkleed uit twee delen te koop.
Hey,Ik heb een mooi trouwkleed te koop uit twee delen.Een bustier en een mooie rok.Er is ook een stola bij.Het is maat 44-46.Voor foto's kan je me mailen op fastyjoe@skynet.beGroetjes,krista07-07-07
Andere Reacties: 0 1-8-2007 20:10:22

Kelly
Moeilijkheden openingsdans
Hoi,Wij trouwen 29 maart 2008 en zijn al volop bezig met de voorbereidingen. Maar we hebben een groot probleem. We komen er niet uit qua openingsdans. We vinden geen geschikt liedje. Hebben jullie misschien suggesties? We willen een vrij recent numme...
Openingsdans Reacties: 5 1-8-2007 19:51:23

Nathalie
schatting kosten eigen receptie
HalloWij zouden graag zelf een receptie doen vlak na de mis in een tent omdat we volgend jaar in de zomer trouwen. Maar we willen veel zelf doen met hulp natuurlijk. Maar ik kan niet inschatten wat het ongeveer kost (hapjes en drank) En hoeveel voorz...
Voorbereiding Reacties: 1 1-8-2007 19:40:12

ellen
Hoeveel betalen jullie all-inn prijs drank?
Hallo,Wij trouwen volgend jaar en ik ben al volop een zaal aan het zoeken,we geven een trouwfuif en willen met verschillende hapjes werken,we hebben een zaal op het oog,daar betalen we 17 euro voor de drank (8u)en 11 euro pp voor de hapjes (klein zak...
Voorbereiding Reacties: 2 1-8-2007 19:24:30

Maartje
kledij bruidskindjes
Hello iedereen,Nu de solden gedaan zijn en de herfstcollectie binnen is, zou ik graag op zoek gaan naar kledij voor de bruidskindjes. Alleen, ik heb geen flauw idee waar ik daarvoor moet zijn. Eerst dacht ik aan kinderwinkels maar ik heb gehoord dat ...
Andere Reacties: 2 1-8-2007 19:05:19

Dana
Getuigen vragen
Hey mede bruidjes,Wij willen binnekort onze getuigen vragen maar willen dit op een leuke orginele manier doen, hebben jullie soms een idee??Mercikes Dana X
Voorbereiding Reacties: 4 1-8-2007 18:05:51

Germis
zorgen over grote maat
hoi allemaal,het is misschien onnozel maar ik maak me zorgen over d emoment dat ik trouwkleedjes ga moeten passen. ik heb namelijk een grotere maat (44-46) en tja, ik ga wel in een winkel waar ze t op maat maken/aanpassen maar toch Ik ben bang dat ...
Andere Reacties: 11 1-8-2007 17:51:50

andy
Visagiste gezocht
Hallo, ik trouw op 25 augustus en ben nog op zoek naar een visagiste die ook een proefmake-up kan (komen) doen. Bij voorkeur uit regio Diest-Tessenderlo of Lommel.Groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 1-8-2007 17:36:09

Anke
bo couture kortrijk
Lieve bruidjes,Ik heb in januari mijn trouwjurk besteld bij bo couture in kortrijk. Ze hadden me beloofd dat de jurk in juni zou binnenzijn om nog es te passen. Nu zijn we reeds augustus en ik heb nog steeds niets gehoord. Dus, ik bel zelf en vraag h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 1-8-2007 17:15:59

Ann
@ Maureen, Tania, Lieve en Inge
Bedankt voor jullie reachtie.Wij trouwen in Kinrooi (Limburg). Welke videograaf hadden jullie en vanwaar komen zij??Groeten,Ann10 mei 2008
Fotografie Reacties: 2 1-8-2007 16:53:29

Lien
Getrouwd 28/7!!!!
Hoi bruiden, hier mijn verslagje van onze trouwdag. Ondanks de tegenslagen in de voorbereiding (dubbele boeking, DJ afgezegd, ...) was het een heerlijke en perfect verlopen dag! Ik was vooral zenuwachtig 's morgens toen mijn aanstaande mij kwam afhal...
Andere Reacties: 2 1-8-2007 15:11:29

Michaël
Ceremoniekleding De Telder
Beste mensen,Iemand ervaring met De Telder uit Destelbergen op vlak van herenkleding in de verkoopafdeling?Groetjes
Andere Reacties: 0 1-8-2007 14:06:28

Stijn
feestzaal
Heeft er iemand ervaring met Hoeve De Roode Poorte te Meetkerke?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 1-8-2007 13:22:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...