Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Petra
@olivia ivm met hemelbed
Hallo olivia,Hier Petra nog eens. Ik heb geprobeerd een mail te sturen naar jou op het mailadres dat je doorgegeven hebt, maar de mail komt niet aan, wss ergens verkeerd een letter ofzo!Je mag altijd de foto's doorsturen naar pettie_1@hotmail.com! Of...
Andere Reacties: 0 3-8-2007 11:30:31

karlijn
@ Heidi (ivm puzzelstukken)
Heidi,Ik las dat jullie ook rond thema puzzels werken. Wij doen dat ook en wij trouwen op 8 december 2007. Ik ben al begonnen met mis in elkaar te steken en ben nog op zoek naar een tekstje over puzzels, zou je het eens willen doorsturen. En die fo...
Religie Reacties: 3 3-8-2007 11:04:28

Ine
cofar Rumbeke of Orchidee Kluisbergen
HoiHeeft iemand ervaring met de Cofar in Rumbeke-Roeselare of de Orchidee in Kluisbergen?Bedankt!Ine
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 3-8-2007 10:56:37

Jennifer
feestzaal brugge en omstreken
Dag iedereen, wij zouden volgend jaar in mei willen trouwen en willen zo rap mogelijk feestzaal vastleggen.We hebben echter geen ervaringen met feestzalen.Is er iemand die ons kan helpen met info, ervaringen met feestzalen in west-vlaanderen, brede s...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 3-8-2007 10:25:20

Carine
Moderne fotolocatie omgeving Sint-Truiden of Hasselt
Hallo iedereen, ik zoek een moderne fotolocatie in de omgeving Sint-Truiden, Alken, Hasselt, ...ik hou niet zo van de traditionele foto's met bomen en boerderijen. Ik zie liever strakkere foto's. Weet er iemand leuke plekjes, binnen of buiten??? Beda...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 3-8-2007 10:10:52

marjan
aan alle 04/08/07 bruidjes
hey bruidjes in spe...nog maar 1 dag te gaan... spanning begint te stijgen... meer en meer vlinders in de buik...alvast 1 zaak waar we allemaal op hoopten... HET WORDT SCHITTEREND WEER !!!!!!!!veel plezier en genieten maar!marjan04/08/07
Andere Reacties: 6 3-8-2007 10:01:44

marijke
sadia
kan je een mailadres doorgevengroetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-8-2007 9:07:25

Valérie
Feestzaal
Hey allemaal, is er iemand die info heeft ivm Tybeert in Lokeren, wij gaan binnenkort kijken naar hun zaal. Op de site ziet het er alleszins wel mooi en verzorgd uit.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-8-2007 23:06:30

emy
alta ripa outrijve
heyheeft iemand ervaring met zaal alta ripa te outrijve? Wij vonden het een prachtige zaal maar zijn er zelf nog niet naar een feest geweest waardoor ik graag wat reacties zou horen voor te beslissen.dank u
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-8-2007 22:53:39

sadia
Aan Valérie ivm bolderkar
Hoi Valérie,Jij was dus degene die ik zocht. Wel ik denk dat ze in elke Colruytwinkel hetzelfde te koop aanbieden. Waar ik het zelf gezien heb was in de Colruyt in Heverlee (diegene in Terbank, want je hebt er twee). Groetjes,Sadia
Andere Reacties: 2 2-8-2007 22:48:03

sofie
bruidjes leren kennen
halloik zou graag andere bruidjes leren kennen om ervarng en informatie te kunnen delen; net zoals de stress.Wij trouwen op 12 juli 2008.mijn e-mail: dolfinsofie@hotmail.comgroetjes sofie
Andere Reacties: 6 2-8-2007 22:36:01

els
trouwjurk op maat regio Kortrijk-Gent
Heeft er iemand ervaring met het maken van de trouwjurk op maat in de regio Kortrijk-Gent?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 2-8-2007 21:49:37

Nathalie
jurk linea raffaelli gezocht
HalloZijn er bruidjes die onlangs getrouwd zijn of nog zullen trouwen dit jaar? Misschien ben je van mening dat het toch zonden is om zo een prachtige jurk in de kast te laten hangen. Indien je van plan bent jouw jurk te verkopen mag je mij steeds ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-8-2007 21:04:51

Petra
Enveloppendoos
Hallokes iedereen,Waar vind je een goede enveloppendoos voor op de trouw de centjes in op te bergen?Groetjes Petra29/09/07
Andere Reacties: 11 2-8-2007 20:35:10

Isabel
weersvoorspelling
Hallo,een tijdje geleden werd hier gesproken over een bepaalde site waar je de weersvoorspellingen kon volgen. Ik trouw binnen een week en zou graag weten welk weer ze geven op onze trouwdag (hoewel ik er steenvast van overtuigd ben dat het gaat mooi...
Andere Reacties: 3 2-8-2007 20:34:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...