Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evy
Trouwbus
Hoi bruidjesWij hebben wat prijs gevraagd voor een trouwbus maar dat kost rond de 700 euro. Wij moeten amper 10 km ver naar de feestzaal dus ik vind dat wel wat overdreven! Weet iemand waar je wat goedkopere bussen kunt vinden? Of misschien een bus v...
Ideeën Reacties: 8 7-8-2007 12:45:51

Danny
tekst om voor te lezen door zoontje
Op 29 september is ons huwelijk gepland. Ik heb een zoontje van 11 jaar uit mijn eerste huwelijk. Hij is zeer gelukkig met de aangekondigde trouw. Graag zou ik hem een tekstje laten voorlezen. Dit mag heel emotioneel zijn (zowel voor mij als voor mij...
Andere Reacties: 2 7-8-2007 12:45:16

Sofie
Artxpo
Hey,wij hebben gisteren bij ons thuis een afspraak gehad met de fotograaf van artxpo en ik moet zeggen dat we ons totaal konden terugvinden in zijn manier van foto's trekken; Nu we hebben nog niets beslist want morgen hebben we nog een afspraak met e...
Fotografie Reacties: 1 7-8-2007 11:20:40

Ann
Trouwjurk
Hey toekomstige bruidjes,omdat ik het spijtig vind dat mijn trouwjurk in de kast zou moeten blijven hangen, heb ik besloten van hem te verkopen. Het is een prachtige rok met bustier van Talyna Lynn (stijl zoals Linea Raffaelli) in champagnekleur. Ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-8-2007 10:59:20

Karen
speech begin feest
Lieve bruidjes,Ik zit echt met een probleem.Wij trouwen binnen 11 dagen en ik ben voor de zoveelste keer aan het kijken voor de speech.Ik krijg niks op papier. Onze ouders en getuigen gaan we met een cadeau bedanken, maar dat doen we voor het dessert...
Andere Reacties: 4 7-8-2007 10:47:15

Valerie
humanistische viering of Rent-a-priest
Hi,wij trouwen binnen enkele maanden en hebben gekozen om een alternatieve viering te houden. We hebben Norbert Bethune geboekt maar ik hoorde van familie en vrienden slechte reacties (gsm aan tijdens viering, dingen laten vallen, gedurfde uitspraken...
Locaties - Viering Reacties: 11 7-8-2007 9:12:57

Elke
Bedankjes...
Hallo,Ik zit met een vraagje, ik zie dat de meeste op de avond zelf een bedankje geven voor de genodigden, maar mijn vraag is, geven jullie dan nog een trouwfoto ook; zo 5 weken na het huwelijk als bedanking?GroetjesElke
Ideeën Reacties: 9 7-8-2007 8:02:24

sarah
JURGEN DOOMS uit Wilsele
Bij de voorbereiding van mijn huwelijk ben ik terechtgekomen op de site van JURGEN DOOMS uit Wilsele. Ik vind zijn foto's zeer mooi. Heeft iemand al ervaring met deze fotograaf? Kent iemand zijn werkwijze en tarieven?
Fotografie Reacties: 4 7-8-2007 0:34:58

Annelies
iemand ervaring met Freejess?
Wij zijn nog op zoek naar een videograaf! Heeft iemand ervaring met Freejess?Zouden jullie je ervaringen over hen kunnen meegeven?Bedankt!Annelies
Video Reacties: 3 6-8-2007 21:32:27

Rita
Feestzaal Krekelhof in Kuringen
Hallo bruidjes,Heeft er iemand haar trouwfeest in het Krekelhof (Kuringen) gevierd? Of gaat er iemand binnen kort een feestje geven? Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk nadat je het voorschot voor de reservatie betaald hebt? Hoe lang voor het trouwfe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 6-8-2007 20:27:47

yasmine
Bedanking - tekst op kaart
Hoions huwelijk is nu al enkele weken voorbij - en we zijn bezig met de bedankingskaartjes.Welk tekstje zetten jullie erop ?GroetjesYasmine
Andere Reacties: 4 6-8-2007 20:01:25

els
goedkoop trouwjurk
HalloWij trouwen op 17/05/2007Ik ben van de regio Kortrijk - Gent en ben op zoek naar een winkel die "goedkopere" trouwjurken verkoopt.Weet iemand een winkel zijn?
Andere Reacties: 6 6-8-2007 19:45:12

sofie
sissi
welke koetsen heb jij genomen en hoeveel heb je betaald? Ik ben van Bornemgroetjes sofiedolfinsofie@hotmail.com
Andere Reacties: 1 6-8-2007 19:01:32

Deborah
zaal rond aalst, erpe-mere
hallo iedereen, wij zijn op zoek naar een zaal voor ons trouwfeest. We wonen rond erpe-mere dus willen liefs iets daar in de buurt. We zouden ongeveer 200 genodigden hebben. Alle tips zijn welkom!
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 6-8-2007 17:36:54

Kizzy
Fotograaf en videograaf
Hallo iedereen,kent er iemand van jullie een fotograaf en een videograaf in Vlaams-Brabant (omgeving Vilvoorde)?Alvast bedankt!GroetjesKizzy21/06/2008
Fotografie Reacties: 12 6-8-2007 16:21:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...