Nu Online
Momenteel zijn er 263 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
ceremoniewagens gezocht
Mijn vriend en ik zijn druk bezig met de organisatie van ons huwelijk op 10 mei 2008. Mijn vriend heeft beloofd 1 bruidswagen en 2 ceremoniewagens te zoeken. Kunnen jullie hem wat tips geven? Wij trouwen in Groot-Bijgaarden, dus liefst informatie bet...
Ceremonie Reacties: 2 3-8-2007 17:57:21

Nina
Hoeve De Roode Poort
Heeft iemand enig idee wat de prijs bedraagt om deze zaal te huren en wat de capaciteit van de zaal bedraagt?Heb al gemaild, maar ik kreeg een heel vaag antwoord, en 'k vind het zo belachelijk om nog es te mailen :)Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-8-2007 17:02:09

Lobke
@francois
Dag Francois,Je hebt een opmerking gemaakt over iets wat ik hier had neergeschreven ivm mijn DJ. Ik begrijp jouw opmerking niet goed, is het mogelijk kom mij eens te contacteren op lobket@hotmail.com?Vriendelijk bedankt,Lobke.
Andere Reacties: 0 3-8-2007 16:16:28

Sheron
Den Eyck in Kasterlee
Hoe zijn de prijzen daar? En de service...Alle info en foto's zijn welkom!!sheronneke@hotmail.comGreetz,Sheronneke
Andere Reacties: 3 3-8-2007 15:32:05

Nathalie
@Helga die trouwt op 11/08
Hey Helga,Heet je vriend Matthias? Zoja: proficiat dan alvast via deze weg ;-)Veel Succes!Groetjes,Nathalie
Andere Reacties: 2 3-8-2007 15:23:28

mieke
versiering kerk - strikken in tule, ...
hey meisjes,versieren jullie de kerk vooral met bloemen/bloemstukken, of gebruiken jullie ook nog ander decoratiemateriaal? Ik dacht eraan grote, romantische strikken te bevestigen aan de zijkant van de stoelen langs het gangpad. Ik weet alleen niet...
Voorbereiding Reacties: 7 3-8-2007 15:23:20

Sheron
Daemshof Noorderwijk
Beste bruidjes,Zijn er die deze zaal gekozen hebben? En hoeveel hebben jullie betaald per persoon en wat hebben jullie ervoor gekregen??Alle info is welkom! Ook elektronisch:sheronneke@hotmail.comGroetjes,Sheronneke02-02-2008
Andere Reacties: 4 3-8-2007 15:11:19

Tania
PS
Was ik nog vergeten te vermelden: website is www.discobarpi.be en hij komt uit Eeklo. Weet nooit dat dat helpt...Alvast bedankt, Tania
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 3-8-2007 14:23:48

Tania
dj pi (pieter van raes); ervaringen?
Hallo iedereen,Wij hebben ondertussen onze dj al een tijdje gekozen, maar ik probeer het hier nog eens: kent er iemand hem, of heeft er iemand ervaring mee? Ik blijf het een beetje akelig vinden dat we hem nog nooit hebben zien draaien, en ook niet d...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 3-8-2007 14:19:56

marjolijn
gegraveerde pen
Weet iemand waar men een graveerde pen kan kopen in de regio Roeselare Torhout.Zo'n balpen met inscript van van onze namen om als cadeau te geven. We hebben maar een week meer dus via internet bestellen zal niet meer gaan. Waar zouden we dat kunnen v...
Andere Reacties: 5 3-8-2007 13:39:20

barbara
salons vaernewijck
hallo iedereen,heeft er iemand soms ervaring met salons vaernewijck in kuurne? net een website van gezien en het ziet er wel mooi uit daar.. iemand al naartoe geweest?vele groetjesxxx
Andere Reacties: 2 3-8-2007 13:31:54

Griet
Zaal Zuid-Frankrijk gezocht met slaapplaatsen
Hallo,Volgende zomer (2008) ga ik trouwen in het zuiden van Frankrijk (mij vriend is afkomstig van Nice). We zijn nu op zoek naar een zaal waar mijn familie en vrienden kunnen logeren (in slaapzalen bijvoorbeeld). Heeft iemand ideeën voor een lo...
Locatie Reacties: 1 3-8-2007 13:19:55

Veerle
Onderwijs
Dag bruidjes!Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid: zijn er hier nog meisjes die in het onderwijs staan en die deze maand trouwen? Ik geef Latijn in eerste en tweede graad middelbaar. Enerzijds wel handig, zo'n lange vakantie kwestie van de voorber...
Andere Reacties: 10 3-8-2007 13:08:37

Wendy
Bruidjes voor juli 2008
Hallo, mijn vriend en ik gaan trouwen op 05/07/2008. Het is vandaag nog 337 dagen. Hoe gaat het met jullie planning? Bij ons gaat het redelijk goed, of ik denk het toch!!!De feestzaal, de dj, de ceremoniemeester, fotograaf en het vervoer is al allema...
Andere Reacties: 14 3-8-2007 12:47:45

Petra
@Veerle ivm bruidssuiker
Hallo Veerle,Ja, ben in Ava geweest in Kampenhout tg Mecheleen en daar hbb ze ze niet meer en voeren ze ook niet meer in. Dan moet ik mss eens ergens anders gaan kijken, de dichtsbijzijnde ofwel leonidas idd, mss ook een optie!Mercikes alvast!Groetje...
Andere Reacties: 2 3-8-2007 11:35:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...