Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Isabel
Dj ervany
Heeft er iemand ervaring met de dj Ervany uit de zwalmstreek. Graag jullie bevindingen. Alvast bedankt.
Andere Reacties: 4 6-8-2007 15:57:20

Liesbeth
Feestzaal Midden-Limburg
Hey, wij gaan volgend jaar in september trouwen en zijn dus volop bezig met het zoeken van een feestzaal. We zouden graag een hippe zaal willen (zeker niet ouderwets en donker) maar die toch niet te duur is en liefst een zaal waar een walking dinner ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 6-8-2007 15:34:16

Virginie
Wanhopig!!!!!!
Ik zit met mijn handen in het haar want mijn trouwjurk past niet meer en wij trouwen over 19 dagen.Ik ben in april naar de winkel geweest om een jurk te kiezen en heb direct mijn goesting gevonden en daarna werd de jurk besteld in de juist maat.In me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 6-8-2007 15:20:37

Petra
Playlist?
Hallokes iedereen,Ik kom er niet uit voor mijn playlist van DJ verder te maken. Knn jullie mss voorbeelden doorsturen dat ik mss nog andere liedjes vind.Mercikes!pettie_1@hotmail.comGroetjes Petrawww.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 6-8-2007 14:57:04

Petra
@Katleen ivm fotograaf
Hallo Kathleen,Wij hebben Werner Verbeeck uit Putte, site www.smileatme.beEr zijn enkele trouwreportages op de site te zien en wij zijn dit weekend juist zijn afgemaakte album van andere trouwers gaan bekijken. Hele mooie foto's, veel variatie, voor ...
Andere Reacties: 2 6-8-2007 14:46:51

Katleen
Ceremoniemeester gezocht
Hallo iedereen,Wie kan ons gegevens doormailen van een goede ceremoniemeester in de regio Vlaams-Brabant? Wij zijn van Dilbeek?Bedankt,Katleen
Ceremonie Reacties: 4 6-8-2007 14:42:40

sofie
koets gezocht
halloik ben op zoek naar een mooie koets die niet TE duur is; ik zou graag in een koets vervoerd worden omdat dat toch iets romantisch heeft. ik heb nog niet veel koetsen op het internet gevonden en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. wij trou...
Andere Reacties: 3 5-8-2007 10:16:12

My
Eerste pasbeurt bij ... je-weet-wel-waar (A'pen)
Dag bruidjes,Deze morgen had ik m'n eerste pasbeurt bij de beruchte winkel in A'pen. Na de reacties op het forum had ik al 'n beetje schrik ... en die bleek bewaarheid! Na de poeslieve behandeling bij de aankoop kon er precies geen vriendelijk woord ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-8-2007 22:04:45

tamara
gemeentehuisperikkelen !!!!
Hoi medebruidjes,even wat frustraties afschrijven!Wij trouwen volgende maand. Toen ik in maart belde naar het gemeentenhuis (Sint-truiden) om de dag en het uur vast te leggen, vertelde de ambtenaar me dat de huwelijken vanaf september niet in de trou...
Andere Reacties: 3 4-8-2007 21:34:17

Melissa
de zoektocht is gestart!
Hallo allemaal!Ik heb hier een tijdje geleden al eens een vraagje gesteld ivm leuke feestzalen op de as Gent - Brugge. Dankjewel voor de reacties! Maar nu hebben wij opnieuw jullie hulp nodig. :-) Na een deugddoende vakantie zijn we gestart met onze ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 4-8-2007 20:46:00

monica
bakkersfiets
Dag allemaal. Ik ben nog opzoek naar een bakkersfiets zoeen die je de zaal kan inrijden met 2 schepijs bakken. Weet iemand waar ik dat kan huren?
Andere Reacties: 0 4-8-2007 20:36:39

Annelies
fotograaf voor 24/05/2008 Limburg
Hoi iedereenWe zijn nog op zoek naar iemand die een fotoreportage voor ons kan maken (van 's morgens tot op het dansfeest).Kent iemand een goede fotograaf die op een speelse manier voor ons een leuke en betaalbare reportage wil maken?Laat me jullie e...
Fotografie Reacties: 11 4-8-2007 19:54:32

Annelies
videograaf voor 24/05/2008 Limburg
Hoi bruidjesWe hebben beslist om toch maar een videograaf te nemen. We zijn dus nu op zoek naar iemand die rond de 500 euro of minder een videoreportage voor ons wilt maken. Ik heb al heel veel positieve reacties gelezen over Freddy maar ik heb gezie...
Video Reacties: 2 4-8-2007 19:47:16

caroline
fotolocatie regio aalst-ninove
hellowij trouwen 10 mei '08 en we hebben een fotograaf gekozen die niet van onze streek is, weet er iemand een mooie locatie? vooral binnenlocaties (als back up voor slecht weer dan)bedankt!caro
Fotografie Reacties: 5 4-8-2007 17:21:38

melissa
15 dagen getrouwd
hallo bruidjes en bruidjes in spe. wij zijn getrouwd op 20.07.2007 en zijn net terug van huwelijksreis. de dag was echt fantastisch maar vooral gestresserd in het begin. mijn dag begon om 5 uur. ik ben opgestaan samen met mijn getuige om te ontbijten...
Andere Reacties: 1 4-8-2007 16:30:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...