Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kurt
De Zwaan (Ruddervoorde)
HeyHeeft iemand al ervaringen met de feestzaal De Zwaan in Ruddervoorde (Oostkamp)?Groetjes Jennifer
Andere Reacties: 11 14-8-2007 22:37:00

Melihsa
feestzaal zonder catering
hey iedereen,ik en mijn vriend trouwen in mei volgend jaar en we zijn op zoek naar een zaal in vlaams brabant, eventueel regio Brussel. maar liever zonder catering, we kennen iemand die dat graag voor ons zou willen doen. Ik heb zelf niet veel gevond...
Andere Reacties: 3 14-8-2007 20:36:50

Freya
Reeds 3 dagen getrouwd!!!
Hallo iedereen!!!Ik ben getrouwd!!!! Ik moet het luidop zeggen, want het is nog niet echt door gedrongen.Het was een fan-tas-ti-sche dag! Ik was om 4u al klaar wakker, om kwart na 6 is mijn ma (kapster) aan mijn haar begonnen. En om 9 u stond ik klaa...
Andere Reacties: 7 14-8-2007 20:12:02

Katrien
uitnodiging
Hey, onze uitnodiging is af en ze zijn allemaal verstuurd. Wij zijn enorm tevreden met het resultaat. 'T is echt origineel. Wil je het bekijken, zie volgende link:http://users.ugent.be/~chpoppe/trouw.html. De uitnodiging is door mijn vriend getekend ...
Uitnodigingen Reacties: 2 14-8-2007 19:48:22

Sophie
DRUKKER GEZOCHT LUMMEN
Hallo allemaal,Graag had ik geweten van jullie of jullie een goede drukker kennen in de buurt van Lummen. Valt deze mee qua prijs?Weten jullie ook hoelang op voorhand je best langs kan gaan bij de drukker?Ik heb er namelijk geen flauw idee van.Groetj...
Uitnodigingen Reacties: 1 14-8-2007 19:09:11

kim
kapster aan huis regio Aalst
Kent er iemand een kapper aan huis (om op te steken) voor de regio Aalst? Of kan er iemand mij een goeie kapper aanraden in dezelfde regio?
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 14-8-2007 17:17:57

Amber
geldzaken
hallo brides to be!Ik ben ook bij de gelukkigen, maar ik zit met een vraag. Eigenlijk een heeeel onbeleefde...Aangezien een huwelijk veel kost (en wij graag alles erop en eraan willen), hoe bekostig je zoiets? Als wij onze bruiloft willen doen zoals ...
Voorbereiding Reacties: 15 14-8-2007 17:01:05

Lore
romantisch hotel in de buurt van Kasteel Coninxdonck
Dag bruidjes,Ik trouw op 5 juli 2008 in Gentbrugge. De feestzaal zelf biedt geen overnachtingsmogelijkheden en we zouden graag in de buurt een hotel boeken. De eigenaars van de zaal raden zelf een hotel in Melle aan "hotel Prado". Kent iema...
Andere Reacties: 1 14-8-2007 16:51:28

vicky
schoenen Van Loock
hoi bruidjes, Verkoopt er iemand haar bruidsschoenen maat 39, gekocht bij Van Loock in zandhoven. Ze stonden 120 euro geprijsd. Spits vanvoor, klein hakje en met touwtjes rond de kuit.
Kledij - Accessoires Reacties: 2 14-8-2007 16:31:54

vicky
suitekledij bruidsmeisje 16j
Hoi iedereen, Ons bruidsmeisje is 16j en zoek een mooi kleed voor haar maar ook niet té... voor een max prijs van 250Euro maar vind geen winkels. zijn er mensen met voorstellen. hartelijk dank
Kledij - Suite Reacties: 3 14-8-2007 16:24:36

mieke
hoeveel zakjes snoep voor de kindjes aan de kerk?
hallo,hoeveel zakjes snoep voorzien jullie zo ongeveer voor de kindjes aan de kerk, na de mis? Ik weet er wel een aantal die er zeker zullen zijn, maar toch ... ik wil niet overdrijven maar anderzijds zou het ook wel jammer zijn om er te weinig bij ...
Voorbereiding Reacties: 4 14-8-2007 15:16:52

Patricia
Ten Dauwe Aalter
Hallo, wie gaf z'n feest in Ten Dauwe of was er reeds te gast? Wat vonden jullie ervan? Was het verzorgd? Verliep alles oke? Was het lekker? ..... We zijn gaan kijken en mijn eerste indruk is vrij positief maar ik zou toch graag wat meningen en ervar...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 14-8-2007 14:59:09

katleen
laatste pasbeurt kleed
Dag bruidjes,ik trouw op 27 oktober, en ik heb daarstraks gebeld voor en pasbeurt voor mijn trouwkleed. ik heb dit eind vorig jaar gekocht. Op de dag dat ik het kleed ga passen, ga ik tevens mijn proefkapsel laten doen. Ik ga dit laten doen op 15 sep...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 14-8-2007 14:48:50

Kathleen
uitnodiging
Hoi allemaal,is het raar om naar sommige mensen enkel een aankondig te sturen (dus zonder uitnodiging voor het feest). Wij kennen heel wat mensen bv. buren, ... die we willen laten weten dat we trouwen (omdat ze eventueel naar de kerk willen komen) ...
Andere Reacties: 6 14-8-2007 14:40:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...