Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

marjolijn
11 aug bedankt
Hallo, onze dag zit er jammergenoeg al op, maar we hebben er dubbel en dik van genoten! Het was een dag om nooit te vergeten en het weer was schitterend. Dank u voor de hulp die ik hier gekregen heb op de site. Als we elkaar helpen komen we tot oplos...
Andere Reacties: 1 13-8-2007 10:42:37

Sofie
Originele, creatieve manier om tafelnamen toe te kennen?
Hallo!Wij hebben als tafelnamen gekozen voor bestemmingen die we in onze tijd die we al samen zijn, samen bezocht hebben. Ik ben nog op zoek naar een manier om die naam op tafel te plaatsen. Ik had ook graag aan elke bestemming ofwel een leuze, tekst...
Voorbereiding Reacties: 6 13-8-2007 10:41:37

Liesbeth
voorbereiding kerkelijk huwelijk
Dag iedereen!In de komende weken gaan wij contact opnemen met de pastoor om te trouwen voor de kerk.Nu heb ik mij laten vertellen dat je tussen die afspraak en uw effectief huwelijk een gesprek moet hebben met de pastoor over het huwelijk etcetera......
Religie Reacties: 3 13-8-2007 10:33:21

Tina
tuinfeest?
Hallo!Ik trouw op 28/6/2008. wij wijn nog volop op zoek naar een zaal in de regio antwerpen maar hebben voorlopig nog niet echt iets gevonden. Mijn vriend wil heel graag een tuinfeest doen, maar ik twijfel. Zijn er mensen die ervaring hebben met tuin...
Locatie Reacties: 2 13-8-2007 9:34:14

Iene
tav Jennifer die 18 augustus trouwt
Hey Jennifer, De zenuwen vallen nog redelijk mee, het is in momenten! Ik heb enkel nog wat werk...domme dingen die toch wat tijd zullen inpakken. We gaan er woensdag nog eventjes tussenuit, mijn papa komt dan toe in Zaventem... we komen pas donderdag...
Andere Reacties: 0 13-8-2007 8:20:06

els
eerste kijkbeurt trouwjurk een flop
halloik wil efkes mijn frustraties afschrijven. Ik ben vrijdag voor het eerst keer gaan kijken naar een trouwjurk.Ben er nog altijd ni goe van.We kwamen binnen en kregen amper een goede dag. Daarna werd er een boek voor onze neus gelegd en moogden we...
Andere Reacties: 9 13-8-2007 7:40:58

ellen
trouwkleed
hallo,ik heb zaterdag voor het eerst mijn voorlopige trouwkleed gepast, en ben niet gewoon om rok te dragen, maar voelde me direct goed in die rok. Heb mijn kleed besteld bij Caro in Geraardsbergen. Ik kan het het iedereen aanraden om daar te gaan, h...
Andere Reacties: 0 13-8-2007 6:16:15

Karen
op zoek naar een enveloppendoos
wij zijn nog op zoek naar een enveloppendoos! Ik vind ze nogal duur voor wat het maar is, en zou ze graag van iemand overnemen die ze niet meer gebruikt.Laat maar iets weten.
Voorbereiding Reacties: 5 12-8-2007 21:59:26

Tina
trouwschoenen te koop
Mijn trouwschoenen staan te koop maat 39 van 3 juni 2006: 1 keer gedragen. Kleur parelmoer. 40 euro.Foto op :[IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g63/melopee1/trouw.jpg[/IMG][IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g63/melopee1/trouw2.jpg[/IMG][IMG]h...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 12-8-2007 20:43:05

melissa
paniek
hey meiden,ik zit met een zwaar probleem ik krijg mijne pastoor niet te pakken ni in zijn kerk ni bij hem thuis ni per telefoon weet nog iemand hoe ik de pastoor kan bereiken?bruiden die ook in Vilvoorde gaan of getrouwd zijn hoe hebben jullie hem te...
Andere Reacties: 4 12-8-2007 20:36:36

Sanne
Trouwjurk huren in West-vlaanderen
HalloWeet iemand waar je bruidsjurken kan huren in West-Vlaanderen? Bedankt !Sanne
Andere Reacties: 7 12-8-2007 19:27:10

Cindy
geen kinderen
de titel zegt het al zelf.ik wil een trouwfeest waar buiten zussen en broers geen kinderen verwacht worden;ik ben geen kinderhater ofzo, integendeel, maar ik vrees doordat er toch veel kleintjes bijzitten dat iedereen daardoor te vroeg naar huis zou ...
Uitnodigingen Reacties: 14 12-8-2007 19:01:33

Patricia
ervaringen Valkenbulcke & Ter Mude
hallo, kan iemand me iets vertellen over ervaringen met Valkenbulcke in Merendree of Ter Mude in Knokke?bedankt.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-8-2007 16:53:22

Iene
help! geen intredelied
Hey, wij trouwen zaterdag as en wij vinden geen intredelied! Ik hoor heel graag Alegria van Cirque du soleil... past dat als intredelied? welk nummer nemen jullie? Iene
Andere Reacties: 5 12-8-2007 16:03:57

Marianne
You are - Natalia
Heeft iemand de versie You are van Natalia, zonder applaus? Of weet iemand waar we die kunnen vinden? Ik heb de versie met applaus, maar voor in de mis, is dat niet zo geschikt.
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 12-8-2007 14:50:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...