Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

melissa
gezocht adres voor huwelijkskaarsen
hey meidenkennen jullie adressen waar je mooie huwelijkskaarsen kunt kopen of websites?Angie waar ben jij gaan kijken?alvast bedankt voor jullie reacties
Andere Reacties: 15 13-8-2007 22:12:38

petra
fotolocatie ieper+tine core cimmetrey
HalloWij zijn vandaag eens gaan kijken naar het tine core cimmetrey in Zonnebeke om daar onze fotoshoot te doen.Zijn hier nog mensen die deze locatie genomen hebben? En hoe vielen de foto's mee? Ik denk dat je er mooie foto's kan maken, maar zou graa...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 13-8-2007 21:56:22

carmen
Nieuwkuis trouwkleed tips
Ondertussen 16 dag getrouwd :-)) en ik zou graag mijn jurk laten reinigen, maar weet niet goed waar. Het is een prachtige jurk met een zeer delicate stof en ik mag er nie aan denken dat er iets zou misgaan met mijn kleed tijdens het reinigen. Dus ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-8-2007 21:30:36

Nanouchka
uitnodigingen
hey meiden,zijn er onder jullie die ook zelf hun uitnodigingen maken? Gisteren hebben we eens een beetje gebrainstormd en wat dingen uitgeprobeerd. We zouden nu graag eens nog enkele voorbeeldjes zien om eventueel nog ideeen op te doen. Zijn er mense...
Andere Reacties: 6 13-8-2007 17:58:41

els
originele tafelbenaming
halloweet er iemand orginele tafelbenamingen of tekeningen die als tafelnamen kunnen gebruikt worden. (A4 formaat voor op zo een staanderke op tafel)
Andere Reacties: 2 13-8-2007 17:47:03

Veerle
Stay-up kousen (Wolford): goed nieuws!
Hey...Gewoon ter info omdat hier op 't forum vaak gevraagd wordt achter stay-up kousen en gezegd wordt dat die moeilijk te vinden zijn (zéker als je Wolfords wil)!Ik dacht dat ik vandaag een hele zoektocht voor de boeg zou hebben om zo'n kousen ...
Andere Reacties: 2 13-8-2007 17:43:24

Els
Ik twijfel over ons huwelijk
Collega-bruidjes,Ik heb jullie hulp nodig... Uiteindelijk zal ik moeten beslissen maar soms kan de mening van een ander een ander licht werpen...Ik en mijn vriend zien elkaar écht graag, daar twijfel ik niet aan. Maar onze opvatting over het h...
Andere Reacties: 21 13-8-2007 16:05:09

Sandra
winkels Lief boetiek en linx Hasselt
Hoi Bruidjes Wij trouwen in mei volgend jaar dus, zoals velen onder ons wacht ik ( ongeduldig) tot de tijd er is voor een pasbeurt voor een jurk graag zou ik een jurk kiezen van de collectie van linea raffaelli zijn er dames die een kleed kochten bij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-8-2007 16:02:44

kim
hoe misboekjes nieten?
Hallo,onze misboekjes zijn volledig klaar ondertussen, we hebben ze ook reeds allemaal geprint maar...nu zitten we nog met het probleem om ze geniet te krijgen.Hoe doe je dit? We hebben geprobeerd om een gewoon nietjesmachine "open" te gebr...
Andere Reacties: 8 13-8-2007 16:01:02

Valérie
uitnodigingen - bloemen voordien
Hoi bruidjes,Onze uitnodigingen zijn drukkensklaar maar 1 ding vergeten, wij vetrekken onmiddellijk na het feest op huwelijksreis dus hoe verwoord je kort en vriendelijk op de uitnodiging dat je bloemen op voorhand wenst???groetjes Valérie
Uitnodigingen Reacties: 6 13-8-2007 13:44:31

Emmy
alleen voor de wet
Hallo iedereen.Wij trouwen enkel voor de wet en hebben geen ceremoniemeester.Nu is mijn vraag: in welke volgorde ga je binnen en in welke volgorde komen we terug buiten bij het wettelijk huwelijk.Er zijn geen bruidskindjes.We hebben wel een intredeli...
Ceremonie Reacties: 3 13-8-2007 13:30:46

vicky
Dj gezocht prov Antwerpen
Hoi iedereen Ik ben op zoek naar een dj met ervaring die ook een lichtinstallatie kan meebrengen. Datum zou 29/03/2008 en redelijk van prijs is. Iemand voorstellen? Ben van kanten van ekeren/kapellen
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 13-8-2007 13:12:49

Cindy
DJ Roan
kent iemand DJ roan? die wordt aangeraden van het vijverhof in wevelgem. wij hebben woensdag een eerste afspraak met hem om uitleg te krijgen.vind dat toch iets moeilijk ze, want dj bepaalt de sfeer natuurlijk...iemand ervaring met hem??grts12/09/08
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 13-8-2007 12:33:54

Marijke
1ste pas trouwkleed
Dag iedereen!Wou mijn geluk even delen met jullie. Vorig jaar in november had ik mijn trouwkleed gekozen, al een tijdje geleden dus. Ik was er wel erg snel bij, maar vond dat toch iets belangrijks zo...En dit weekend, afgelopen zaterdag, mocht ik mij...
Andere Reacties: 1 13-8-2007 12:32:28

Valerie
primaleen
hallo, is er iemand die primaleen kent? Heb gehoord dat ze daar trouwjurken verkopen. Welke merken hebben ze daar juist?
Andere Reacties: 3 13-8-2007 11:56:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...