Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Helga
Koonings superservice
Hallo,Morgen is het eindelijk zover, mijn grote dag.Gisteravond mocht ik mijn trouwjurk gaan afhalen bij Koonings in Nederland. Ik moest daar om 19h zijn, maar er was oneindig veel file. De winkel sloot om 20h...Ik onderweg gebeld: "Geen problee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-8-2007 10:17:59

Lynn
fotograaf regie Puurs
Hoi iedereen,We hebben een beetje moeite met een leuke fotograaf te zoeken in de regio Puurs en omstreken. We willen digitale foto's laten trekken om daarna zelf onze album te maken. Weet iemand van jullie een leuke?alvast erg bedankt!!Lynn
Fotografie Reacties: 2 10-8-2007 10:12:32

Ilse
suiteklkedij en kledij voor de kindjes
Hoi iedereen,Ik trouw op 6 oktober en heb al heel wat voorbereid. Alleen de suite moet nog helemaal gekleed worden ( vrouwen en twee kindjes 2 en 5 jaar). Nu zoeken wij niet echt suitekledij, maar heel mooie stadskledij. Mijn schoonma wil nu toch een...
Kledij - Suite Reacties: 2 10-8-2007 9:46:01

Ine
DJ in Limburg
Hallo!Wij trouwen 16 augustus volgend jaar in Houthalen. We gaan een dansfeest geven. Hiervoor zijn we nog op zoek naar een DJ. We zoeken iemand die alle soorten muziek draait (walsen, 70-80-90, modern), liefst uit de omgeving van Houthalen-Hasselt-G...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 10-8-2007 9:20:34

sandy
oorkonde
Het kerkelijk huwelijk gaat niet door in een kerk, maar buiten in de feestzaal.We hebben nog een oorkonde nodig die de getuigen dan kunnen ondertekenen ter vervanging van het boek in de kerk.Maar ik weet niet goed wat je hier moet opzetten?Alvast bed...
Andere Reacties: 2 10-8-2007 9:19:37

Ines
Locatie foto's binnen en buiten regio Turnhout
Wie mij een toffe plek kan bezorgen het zou leuk zijn!!!!!
Locaties - Fotografie Reacties: 0 10-8-2007 9:03:11

Ines
Locatie foto's binnen en buiten regio Turnhout
Hallo iedereen,Wie mij aan een toffe locatie zou kunnnen helpen altijd welkom!!!!
Fotografie Reacties: 0 10-8-2007 9:00:59

els
lied binnenkomen feest + dessertbuffet + receptie
hallograag wat tips voor de muziek van onze receptie. Wij willen geen klassieke toestanden als achtergrondmuziek. Iem een idee?Ook ideetjes over liedjes voor het binnenkomen van de feestzaal en het openen van het dessertbuffet zijn altijd welkom.Merc...
Andere Reacties: 3 10-8-2007 7:42:00

Kelly
29 september 2007
Hallokes nog 7 weekjes en dan is het zover , wie trouwt er nog op 29 september 2007groetjes kelly29/09/07
Andere Reacties: 8 9-8-2007 22:43:54

Petra
Intredelied feestzaal?
Hallokes,Wat ik mij afvraag is als je toch al in de feestzaal bent omdat je het diner juist achter de rug hebt en je verwelkomt da avondgasten voor het dessertbuffet hoe kan je dan een intredelied doen in de feestzaal? Iedereen heeft je toch al zoizo...
Andere Reacties: 1 9-8-2007 22:03:52

veerle
Taflschikking
Hello, Nog een zestal weken in het is zover. Spannend!! We hebben bijna alles in orde, maar de tafelmschikking blijft een probleempje. Ik moet binnenkort alles bij de feestzaal binnen brengen en weet niet hoe ik de gasten aan tafel moet krijgen. Hebb...
Andere Reacties: 5 9-8-2007 21:01:47

Kelly
liedjes
hey,het onderwerp welke muziek te kiezen is hier reeds verscheidenen malen aan bod geweest ... tochgraag nog wat ideetjes...Welk liedje w er zoal genomen als intredelied in de feestzaal? Welke liedjes nemen jullie voor de vermenigvuldigingsdansen.Gro...
Andere Reacties: 5 9-8-2007 20:57:11

marjolijn
bruidjes 11aug
De dag begint te naderen he. Wij hebben gisteren schieting gehad. Nu wat moe, maar we rusten uit voor zaterdag. Hoe zit het bij jullie met de zenuwen? Ik heb nog niet veel tijd gehad om er over na te denken dus denk ik dat mijn zenuwen zaterdag volle...
Andere Reacties: 1 9-8-2007 20:50:13

nicky
teksten
ik ben nog altijd opzoek naar een tekst dat kan dienen als bezinning. raad eens hoeveel ik van je hou kunnen we niet gebruiken. nu heb ik de parabel van het gele eendje gevonden, en ik vraag me af bestaan er nog meer van die leuke verhaaltjes lijk de...
Religie Reacties: 1 9-8-2007 20:34:16

eveline
huwelijksbeloften
Wij zijn volop bezig met onze vrijzinnige plechtigheid in elkaar te steken (vervanging van kerkelijkhuwelijk) maar zoeken nog originele huwelijksbeloften. Heeft iemand een voorbeeldje voor ons?
Religie Reacties: 2 9-8-2007 20:31:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...