Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tineke
fotograaf regio leuven
Wie kent er een goede fotograaf in de regio van Leuven?Groetjes
Fotografie Reacties: 8 16-8-2007 11:30:21

stefanie
Trouwjurken Benjamin Roberts
Dag allemaal!Ik trouw op 19 juli 2008 en begin stilletjes aan rond te kijken voor een trouwjurk. Ik ben helemaal weg van de bruidscollectie van Benjamin Roberts.Heeft er iemand enig idee tot welke prijscategorie deze jurken behoren?Groetjes,Stefanie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-8-2007 11:29:52

Tineke
bloemist regio leuven
Wie kent er een goede bloemist in de regio Leuven voor een mooi bruidsboeket?Wat kost een boeket gemiddeld? En de corsages?
Bruidsboeket Reacties: 4 16-8-2007 11:28:11

Tineke
bruidstaart
Wie kent er een goede bakker in de regio Leuven waar ze mooie bruidstaarten maken? Ik wil echt een mooie taart met "verdiepingen" (geen plastiek gedoe).Hoeveel zou zoiets ongeveer kosten?
Andere Reacties: 0 16-8-2007 11:26:47

Tineke
Feestlocatie in de buurt van Leuven
Hallo allemaal,Wij trouwen in de zomer van 2008 en willen een klein en intiem feest geven.Nu zoeken we dus en locatie die geschikt is voor kleine feesten tussen de 30 en 40 personen. We willen een receptie in een rustige romantische tuin en een avond...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 16-8-2007 11:21:31

Wendy
Locatie foto's omgeving Genk
Hallo bruidjes,Wij zijn op zoek naar een toffe locatie om foto's te gaan trekken op onze trouwdag omgeving Genk. Heeft er iemand ervaring en tips hiermee??Wendy
Andere Reacties: 1 16-8-2007 11:08:14

Femke
Foto's zelf nemen
Wij denken onze foto's zelf te nemen, ik bedoel hiermee: vragen aan een aantal familieleden om foto's te nemen. En dus geen fotograaf te nemen.Heeft hier nog iemand ervaring mee?Groetjes
Fotografie Reacties: 13 16-8-2007 11:04:55

Femke
Fotolocatie regio Mechelen-Kampenhout gezocht
Hallo,Wij zijn nog en zoek naar een mooie (en originele) fotolocatie, zowel binnen als buiten. Liefst rond het Mechelse, maar ons feest zal in Kampenhout zijn, dus het mag ook die richting op zijn: tussen Mechelen en Leuven.Alle tips welkom!
Locaties - Fotografie Reacties: 3 16-8-2007 11:03:43

ulrika
bruidswinkel Lieben in Genk
Kent iemand het adres en telefoonnummer van de bruidswinkel Lieben in Genk. Ik kan dit nergens terugvinden.Alvast bedankt
Andere Reacties: 1 16-8-2007 10:51:58

ulrika
Dj emanuel de vos uit Genl/Meeuwen
Wij gaan waarschijnlijk dj emanuel boeken voor onze trouw. In zijn gastenboek staan alleen maar schitterende berichten over zijn fantastische draaikunsten. Is er nog iemand die deze dj heeft?Vriendelijke groeten
Andere Reacties: 2 16-8-2007 10:50:06

Petra
Kapster aan huis gezocht!
Hallokes iedereen,Ik ben nog altijd op zoek naar een goede kapster aan huis.Als iemand iets weet, stuur je reacties maar allemaal door! De tijd begint te dringen!!!Groetjes Petra29/09/2007
Andere Reacties: 4 16-8-2007 10:44:55

Katrien
kapster in Hasselt
Hey allemaal,Ik ben op zoek naar een goede kapster in de buurt van Hasselt (Limburg)!Nu ga ik in Leuven naar de kapper (Haïti's Hairgarden) maar met het oog op ons huwelijk op 15/12/2007 ben ik op zoek naar een andere kapster!Ik kan immers moeil...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 16-8-2007 10:15:27

Kurt
Binnenlocaties huwelijksreportage Mechelen
Hallo, wij gaan trouwen op 13 oktober 2007. We hebben al enkele buitenlocaties gevonden voor onze fotoreportage, maar uiteraard moeten we ons voorzien op slecht weer en daarom zijn we op zoek naar binnenlocaties in het Mechelse en omstreken. Kan iema...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 16-8-2007 9:43:26

Chantal
bruid links f rechts van de bruidegom?
Hallo allemaal!Nog 16 dagen en het is zo ver! Wij hebben geen ceremoniemeester voorzien en ik heb nog enkele praktische vraagjes:Staat de bruid links of rechts van de bruidegom? Ik denk links, maar ben niet zeker...En om in de kerk te gaan, gaat het ...
Ceremonie Reacties: 6 16-8-2007 9:28:24

theona
budget bruidskleding
Hoi allemaal heeft iemand ervaring met budgetbruidsbruidskleding in heinekenzand? Wilde namelijk even weten hoe de verkopers daar zijn en of er zoveel in de zaak hangt als op hun site tezien is????? alvast bedankt!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-8-2007 9:20:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...