Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Judith
HELP KOORTSLIP
HELP ik heb momenteel een koortslip (en niet zo'n kleintje!)Nu heb ik nog even tot de trouw, maar meestal houd ik er een tijdje een rode lip aan over. Nu heb ik een grote plek onder mijn neus in dat kuiltje eronder. Ben al driftig aan het smeren met ...
Andere Reacties: 9 16-8-2007 16:59:41

Catherine
Stijvolle trouwjurk te koop
Hallo bruidjes in spé!Ik verkoop mijn prachtige trouwjurk gedragen op 30 juni 2007. De jurk is aangenaam om dragen en heel fijn afgewerkt.Merk: Linea Rafaelli, collectie 2007-2008Maat: 40Stijl: sobere, strapless jurk met romantische detailsKleur...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 16-8-2007 16:26:20

Inge
Menu
De menu verandert hier constant van soep - koud voorgerecht - hoofdgerecht naar (nu)koud voorgerecht - warm voorgerecht - hoofdgerechtIk had even graag geweten hoe dat bij jullie zit? We trouwen in juni, is soep dan niet te warm?Bedankt !Inge
Andere Reacties: 11 16-8-2007 16:18:23

Petra
@Mieke ivm Mexico huwelijksreis
Hallo Mieke,Wij vertrekken 4 oktober naar Mexico :-)Waar zitten jullie juist? Wij Iberostar Paraiso Maya, Rivièra Maya.Hebben jullie inentingen laten zetten voor Mexico?Groetjes Petra29/09/07
Huwelijksreis Reacties: 4 16-8-2007 15:39:39

Elke
de beruchte bandjes
Hey bruidjes,een paar weken geleden was er iemand met het zelfde probleem als ik ... ingebruind topje, wat natuurlijk geen zicht is met een open trouwkleed. Bruinen-zonder-zon is voor mij geen optie, want mijn eigen 'bruine' kleur ligt ver van de bru...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 16-8-2007 15:15:07

isabelle
Trouwjurk grote maten???
Hey iedereen,Ik trouw volgend jaar in de zomer! Nu ik ben niet van de slankste en heb best wel een grote maat nodig! Nu in holland zijn er blijkbaar verschillende winkels waar er veel grote maten te verkrijgen zijn maar weten jullie waar ik in Belgi&...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-8-2007 14:09:51

Katrien
Help!
Hallo iedereen,ik zit met een probleempje.Zaterdag trouwen wij en ik begin een serieuze snotvalling te krijgen.Heb sinds gisteren keelpijn, lopende neus en begin te hoesten.Ik heb dit jaar nog geen enkele verkoudheid gehad, maar ik weet uit ervaring ...
Andere Reacties: 7 16-8-2007 14:08:40

Kimberly
Zoek fotograaf
Hoi.Ik zoek een betaalbare fotograaf.Die mooie foto's kan trekken, maar dat fotoboek hoeft voor mij niet echt.Dit kunnen we zelf ook samenstellen, want de prijzen lopen enorm hoog op bij sommige fotograven.Liefst in de buurt van Vlaams-Brabant (Nieuw...
Fotografie Reacties: 7 16-8-2007 14:05:08

tania
monasterium
Graag zouden we ons feest laten doorgaan in het monasterium. Spijtig genoeg moet na 3 uur de muziek naar 60 db. Dat lijkt me redelijk stil. Is er iemand zijn feest daar ook heeft georganiseerd en hoe hebben jullie dat ervarengroetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-8-2007 13:46:55

tania
monasterium
Graag zouden we ons feest laten doorgaan in het monasterium. Spijtig genoeg moet na 3 uur de muziek naar 60 db. Dat lijkt me redelijk stil. Is er iemand zijn feest daar ook heeft georganiseerd en hoe hebben jullie dat ervarengroetjes
Andere Reacties: 1 16-8-2007 13:45:37

Sylvia
tijd tussen wet en kerk...
beste medebruidjesop 30 augustus volgend jaar trouwen wij om 13u30 voor de wet en om 14u30 voor de kerk.Voor de wet trouwen we in zottegem, voor de kerk in Sint-Lievens-Houtem.dat ligt op max 15 min rijden van elkaar.Nu zit iedereen me schrik aan te ...
Andere Reacties: 10 16-8-2007 13:44:06

Sofie
aanvraag gemeentehuis
Hey,wij trouwen op 24 mei en waren al eens in ons gemeentehuis geweest om de datum vast te leggen. Toen kregen we te horen dat dit maar zes maanden op voorhand ging. Nu heb ik gisteren een mail gekregen van de gemeente dat ze dit veranderd hebben en ...
Andere Reacties: 9 16-8-2007 13:12:54

tamara
kleding moeder van de bruid
Hoi iedereen,wij trouwen over 29 dagen en mijn mama heeft nog steeds niets om aan te doen. Ze wil nu graag dat ik morgen met haar op zoek ga gaan, maar we weten echter niet waar naar toe. Ze wil graag iets dat feestelijk is, maar ze nadien nog kan aa...
Kledij - Suite Reacties: 7 16-8-2007 11:51:50

lea
teksten
heeft er iemand een mooie tekst van een moeder naar de bruid toe
Religie Reacties: 2 16-8-2007 11:51:01

Tineke
Gemeentheuis Lubbeek
Wie van jullie is er getrouwd op het gemeentehuis van Lubbeek?Is het daar mooi? En hoe lang duurt het ongeveer? Hoeveel kost het?Ik wil geen onpersoonlijke trouw voor de wet die na 5 min al afgelopen is...Groetjes
Andere Reacties: 6 16-8-2007 11:32:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...