Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katrien
engelse bus
hallo,ik ben op zoek naar maatschappijen die trouwvervoer doen. (vooral bussen)kunnen jullie me enkele sites geven, want ik kom steeds op hetzelfde uit.vele groetjes
Andere Reacties: 5 20-8-2007 14:44:55

katrien
misboekjes
Hallo,Wij trouwen op 2/08/08 en willen graag een DANKMIS geven. Hebben jullie voorbeelden van misboekjes voor een dankmis, dus geen gewone trouwmis hé.stuur ze maar door naar katrien1desmet@hotmail.comalvast bedankt
Andere Reacties: 3 20-8-2007 14:43:43

Kathleen
fotolocatie Lier
Hey,ons feest gaat door in het Hof Van Aragon te Lier en daarom willen we ook in Lier onze foto's nemen. Weet er iemand leuke binnen en buiten locaties in Lier en omstreken.Kathleen
Andere Reacties: 3 20-8-2007 14:34:04

Kathleen
fotolocatie Lier
Hey,ons feest gaat door in het Hof van Aragon te Lier en daarom zouden we ook graag onze foto's willen trekken in de omgeving van Lier. Weet iemand leuke binnen en buitenlocaties om foto's te trekken?Kathleenwww.dirkenkathleen.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 0 20-8-2007 14:32:40

Sofie
@Sophie zaal 23-08-08
Dag naamgenootje,wij hebben een zaal op Linkeroever, vlak aan de Schelde, met een prachtig uitzicht op Antwerpen zelf. Qua prijs vinden we het zeker ok, maar versiering enz. moet je wel zelf doen en DJ zoeken ook. Locatie heet Club VVW restaurant.La ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-8-2007 14:27:25

elke
HELP HELP HELP
help, we trouwen op 01/09 en hebben nog een paar dingen die dringend klaar moeten en waar we niet aan uit geraken...We zoeken nog dringend leuke liedjes voor onze gasten naar hun tafels te leiden (vb: friends voor een tafel vrienden, of "vrolijk...
Andere Reacties: 7 20-8-2007 13:14:34

Edith
oogschaduw
hoi bruidjes,Welke kleur oogschaduw gebruiken jullie? Wat past het best bij blauwe ogen?groetjes
Andere Reacties: 4 20-8-2007 12:55:00

Bart
Feestzaal Torenhof Tongerlo
Wij zijn van plan ons feest te geven in de maekelhoeve ofwel torenhof, Van de maekelhoeve hebben we al veel positieve reacties gehad en van het torenhof weten we niets enkel dat de locatie ons het meest aanstaat maar zijn de feesten daar wel in orde?...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-8-2007 12:35:13

Ellen
E&R Beverlo
Is er iemand al op de uitverkoop geweest bij E&R in Beverlo.Ik stuurde een mail of er nog uitverkoop was. Mijn budget is beperkt omdat we aan ons eigen huisje bouwen (max 500€), ik kreeg een heel vriendelijk mailtje terug dat er nog steeds...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-8-2007 12:31:07

Charlotte
enkele vraagjes: geld - cadeaus - ...
Hey mede-bruidjes! Onze dag begint stilaan te naderen en ik begin me vragen te stellen bij enkele details. De limousine en de jazzband moeten we cash betalen op de dag zelf. Dat is toch een pakje geld om bij te houden (590 euro in totaal). Is dit bij...
Andere Reacties: 5 20-8-2007 12:25:09

cin
Feestzaal Salonsderomree
Heeft iemand een positieve ervaring met Salons de Romree te Grimbergen ? Wij zijn gaan kijken en vonden het mooie locatie plus fijn onthaal. Of andere suggesties tussen Halle en Antwerpen zijn welkom.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 20-8-2007 11:38:23

Petra
Vraagje over visagiste!!
Hallokes,Iemand die ervaring heeft met Dorina visagiste en hairstyliste?Groetjes Petrawww.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 0 20-8-2007 11:16:22

Stefanie
Liedjes
Dag bruidjes!Welke liedjes spelen jullie in de kerk?Ik heb er geen idee van wat ik kan spelen.
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 20-8-2007 11:12:54

Lies
dj west vlaanderen
Hallo toekomstige en reeds gehuwde bruidjes,wij trouwen heel gauw al, 27 oktober, en alles moet dus vrij snel georganiseerd worden.Wij zijn nog op zoek naar een leuke dj, niet te duur (geen 500 euro of meer ofzo), die een beetje Q-music-achtig draait...
Andere Reacties: 3 20-8-2007 11:11:55

Annelies
Trouwjurk
Hoi iedereen,ons huwelijk is gepland voor 26/07/08 maar ik begin zo stilaan uit te kijken naar het passen van een trouwjurk. Kan er mij iemand zeggen wanneer de nieuwe collectie uitkomt en hoe lang op voorhand je moet beginnen uitkijken?Dikke merci!A...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-8-2007 10:58:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...