Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sven
enveloppendoos
hallo,ik verkoop onze enveloppendoos (slecht 1 keertje gebruikt :-) )het is een houten huisje waarvan het dak openklikt (met slot in de schoorsteen)voor meer info mag je me altijd mailen : kleintje_kuiken@hotmail.comgroetjes,marianne
Andere Reacties: 5 22-8-2007 14:15:32

sofie
tratieur 't keukentje of saint-germain?
goeiemiddag, heeft iemand van u ervaring met traiteur 't keukentje uit roeselare en salon saint-germain uit diksmuide als catering voor een huwelijkfeest? Prijs-kwaliteit...dank je!
Andere Reacties: 1 22-8-2007 12:14:06

willy
keuze zaal
hoi iedereen,ons oog is gevallen op feestzaal 't fordje in Deurne.heeft iemand enige ervaring met deze zaal of heeft er iemand al naar een feest geweest in deze zaal ?groetjes w
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-8-2007 12:01:33

Eva
Fotolocatie- oud vervallen voetbalstadion regio limburg
Hoi allemaal, Wij trouwen 14/06/08 en ben nu al op zoek nr een fotolocatie. Omdat mijn verloofde al 20 jaar voetbalt zou ik graag een reportage willen in een oud vervallen voetbalstadion. Ik weet dat er in winterslag/waterschei een stadion is maar vo...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 22-8-2007 11:55:43

Stefanie
Als vrouw het initiatief nemen om te huwen
Hallo! Mijn vriend zijn droom is dat ik hem ten huwelijk vraag. Nu heb ik al heel wat ideetjes, maar graag had geweten of er nog meisjes/vrouwen zijn die hun vriend ten huwelijk gevraagd hebben? Zijn jullie dan ook op je knieen gaan zitten, wat met d...
Andere Reacties: 9 22-8-2007 11:35:37

Sylvie
make up aan huis Brugge
Hallo,Ik trouw op 6 oktober 2007 en ik ben dus dringend op zoek naar iemand die de make-up aan huis komt doen.Zelf ben ik van Brugge...iemand een ideetje??
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 22-8-2007 11:28:43

eva
partituren yevgueni en allegria
hallowij trouwen 5 juli 2008 en zijn daarvoor op zoek naar enkele partituren, nl. het dwarfluit of viool partituur van allegria en het pianopartituur van " alsof het niet gebeurde" (Yevgueni.Als iemand ons hierbij kan helpen laat het dan al...
Andere Reacties: 0 22-8-2007 11:24:51

theona
hallo wie is er al eens in heinkenzand bij budget bruidskleding geweest????
Hoi ik wilde even weten of er al iemand ervaring met deze bruidzaak in heinkenzand heeft??????alvast bedankt
Andere Reacties: 2 22-8-2007 11:19:16

Lore
kerk of kapel in Brugge gezocht
Hallo!!Volgend jaar trouwen mijn vriend en ik in Brugge. we zoeken nu nog een mooie, intieme kerk of kapel in Brugge of omgeving. weet iemand een eerder kleine kerk/kapel zijn?merci!
Locaties - Viering Reacties: 3 22-8-2007 11:12:56

eline
Kapper regio brugge
Hallo,Ik vraag mij af of er iemand een goede kapper kent in de regio van Brugge voor mijn bruidskapsel.Ik ga bijna nooit naar de kapper en wissel noagal eens van kappergroeten Eline
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 22-8-2007 10:48:36

sofie
Pottemaeckershoeve
goeiemorgen, wij trouwen volgend jaar en zijn aan het twijfelen tussen de Pottemaeckershoeve en de roode poorte... heeft iemand ervaring met deze twee zalen en welke zaal zou je dan aanraden? ik kan ook niemand bereiken in de Pottemaeckershoeve, dus ...
Andere Reacties: 2 22-8-2007 10:43:39

Caroline
Huwelijk in Limburg (aanraders)
Hey allemaal, Ik ben ondertussen al 25 dagen getrouwd en het was inderdaad een fantastische dag. Hierbij had ik jullie graag een aantal aanbevelingen doorgegeven.Onze ceremoniemeester: Gunther Vranken. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zonder Gunthe...
Voorbereiding Reacties: 4 22-8-2007 10:42:13

Mirjam
Wat te doen om de namiddag op te vullen
Hoi Bruidjes, Wij trouwen om 13 uur 's middags voor de wet. Daarna willen we met de naaste familie gaan eten, en daarna gaan wij onze foto's maken. Het avondfeest begint om 19uur. Wij trouwen niet voor de kerk, dus wat kunnen we doen om de tijd op te...
Ideeën Reacties: 5 22-8-2007 10:13:42

Gwendy
enveloppen met geld
Hallo bruidjes,Wij wonen al een jaar in ons eigen huis en hebben samen een zoontje van 3.Wij hebben dus heel onze uitzet al en willen daarom aan de genodigden geld vragen om zo mee onze huwelijksreis te sponsoren. Praktisch zit ik nog met enkele vraa...
Ideeën Reacties: 21 22-8-2007 9:18:55

Kerry
Issa-Moda Hasselt
Hoi,Heeft er al iemand ervaring met Issa Moda te Hasselt? Zijn ze daar vriendelijk? Helpen ze goed bij het passen?Alle ervaringen zijn welkom!groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 22-8-2007 9:07:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...