Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eva
Cermo in turnhout
Hallo toekomstige bruidjes.Is er mss al eens iemand bij cermo in turnhout gaan passen. Zijn ze daar vriendelijk. Ik heb er in oktober een pasbeurt. Ik heb al eens gehoord dat de prijzen van linea raffaelli er wel veel hoger liggen. Is dat waar? Maken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 21-8-2007 15:41:54

melissa
misboek
hey meidenwat moet er allemaal in staan in da misboekje?Wie maakt da misboekje?
Andere Reacties: 4 21-8-2007 15:12:40

Petra
@Isabel ivm met Mexico reis
Hallokes,Ik zag juist dat jullie ook op huewlijskreis gaan naar Mexico. Wij dus ook in oktober en logeren ook in ene Iberostar hotel "Iberostar Paraiso Maya"Hebben ze jullie aangeraden om malariatabletten te nemen? Want ben dus nog altijd a...
Andere Reacties: 4 21-8-2007 15:11:15

Annelies
Bedankingsfoto
Hallo,zaterdag 18/08 zijn wij getrouwd voor de wet, maar hiervoor hadden wij geen professionele fotograaf gevraagd, die komt pas komende zaterdag naar ons huwelijk voor de kerk en het avondfeest. Een vriend van ons is foto's komen nemen. Nu zit er da...
Fotografie Reacties: 2 21-8-2007 13:37:06

Lisa
enkel voor de wet
Hallo bruidjes,mijn vriend en ik trouwen op 13 september 2008. Wij zouden trouwen voor de wet en voor de kerk, maar onlangs vertelde hij mij dat hij verandert was van gedacht. Op zich vind ik het niet zo erg, want zelf ben ik niet helemaal zeker om v...
Andere Reacties: 7 21-8-2007 13:22:19

virginie
fotolocatie regio halle ( vlaams brabant)
Hallo, Ik trouw volgend jaar op 25 juli 2008. Omdat ik vandaag mijn fotograaf heb geboekt, ben ik een beetje aan het rondkijken waar ik onze foto's zou laten maken. Heeft er iemand ideetjes?dank bij voorbaatgroetjesvirginie
Andere Reacties: 5 21-8-2007 13:05:32

Lore
Ervaringen Ceremoniemeester Vlaamse Ardennen/London Ceremony Bus
Dag bruidjes in spé,We zoeken een goede ceremoniemeester voor onze trouw in Geraardsbergen volgedn jaar.Eerst en vooral zou ik jullie ervaringen eens willen horen over de ceremoniemeester die jullie hebben gekozen en de prijs die jullie ervoor ...
Ceremonie Reacties: 2 21-8-2007 13:01:47

petra
jamaica als huwelijksreis
hallo iedereen.Wie gaat er nog naar Jamaica als huwelijksreis? Of is er al geweest?Hoe is het daar? Welk hotel?Welke activiteiten gedaan?welke periode? Alle info is welkom. wij zijn van plan volgend jaar midden-eind mei te gaan.groetjespetra
Huwelijksreis Reacties: 1 21-8-2007 12:44:44

VERA
feestzaal
1 adres voor een super geslaagd feest, restaurant feestzaal casy , dorp te vlezenbeekvera en jan
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 21-8-2007 12:32:30

VERA
bedankt voor alle hulp
hallo, wij zijn getrouwd op 18 augustus en willen jullie bedanken voor alle hulp, voor alle tips die wij mochten ontvangen, onze droomdag is super geluktdank u welvera en janVEKEVIN@homail.com
Andere Reacties: 6 21-8-2007 12:31:18

Gerlinde
DJ of niet
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar en twijfelen of we al dan niet een DJ nemen. Het is namelijk zo dat mijn leraar viool samen met zijn groepje de viering, receptie en avondfeest voorziet van muziek. Maar als er echt gedanst zal willen wor...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 21-8-2007 11:13:51

Patricia
Huwelijksreis Mauritius of ...
Beste mede bruidjes-in-spéMijn vriend en ik hebben een aantal brochures opgevraagd voor huwelijksreizen. We dachten aan ergens een rondreis (bvb Sri Lanka) en dan een stuk erbij voor strandvakantie (bvb Malediven), of Kenia, of Cuba, of ...Maar ...
Huwelijksreis Reacties: 13 21-8-2007 10:50:45

Dominique
Visagiste aan huis gezocht 08/09/07 - Izegem
Ik ben nog op zoek naar een visagiste die aan huis komt regio Izegem. Kunnen jullie iemand aanbevelen? Het begint te korten!
Andere Reacties: 1 21-8-2007 10:18:10

Gwendy
huur bruidsjurk
Hallo bruidjes,IK zou eignlijk graag mijn bruidsjurk huren. Weet er iemand adresjes waar je dit kan doen (omgeving Antwerpen)?Kan er iemand ook iets vertellen over de prijs hiervan?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 21-8-2007 10:11:45

Tina
kastelenhof
Hallo!Wie van jullie heeft er ervaringen met het kastelenhof in stekene? Voor welke traiteur hebben jullie gekozen? En waren jullie tevreden (zowel over traiteur als kastelenhof)? Moet je dan zelf iemand zoeken die tapt of doet de traiteur dit? Wij h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-8-2007 9:55:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...