Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvie
salons Denotter Zedelgem
Hey iedereen,K ga vanavond samen met m'n ouders nog eens een kijkje gaan nemen naar Salons Denotter in Zedelgem.Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met deze feestzaal?K heb wel al gelezen dat niet iedereen even goed bediend word tijdens...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-8-2007 9:02:35

Gwendy
het gouden hart - Utrecht ?
Hallo bruidjes,Heeft er iemand ervaring met het gouden hart in Utrecht? Volgens hun site maken ze alle bruidsjurken na voor een vaste prijs van €599. Ik wou daarheen gaan.Verder op dit fourm staat er iets positiefs over deze winkel, maar blijkb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 22-8-2007 8:07:35

Olivia
enveloppendoos
Het is zo klein begonnen... en zo groots geworden.... Nooit gedacht, dat onze zelfgemaakte enveloppendoos zoveel ongelooflijk leuke kritiek zou krijgen!
Andere Reacties: 24 21-8-2007 23:13:04

Sofie
Hondjes bij de foto's
Hey iedereen, Mijn vriend en ik houden allebei heel erg van franse bulldogjes. We hebben er zelf nog geen omdat we nog aan het bouwen zijn, maar volgend jaar in augustus trouwen we en ik zou heel graag onze fotoreportage met franse bulldogpuppy's doe...
Fotografie Reacties: 5 21-8-2007 21:32:30

Katrien
feestzaal waregem tot wetteren
hallo, wij zouden graag in het voorjaar van 2008 trouwen. we zijn op zoek naar een zaal in de buurt van gent. Liefst richting Kortrijk, zoals Deinze of De Pinte. Hebben jullie ideetjes of leuke ervaringen? Bedankt, Katrien
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 21-8-2007 21:21:41

Astrid
Fotolocatie Leuven
Met nog 18 te gaan zijn wij dringend op zoek naar een fotolocatie in het Leuvense. We zoeken een verlaten industriele site of een ruwer terrein met graffiti ofzo.. Iemand leuke ideeën?grtjsAstrid08.09.2007
Andere Reacties: 3 21-8-2007 20:40:51

els
Azzurro Oostende
Ik ga overmorgen een kijkje gaan nemen in Azzurro in Oostende.Kent iemand deze winkel? Welke merken hebben ze daar? En hoe zit het met de service?Mercikes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-8-2007 20:22:32

Petra
@olivia de enveloppendoos :-)
Hallokes Olivia,Mercikes om onze enveloppendoos te maken voor de trouw!Het is echt heel mooi.Ja, ja deze madam kan er wat van zenne!!!!!Groetjes Petra
Andere Reacties: 6 21-8-2007 20:16:30

ulrike
fotograaf regio oost-vlaanderen
HalloWij zijn op zoek naar een goede fotograaf uit de regio oost-vlaanderen, liefst niet te duur en liefst zonder verplichting voor trouwalbumgroetjes
Fotografie Reacties: 7 21-8-2007 19:37:23

Peter
trouwringen Elke Smellenbergh
Iemand ervaring met de trouwringen van Elke Smellenbergh?
Kledij - Accessoires Reacties: 2 21-8-2007 18:37:57

ann
fotolocatie genk
Heyhey,Heeft er iemand van jullie toffe ideetjes om foto's te maken in de regio van As-Genk-Zutendaal?Mercikes,Ann
Andere Reacties: 4 21-8-2007 17:40:02

Sarah
@ Nick ivm Hof Van Keulen
Hey NickInderdaad, wij geven ons feest binnen 25 dagen in Hof van Keulen.Wij hebben deze zaal gekozen voor de prachtige locatie, maar vooral voor het eten, het is echt fijne keuken.Als je wil kan ik je de menu's en zo eens doormailen, zo heb je een g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-8-2007 16:09:19

sabien
ceremoniemeester zuid west-vlaanderen
Hallo, voor ons huwelijk volgend jaar in juli zijn wij nog op zoek naar een goede ceremoniemeester. Wij hadden iemand in gedachten, maar die blijkt helaas al bezet ... Wie kan helpen ?Groeten Sabien
Ceremonie Reacties: 5 21-8-2007 15:57:35

Eva
Fotograaf omgeving Lommel, overpelt, neerpelt
Hallo bruidjes, Weer iemand mss een goede fotograaf niet niet zo heel veel kost (bv iemand die dit buiten de uren doet) ik ben nl van de week eens nr een fotograaf geweest en mijn reportage kost rond de 1000 euro. Dit kan ik er echt niet aan geven da...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 21-8-2007 15:45:23

Ann
jullie mening over intredelied
Hallo medebruidjes, Graag jullie mening over het muziekstuk"my name is Lincoln" van de soundtrack van de film 'the Island'. Ik zou dit muziekstuk als intredelied voor de kerk gebruiken. Wat denken jullie hiervan? GroetjesAnn B.
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 21-8-2007 15:42:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...