Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Naamkaartjes - hoe schrijven?
Dag bruidjes, wij zijn momenteel de naamplaatjes voor op de tafels aan het maken. Weten jullie hoe dit moet? Zelf schrijven, vermoed ik maar komt alleen voornaam of volledige naam? groetjes, Sofie
Andere Reacties: 4 21-8-2007 9:24:05

Valérie
Ringen Juwelen Beheyt
HalloHeeft er iemand ervaring met ringen van "Juwelen Beheyt"?GroetjesValérie 02/02/2008
Andere Reacties: 0 21-8-2007 8:29:21

Sally
Liedjes over de haven
Hey bruidjesHet thema op ons huwelijksfeest is de haven, daar mijn vriend dokwerker is. Kennen jullie leuke liedjes ivm de haven, de schelde, water en Antwerpen? Onze inpiratie rijkt maar tot Vader Abraham en de lichtjes van de Schelde...Groetekes07/...
Andere Reacties: 6 20-8-2007 22:12:10

vicky
feestzaal+ traiteur gezocht regio niel -boom- schelle
wij zijn opzoek naar een feestzaal regio niel en omstreek. met traiteur en obers ,budget vriendelijk
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-8-2007 21:46:24

Marianne
Gastenboek -> Vriendenboek -> Vragen?
Hallo,wij zouden graag als gastenboek een soort vriendenboek maken met vragen waar de gasten op kunnen antwoorden. Hebben jullie suggesties voor grappige, of ontroerende, en originele vragen? Bedankt!
Andere Reacties: 6 20-8-2007 20:03:46

Thomas
Trouwschoenen te koop
Mijn trouwschoenen staan te koop. Maat 38 witVoor alle info en foto's: sue@fulladsl.be
Andere Reacties: 0 20-8-2007 18:50:52

lien
@Vicky 29/03/2008
Vicky, je mag me altijd contacteren via mailadvo_vandeweghe@hotmail.comIk heb vandaag mijn kleed gekozen en gekocht en het is geworden wat jij graag zou hebben, vandaar... xx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 20-8-2007 18:47:32

catherine
spreukjes voor op een vlag
hallo iedereenwij zijn pas getrouwd op 10maart 2007 en nu is het de beurt aan men broer dien volgend jaar trouwtmijn vraag iswie kan me helpen waar ik spreukjes kan vinden voor op een vlag te schrijven voor aan hun huis te hangen of wie kent er een ...
Voorbereiding Reacties: 0 20-8-2007 16:42:55

catherine
hallo iedereenwij zijn pas getrouwd op 10maart 2007 en nu is het de beurt aan men broer dien volgend jaar trouwtmijn vraag iswie kan me helpen waar ik spreukjes kan vinden voor op een vlag te schrijven voor aan hun huis te hangen of wie kent er een ...
Andere Reacties: 1 20-8-2007 16:42:33

Laetitia
Mooie bruidschoenen gezocht
Hello hello ,Ik vroeg mij af of iemand een goed adres heeft om mooie bruidschoentjes te kopen. Zelf woon ik in Vlaam--Brabant maar ik ben wel bereid om naar Anwterpen, Brussel of where ever te gaan voor mooie bruidschoentjes. Who can help me out?...G...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 20-8-2007 16:41:32

catherine
Ideeën Reacties: 1 20-8-2007 16:39:04

Jo-Ann
Domein 't Meersdael - Den Orchidee - Salons Roskam
Hallo allemaal !voor ons is de grote dag nog veraf, de datum ligt zelfs nog niet vast. We zijn wel al aan't rondkijken en ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben in volgende feestzalen : - Domein 't Meersdael (Moerbeke-Waas)- Den Orchide...
Andere Reacties: 5 20-8-2007 16:38:07

Sylvie
aan mieke
Hallo,K heb gelezen dat jullie in het Kasteel van Moerkerke huwen, wanneer is jullie trouwdatum? En je zegt dat je heel 't kasteel afhuurt omdat je geen 2 feesten wil op dezelfde dag?Wij willen dit namelijk ook niet en daarom twijfelen we of we wel h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 20-8-2007 16:34:17

Marleen
Moeilijk...mijn vriend is Belg- ik van Duitsland
Hallo,we zijn al 8 jaar samen en zouden graag trouwen. Mijn vriend is uit België, maar ik ben uit Duitsland. Nu vindt ik het zo moeilijk om een oplossing te vinden om de duitse vrienden en familie en de belgische samen te brengen voor een feest!...
Ideeën Reacties: 9 20-8-2007 16:15:08

Marijke
vrijzinnige ceremonie
Hallo iedereen, ik weet dat het hier al een paar maal aan bod is gekomen, maar ik had graag een aantal voorbeelden gehad van teksten voor een vrijzinnige viering en hoe die viering dan wordt ingedeeld. zelf ben ik al gekomen bij een tekst over een ou...
Ceremonie Reacties: 5 20-8-2007 14:51:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...