Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lies
veelzijdige dj gezocht!
Wij zijn nog op zoek naar een 'veelzijdige' dj voor ons feest op 5 juli. Zelf zijn we meer studio brussel mensen (hot list), maar we hebben ook een 'foute muziek' en 'jaren '70'-publiek.tips?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 16 20-2-2008 17:37:19

vanessa
bruidsmaquillage kortrijk
halloweet iemand waar ik terecht kan voor mijn maquillage, liefst regio harelbeke kortrijk of roeselare, ik trouw op 20/6 en begin mij al zorgen te maken.
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 20-2-2008 17:20:37

melissa
nog altijd op zoek
hallo iedereen ik ben nog steeds opzoek naar 2 ceremoniewagens liefst 2 mercedessenwie kan mij helpen liefst betaalbaar aubgroetjesmelissa
Andere Reacties: 1 20-2-2008 16:55:45

melissa
nog altijd op zie
Andere Reacties: 0 20-2-2008 16:53:38

Kim
Gezocht: locatie
Ik ben nog op zoek naar een toffe locatie regio Wijnegem. Ik denk in het bijzonder aan een oud, leegstaand fabriekspand...Wie kan me hierbij helpen of me eventueel een andere toffe, niet voor de hand liggende locatie bezorgen?Alvast bedankt!Kim 1705...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 20-2-2008 16:42:56

Jennifer
Binnen locatie regio SintNiklaas Temse...
Wij trouwen op 3 mei 2008 (binnen 73 dagen) en zijn nog op zoek naar een binnenlocatie voor het nemen van de foto's. Qua buitenlocaties twijfelen wij nog aan:- Hamme: Mirabrug- Tielrode: dijk (zicht op schelde)- Antwerpen LO: voetgangerstunnel- Sint...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 20-2-2008 15:37:25

veerle
bruidssluier -> waar laten maken?
Hallo medebruidjes,Graag wil ik trouwen met een kanten sluier die nog gedragen is door mijn grootmoeder en overgrootmoeder. Deze kant is echter heel delicaat, en ik zal er een sluier onder moeten dragen om hem niet te beschadigen. Ik weet alleen niet...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 20-2-2008 15:06:18

Leen
geen traditioneel diner maar wat dan wel?
Hey bruidjes,ik kom er maar niet uit wat te doen om de gasten op onze fuif toch iets te eten aan te bieden.Een receptie maar hoeveel hapjes? Wokbuffet? Dessertbuffet?wat doen jullie zoal en wat kost het ongeveer per persoon?grtzL
Andere Reacties: 7 20-2-2008 14:53:29

Petra
Mini-huwelijksreisje
Wij trouwen op 22 augustus. Aangezien wij reeds in juli op reis gaan doen wij daarna geen huwelijksreis meer. Ik zou echter toch graag nog een paar daagjes (3 dagen of zo) er tussenuit gaan met ons tweetjes, eventueel naar zee, maar wel iets heeeeel ...
Huwelijksreis Reacties: 11 20-2-2008 14:38:59

olivier
Betaalbare goeie Fotograaf die wilt trekken in Oostende
Kent er iemand betaalbare goeie fotograaf voor in Oostende reportage te maken ???Hij moet daarvoor niet van oostende zijn, mag ook buiten west-vlaanderen zijn. zolang ze maar naar oostende willen komen en geen hoge verplaatsingskosten vragen.De foto...
Fotografie Reacties: 13 20-2-2008 13:50:30

kirby
Feestzal 's Graevenhof Schilde
Hallo medebruidjes,Sinds ik verloofd ben surf ik bijna elke dag op het forum. Normaal was het niet de bedoeling een berichtje te posten maar ik zit toch met iets verveeld. Gisteren eindelijk de knoop doorgehakt en voor het 's Graevenhof gekozen, ik w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 20-2-2008 13:38:49

Delphine
Soeltan
Iemand ervaring met Soeltan Cards?www.soeltan.comZij hebben erg veel mooie kaartjes, en op zich voor een mooie prijs
Uitnodigingen Reacties: 4 20-2-2008 12:58:19

Leen
Bedanking ouders
Dag iedereen,Ik ben op zoek naar het liedje van clouseau - Huis vol liefde.Kan iemand me daaraan helpen?leentange@telenet.beAlvast bedanktLeen24/05/'08
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 20-2-2008 12:12:21

Lies
Trouwringen
Wij zijn op zoek naar moderne trouwringen.We willen er niet super veel geld aanspenderen, maar ze moeten wel mooi zijn.Hebben jullie tips waar we moderne trouwringen vinden?
Andere Reacties: 4 20-2-2008 11:47:00

sophie
De grote Stove
Hallo, Wij zijn volop op zoek naar een feestzaal.Wat vinden jullie van de Grote Stove in Zuienkerke??Hebben jullie anders nog tips voor een toffe locatie in West Vlaanderen. We zijn van Brugge.Heel erg bedanktSophie
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 20-2-2008 11:39:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...