Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cien
ervaring kasteel fruithof boechout?
op de site ziet deze zaal er echt schitterend uit en dus gaan we binnen 2 weken keertje kijken...iemand al ervaringen met deze zaal?
Andere Reacties: 4 19-2-2008 2:16:28

Karolien
Trouwkleed: Pronovias
Heeft iemand een idee wat een trouwkleed van het merk Pronovias kost (grootorde)? Dat is tot nu toe het enige merk waarvan mijn mond openvalt. Klassiek, eenvoudig, en toch altijd met een twist, een leuk detail....ThxKarolien.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 18-2-2008 23:40:07

lies
diner godshuis 22/02
hey,Wie trouwt er nog in het godshuis en gaat op 22/02 naar het diner? Mijn vriend heeft (zeer waarschijnlijk) werkverplichtingen en mijn ouders zitten in het buitenland. Daarom ga ik alleen met mijn toekomstige schoonouders. Beetje raar misschien, m...
Andere Reacties: 7 18-2-2008 23:08:40

joki
betaalbare filmer regio Brugge
Hallo, wij trouwen op 4 juli ( regio Brugge)en zoeken nog een betaalbare filmer om deze dag in beeld te brengen.
Andere Reacties: 2 18-2-2008 22:49:45

evelyne
bruidsboeket
Ik zou graag mijn bruidsboeket achteraf een mooi plaatsje geven in de living. Weten jullie wat er dan moet mee gebeuren en waar ze dat doen?
Andere Reacties: 6 18-2-2008 22:23:10

Ine
goedkope suitekledij
Hallo,Ik ben op zoek naar betaalbare suitekledij in Oost-Vlaanderen. Zijn er momenteel ergens koopjes? Of kennen jullie winkels in het Gentse waarbij ik niet meer dan 300€ moet uitgeven voor mijn kledij?Alvast bedankt!Groetjes,Ine
Kledij - Suite Reacties: 5 18-2-2008 22:20:58

eva
partituren gezocht
wij zoeken zowel zang- als pianopartiturenLambPortisheadJose GonzalezJasper SteverlinckSnoop PatrolKatie MeluaKan er mij iemand helpen of waar kan ik deze vinden.Wij wonen in lokeren
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 18-2-2008 20:54:54

Elke
Kleed Pronovias te koop
Hello toekomstige bruidjes, naarstig op zoek naar een trouwkleed ...misschien kan ik jullie uit de nood helpen, want ik wil iemand anders gelukkig maken met mijn kleed. Betreft een kleed van Pronovias en bestaat uit een stuk met bustier. voor meer ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 18-2-2008 20:12:20

griet
@ Lotte Sint-Niklaas
Dag Lotte,Net als jij trouw ik op 26 april 2008. Ik vermoed dat jij ook in Sint-Niklaas trouwt. Kan je zeggen om hoe laat je in het stadhuis bent? Mijn partner en ik zullen er zijn om 11u15. Misschien tot dan? ;-)Hoe ver staan jullie met de voorberei...
Voorbereiding Reacties: 0 18-2-2008 19:49:07

christel
fotograaf gezocht regio kapellen
hallowij huwen op 12juli'08we zoeken nog een fotograaf voor de foto's vertrek thuis en dan gemeentehuis en kerk en dan even met de wagen ergens foto's nemen wie is er betaabaar dat vooral dank je
Fotografie Reacties: 6 18-2-2008 19:22:08

Lesly
binnenlocatie fotoshoot
we hebben binnenkort een afspraak met onze fotograaf. Omdat onze fotograag niet van onze buurt is moeten wij een binnen en een buitenlocatie zoeken. Kunnen jullie soms tips of ideeën geven voor een binnenlocatie rons Asse. Brussel, Anderlecht en...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 18-2-2008 19:16:54

Cindy
Tweetalige (NL/ENG) mis - misboekjes
Hallo,Heeft er iemand, net zoals wij, een tweetalig Nederlands/Engelse mis samen te stellen ?Momenteel spelen we met het idee om afwisselend delen van de mis in de ene taal te doen, en andere delen in de andere taal.Jullie ideëen en eventueel mi...
Ceremonie Reacties: 7 18-2-2008 18:39:42

Elke
Kapsel en make up regio westerlo geel
Hey,Ik las hier laatst dat je echt op tijd je kapper en visagiste moet vastleggen. Ik trouw op 6 september en ben nog aant twijfelen hoe ik het zou doen. Het liefste heb ik iemand die aan huis komt (mijn kapper doet dit niet). Daarnaast denk ik erove...
Andere Reacties: 3 18-2-2008 18:18:07

KATLEEN
drukker
hallo, weet er iemand een goeie drukker zijn waar je met een eigen idee van uitnodiging naar toe kan gaan in de buurt van Lembeke?groetjes Katleen
Andere Reacties: 2 18-2-2008 17:48:56

Evelien
Make-up regio Herentals
Hoi mede-bruidjes,ik ben op zoek naar een iemand voor mijn bruidsmake-up. Wij trouwen op 30 augustus in Herentals. Kunnen jullie mij aan "een goeike" helpen? Alvast bedankt!Groetjes,Evelien.
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 18-2-2008 16:50:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...