Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sira
Kostuum huren Antwerpen
Hey iedereen,waar ergens hebben jullie het kostuum voor de bruidegom gehuurd en wat kost zoiets ongeveer?ThanksSira 05/04/2008
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 18-2-2008 16:36:16

Frederic
Kasteeldomein St-Hubert te Ronse
Heeft er iemand ervaring met de feestzaal "Kasteeldomein St-Hubert". Dit als huwelijksfeest. Dank!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-2-2008 16:29:21

sarah
@sophie
Bedankt om het misboekje door te mailen,kan nu al een heel eind op weg. Mooie teksten trouwens.Mercikes grtz sarah
Andere Reacties: 14 18-2-2008 16:23:48

Lotte
bloemist regio sint-niklaas
hallo,26 april gaan wij trouwen en ik zoek hiervoor een mooi ROOD bruidsboeketje. Kan er iemand mij een bloemist of winkel aanraden die mooie bruidsboekejes kan maken?vriendelijke groetenlotte rousseauREGIO SINT-NIKLAAS!!
Bruidsboeket Reacties: 5 18-2-2008 16:08:44

Lotte
KAPSEL EN MAKE-UP REGIO SINT-NIKLAAS
allo,ik zoek nog dringend iemand voor mijn make-up voor mijn trouw. Weet er iemand een goede visagiste of kapper (die haar EN make-up doet) zijn die toch iets weet van opgestoken kapsels voor trouwfeesten, in de buurt van Sint-Niklaas!!ik zou graag b...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 18-2-2008 16:07:09

Lotte
KAPSEL EN MAKE-UP REGIO SINT-NIKLAAS
hallo,ik zoek nog dringend een kapper voor mijn trouw. Weet er iemand een goede kapper zijn die toch iets weet van opgestoken kapsels voor trouwfeesten, in de buurt van Sint-Niklaas!!ik zou graag binnekort mijn proefkapsel hebben want wij trouwen 26 ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 18-2-2008 16:05:54

Silvie
Witte Bruidswagen
Hallo medebruidjes,heeft er iemand tips voor een witte bruidswagen ? We hebben al een witte limo gereserveerd, maar het is een ramp om een mooie witte bruidswagen te vinden aan een deftige prijs ? Bij de ceremoniebedrijven vind ik er wel, maar de pri...
Ceremonie Reacties: 7 18-2-2008 15:18:43

Femke
Kasteel van Wippelgem
Hallo, wij trouwen volgend jaar in juni en willen graag ons feest geven in het kasteel van wippelgem te Evergem.Heeft iemand ervaring met deze locatie.graag reactie zowel positief als negatief.Mercikes
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 18-2-2008 14:11:36

Sven
Wijn met eigen etiket als bedankje!
ik heb een top om zelf etiketten te ontwerpen als bedankje voor op de bruiloft. Vrienden van ons hebben dit gedaan! Kijk maar is op www.wijnlatenbezorgen.nl . Groetjes!
Ideeën Reacties: 1 18-2-2008 14:11:23

Liese
wettelijke en kerkelijke trouw vastleggen?
Hello brides to be :),wij trouwen op 9 mei 2009 en hebben ondertussen de eerste stap gezet: onze feestzaal ligt vast! We vroegen ons af of we nu ook al de wettelijke en kerkelijke trouw moeten vastleggen, en hoe dat juist in zijn werk gaat.Kan iemand...
Andere Reacties: 8 18-2-2008 13:52:58

virginie
ceremoniebus
Hallo, Heeft er iemand ervaring met de firmaThe london ceremony bus in kapellen. wij zouden daar graag zo een authentieke bus huren?Groetjesvirginie
Andere Reacties: 3 18-2-2008 13:44:26

CHANTAL
hof ten bossche
Hallo,Wij trouwen dit jaar op 26 september en willen ons feest geven in hof ten bossche in heusden.Heeft iemand ervaring met deze zaal?laat de reacties maar komen zowel positief als negatief.mercikes26.09.2008chantal
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 18-2-2008 12:44:33

Tina
getuigen
zou iemand mij kunnen zeggen of er aan de getuigen ook iets wordt gegeven van bedanking? alvast bedankt!!
Andere Reacties: 6 18-2-2008 12:43:29

Melissa
Adresseren
Hallo! Kan iemand mij vertellen hoe ik de annonces correct moet adresseren? Alvast bedankt!
Andere Reacties: 2 18-2-2008 12:31:34

Nathalie
Rubenshof Alken (ervaring)
Heeft iemand enige ervaring met het Rubenshof in Alken??? Ben hier nog nooit naar een feest moeten gaan dus ik weet niet of het daar lekker is, verzorgd,....Kan iemand mij helpen want ik moet dringend een zaal vastleggen!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-2-2008 12:09:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...