Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

eline
@ Olivier ivm Denotter
Hey Olivier,Een aantal jaar geleden is een nicht van mijn vriend in Denotter getrouwd. Wij herinnerden ons een niet zo aangename zaal, maar op de service en de kwaliteit van het eten was niets op aan te merken.Wij zijn vorig jaar in juli een bezoekje...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-2-2008 9:06:41

Anne
Ceremoniemeester gezocht voor 12/07/2008 !!!
We zijn op zoek naar een ceremoniemeester voor 12 juli 2008, en dit enkel voor de dag van onze kerkelijke trouw, deze gaat door in Ramsel(2230)ik heb al verschillende mensen opgebeld, gemailt, je kan het je niet voorstellen, IEDEREEN is volzet, we wi...
Ceremonie Reacties: 4 21-2-2008 8:24:02

Claudia
Bruidslingerie grote maten
Beste bruidjesIk ben op zoek naar bruidslingerie in grote maten of lingerie met doorzichtige bandjes. Dit in een maat 110 - 115 D.Met vriendelijke groetenClaudia
Kledij - Accessoires Reacties: 8 21-2-2008 8:23:12

Yo
Bruidshop Belgie gezocht
Hoi bruidjes, Weet er iemand een bruidshop in Belgie? Waar je ringkussens, lint, gastenboek, enveloppedoos, enz..vind. Kortom trouw assecoires. In Nederland heb ik gezien dat ze zo een winkels hebben. Maar is er niets dichter bij huis? Liever niet he...
Andere Reacties: 6 21-2-2008 2:11:05

Karolien
Benjamin Roberts
Hallo, weet er iemand richtprijzen voor een jurk van Benjamin Roberts? Prachtige jurken mr waarschijnlijk niet te betalen..
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-2-2008 23:14:18

Sabine
Waar vind ik Margaret astor make-up?
Ik zoek me onnozel naar make-up van Margaret Astor. Wie kan me zeggen waar ik die kan vinden?Iemand zei me al dat ze die in Belgie niet meer verkopen, misschien in Nederland???Google is niet echt een hulp..
Andere Reacties: 4 20-2-2008 23:08:42

Sabine
Margaret Astor
Ik zoek me onnozel naar make-up van Margaret Astor. Wie kan me zeggen waar ik die kan vinden?Iemand zei me al dat ze die in Belgie niet meer verkopen, misschien in Nederland???Google is niet echt een hulp..
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 20-2-2008 23:07:36

cindy
OPROEP AAN DJ RIK of wie hem kent
heyheb hier een interresante formule vernomen van DJ rik en zou graag zijn tel nr hebben.bedankt
Andere Reacties: 1 20-2-2008 22:39:52

cindy
feestzaal sanderus huis sleidinge / ter heide lembeke
heeft er iemand ervaring met sanderushuis in sleidinge(evergem) of hostellerie ter heide in lembeke.groetjes
Andere Reacties: 3 20-2-2008 22:37:28

Sarah
Prachtig suitekleed Oni Onik te koop
Prachtig suitekleed Oni Onik te koop!!http://www.kapaza.be/detail/6617018/3-delig suitekleed uit tafta stof, bestaande uit lange rok met kortsleepje, bustier met kant en parels en kort vestje met 3-kwart mouwenen rechtopstaande kraag.Maat 38 - 40 - S...
Kledij - Suite Reacties: 0 20-2-2008 22:31:06

liesje
Romantische locatie voor viering in/rond Mechelen
Dag allemaal, wij zoeken een romantische plaats (zaaltje, kerkje, kapel, prieel, ...) waar we een viering zouden kunnen houden met ca. 50 personen. Het hoeft niet gewijd te zijn want we trouwen niet voor de kerk. Wie kan ons helpen? Groetjes, Liesje.
Locaties - Viering Reacties: 1 20-2-2008 22:27:45

Evy
ceremoniemeester Guy De Kok
Heeft er iemand ervaring met deze ceremoniemeester? Graag zowel positieve als negatieve ervaringen. BedanktEef.
Andere Reacties: 2 20-2-2008 22:25:19

Tamara
Betaalbare bloemist
Hallo bruidjes,Kan er soms iemand een adres doorgeven van een bloemist die betaalbaar is in de streek van Kortrijk? Als ik alles samen reken dan zou ik bij mijn bloemist ong. 400€ moeten betalen...Help....Groeten,Tamara & Alessandro
Andere Reacties: 1 20-2-2008 22:12:13

inge
Bruidskindjeskledij bij c&a
Hallo,Ik ben vandaag gaan shoppen voor mijn twee bruidskindjes.En ik heb héél mooie kledij in linnen gevonden in de c&a.Dus iedereen die nog iets zoekt,ga zeker daar eens langs. Voor de prijs moet je het zeker niet laten.Groetjes 01/08/...
Andere Reacties: 4 20-2-2008 22:10:08

Vicky
sjaal
Hallo bruidjesIk trouw in sept en zou toch voor alle zekerheid eens willen zien voor een sjaal.Maar niet in een bruidwinkel want dat vind ik dan weer wat te duur..Ideekes voor winkels waar ze mooie sjaals verkopen, ik heb een ivoren jurk in zijde van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-2-2008 21:57:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...