Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
wit door iemand anders dan de bruid?
Hallo iedereen,Ik had gewoon een vraagje. Onlangs waren we met een paar familieleden (schoonfamilie) aan het kijken naar suitekleren in een boekje en sommige van die mensen neigden nogal naar wit-champagnekleur-beige tinten. Ik heb dan ook onmiddelli...
Kledij - Suite Reacties: 17 21-2-2008 16:58:43

dennis
namen
hoi iedereen, eventjes peilen naar jullie mening... Ik wou graag bovenaan op de uitnodigingen eerst mijn verloofde zijn naam vermelden en dan de mijne, omdat ik gewoon ben het zo te zeggen en het zo ook beter vind staan... Nu vindt mijn ma dat dit ab...
Uitnodigingen Reacties: 8 21-2-2008 16:20:58

anuschka
Jullie mening aub
HeyIk had graag eens geweten wat jullie van het kleedje vinden die je met de volgende link kunt bekijken! http://www.budgetbruidskleding.nl/images/product/0_2523_groot.jpgHet is van geen merk, het wordt door de winkel zelf ontworpen!Groetjes
Andere Reacties: 7 21-2-2008 16:14:56

Pieter
Sprookje
Hallo iedereen,Mijn aanstaande vrouw wil graag een sprookjeshuwelijk. Ik wil alles aan doen om van deze dag de mooiste van ons leven te maken. Ik heb zelf al enkele ideetjes, ik weet zeker dat jullie er ook nog goede hebben. Dus alles wat te maken he...
Andere Reacties: 16 21-2-2008 15:54:12

tessa
student fotograaf limburg
Hallo, wij trouwen op 6 september 2008 en zijn nog op zoek naar een fotograaf. We hebben reeds verschillende offertes gevraagd, maar zouden ook graag eens informeren bij studenten-fotografie. Iemand die me kan helpen? thxTessa en Werner
Fotografie Reacties: 1 21-2-2008 15:34:20

els
wie kiest ook mia monta
Hey allemaal,Wie van jullie heeft ook een kleed van Mia monta? Het mijne is eigenlijk een suitekleed en is bruin. Ik zie vooral berichtjes over Linea Rafaelli, Pronovias,Marylise,...Ik kan mijn kleed ook op geen enkele website terug vinden. Ik ben al...
Andere Reacties: 5 21-2-2008 15:31:33

vicky
Linea Raffaelli collectie 2007/2008 trouwjurk te koop
Beste bruidjesIk huw op 29/03/2008 en heb intussen reeds besloten dat ik mijn trouwjurk sowiso ga verkopen. Ik ben 1m68 en heb maat 38. Dit is ook nog terug te vinden in collectie 2008. Trouwkleed uit 1 stuk met halter en mooie open rug... Je kan ze ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 21-2-2008 15:16:47

Sofie
Openingsdans
Dag iedereen, kunnen jullie me eens vertellen hoe jullie de openingsdans aanpakken/aangepakt hebben? Draaien jullie het volledige liedje uit, doen jullie de vermeningvuldiging, indien niet, hoe doen jullie het dan wel ... ? Bedankt voor de ideeë...
Openingsdans Reacties: 6 21-2-2008 13:22:11

saskia
fotograaf
hallo wij trouwen op 08/08/2008en zijn op zoek naar een iemand die tegen een zeer gunstig prijsje fotos wil nemen want ons buget dat we hebben voorzien is zo goed als op omdat we alles zelf moeten bekostigen is dat niet zo gemakkelijkik hoop dat jull...
Fotografie Reacties: 8 21-2-2008 12:23:33

Liesbet
wintertrouw
Wij hebben uiteindelijk onze datum vastgelegd, we kiezen voor een misschien niet zo voor de hand liggende datum: 20/12/2008.Heeft er nog iemand ervaringen met een trouw in de kerstperiode (of in de winter)? Iemand leuke tips? Bedankt!
Andere Reacties: 9 21-2-2008 11:58:37

marlies
De grote stove
Hallo iedereenWij huwen volgend jaar en zijn op zoek naar een feestzaal, beetje in de landelijke stijl.We zijn op de 'grote stove' gebotst in Zuienkerke, iemand hier ervaring mee?Alvast bedanktGrtjz
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-2-2008 11:29:59

olivier
Koets te huur voor in Oostende
Dag iedereen,Weet er iemand, waar je terecht kan voor mooie koetsen te gebruiken voor een huwelijk in oostendealvast dank
Andere Reacties: 1 21-2-2008 10:53:04

Valérie
2 februari 2008 was zalig!!!!
Dag bruidjes,Wij zijn reeds 19 dagen getrouwd en 2 februari was echt een droomdag! Het weer viel heel goed mee zodat we zelf alle foto's buiten konden gaan nemen. De mis was ook heel goed verlopen met dank aan onze ceremoniemeester Joris Temmerman! O...
Andere Reacties: 8 21-2-2008 10:24:37

Naomi
@ Kelly ivm Walburgkasteel
Hoi Kellylas net dat jou binnenlocatie het Walburgkasteel is, waar is dit gelegen? Zijn ook nog op zoek achter locatie...xxx
Locaties - Fotografie Reacties: 0 21-2-2008 10:15:45

christel
bordeaux bruidsjurk
halloikzelf heb bordeaux kleed maar nu hadden we gedacht de suite in grijs pak en lilla hemd en bijpassende das maar nu begin ik te twijfelen gaat dit niet vloeken iemand enig idee .mijn man gaat ook een grijs pak aandoen maar de rest assorti met mij...
Andere Reacties: 3 21-2-2008 9:14:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...