Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

l
openingsnummer
Wie weet nog een leuk openingsnummer en dan graag een uptempo nummer. Ik wilde eerst Lets dance maar ja die tekst is een beetje raar voor een openingsnummer. Maar het idee van die uptempo zoek ik wel
Openingsdans Reacties: 3 12-3-2008 21:41:04

Marjolein
ervaringen met uitgebreide receptie
Wij twijfelen tussen een uitgebreide receptie en een avondfeest. Wat zijn jullie ideeën hierover? - Bij een uitgebreide receptie kunnen we veel meer volk uitnodigen, ietske goedkoper mss, hoewel?! Maar wordt dit niet te lang staan enzo? We gera...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 12-3-2008 21:26:16

Marjolein
Ervaringen met Dennenhof: Brasschaat?
Hey allemaal, wat zijn jullie ervaringen met het dennenhof in Brasschaat?Zowel + als - Bedankt!groetjes marjolein
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-3-2008 21:23:04

Kim
Planning avondfeest
Hallo,Klein vraagje.. Hoeveel tijd voorzien we best voor het buffet? Ik probeer een planning op te stellen, maar heb totaal geen idee hoeveel tijd dit inneemt. Wij werken ook niet met zaalpersoneel dus daar kan ik het ook niet aan vragen. We zouen om...
Andere Reacties: 3 12-3-2008 21:10:37

Kim
Wijn
Hallo,Ons trouwfeest is in een afgehuurde zaal, er is dus geen 'getraind' personeel aanwezig. Nu vroeg ik me af hoe we best omgaan met de wijn. Als het buffet geopend wordt om 20:00, vanaf wanneer worden de flessen dan best geopend? Want ik dacht dat...
Andere Reacties: 2 12-3-2008 20:59:07

kelly
vraagje aan Ing ivm trimgel
Hey IngeIk heb 2 weken geleden de trimgel besteld via hun site. Heb betaald via overschrijving en tot op vandaag nog niets ontvangen. Is dit wel normaal? Hoe ging het bij u?Groetjes Kelly
Andere Reacties: 4 12-3-2008 20:45:13

kelly
Vraagje aan i
Andere Reacties: 0 12-3-2008 20:43:35

Sylvia
make-up regio Brugge
Ik trouw op 01/08/08 en ik ben nog op zoek naar een goedkope maar toch goede visagiste die aan huis wil komen in Brugge. Iemand tips?
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 12-3-2008 20:29:58

Norma
Decoratie van fuifzaal
Hallo, wij trouwen op 30 augustus. Wij geven in de parochiezaal een doodgewone, ouderwetse fuif, een soort td laat ons zeggen. Die zaal is dus een gewone, donkere (lelijke) fuifzaal. Heeft iemand ideeën om die zaal mooi te versieren voor weinig ...
Andere Reacties: 2 12-3-2008 20:24:32

cien
yippie feestzaal vastgelegd-kasteel fruithof
yeeey eindelijk onze droomlocatie gevondenna de hoop te hebben opgegeven m een kasteel te vinden dat vanbinnen ook nog mooi was dan toch dit prachtige kasteel gevonden!heel professioneel ontvangen dus dit is zeker een tip voor mensen die nog op zoek ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 12-3-2008 20:23:24

evelyne
bezegeling geluk
Hoi, ik weet net dat ik zwanger ben. We zijn 2 weken geleden getrouwd, wat een mooie bezegeling van ons geluk. Kennen jullie een site waar aanstaande moeders tips en ervaringen uitwisselen?
Andere Reacties: 8 12-3-2008 19:51:42

Annelies
betaalbare jurk
Hey iedereen,Mijn vraag: bestaan er vandaag de dag nog jurken rond 500 euro? Of lijk ik van een andere planeet te komen?En heeft er iemand een idee hoeveel de jurk Sofia van Marylise kost?De zoektocht is begonnen!GroetjesAnnelies
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 12-3-2008 18:41:38

sarah
Kaartjes voor op tafel
aan de creatieve zielen onder jullie,ik ben bezig met het ontwerpen van tafelkaartjes,wij gaan gasten groeperen (famillie...,famillie...,vrienden)Heeft er iemand al zulke kaarten ontworpen,wil iemand zijn voorbeeld delen?Ik geraak er niet uit.Alvast ...
Andere Reacties: 1 12-3-2008 18:19:05

Sofie
Feestreglement: waar en hoe zetten/uithangen?
Hallo iedereen,Op deze site kwam iemand af met het idee van een feestreglement, wat ik heel leuk vind. Zijn er nog die dit doen? Zetten jullie dit op de tafels of hangen jullie dit uit? Kun je dit bvb. samen met de menu's laten drukken?Alvast bedankt...
Andere Reacties: 10 12-3-2008 18:00:05

Jelisa
Verrassing oudres
Hallo, ik trouw volgend jaar in mei en ik zoek een orginele manier om onze ouders te bedanken voor alles wat ze al voor ons gedaan hebben. ik wilde dit eerst met een video boodschap doen, maar men nicht trouwde net en zij heeft dit ook gedaan... ik z...
Ideeën Reacties: 1 12-3-2008 16:28:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...