Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maria
liedje offerande
Hey mede bruidjesNog 53 dagen en dan is het eindelijk zover!!!! Ben bezig met het zoeken van teksten en liedjes voor huwelijksmis maar zit een beetje vast... Ik weet nog niet precies welk liedje voor offerande, heb er eigenlijk zoveel in mijn hoofd. ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 11-3-2008 9:18:46

Peggy
ian stuart
hallo , heeft er onder jullie misschien ook een kleed van ian stuart gekocht en welk model?ik heb er een besteld van hem en kijk er echt naar uit om het te kunnen dragen het was wel duur maar echt een droom van een jurk . groetjes peggy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-3-2008 8:55:44

Peggy
dj steven
Beste mede bruidjes (gommen) heeft er iemand van jullie misschien ervaring met dj steven van all party event ? groetjes peggy
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 11-3-2008 8:51:34

Linda
Bruidshuis
Heeft iemand zijn trouwjurk bij het Bruidshuis in Merksem gekocht? Ik ga daar morgen naartoe, en 'k zou graag een idee hebben van de prijzen/keuze daar... Groetjes,Linda
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-3-2008 8:31:17

An
Artikel 'For Lovers' Waarom trouwen voor de kerk?
Beste trouwers,Ben op zoek naar het artikel 'waarom trouwen voor de kerk?' dat volgens ons moeder in het tijdschrift 'For Lovers' stond en heel goed was. Ik heb dat tijdschrift gekocht maar dat staat daar niet in. Heeft iemand een idee waarover ik he...
Religie Reacties: 7 11-3-2008 8:24:31

Nancy
Oplossing kinderen : kinderhotel Gent of Sint-Martens-Latem?
hallo bruidjes,Nu zit ik toch wat met een klein probleempje. Ik was niet van plan kinderen mee uit te nodigen op het trouwfeest. Maar aangezien we veel mensen hebben uit het buitenland, zijn er een paar die nu toch hun kinderen meebrengen omdat ze vo...
Andere Reacties: 6 10-3-2008 22:52:02

Marjolein
trouwringen: kerk/gemeentehuis
Hoi allemaal, waar worden de ringen gegeven: gezegend in de kerk, of reeds op het gemeentehuis? We hebben er een kleine discussie rond.bedankt alvast!Groetjes Marjolein
Religie Reacties: 3 10-3-2008 22:41:18

Tamara
tekst uitnodiging
Dag dames, wat vinden jullie van de volgende tekst om op onze uitnodigingen te zetten:The greatest thing you will ever learn, is to love and be loved in return ... & ...geven elkaar het jawoord op zaterdag 5 juli in het stadhuis van...
Uitnodigingen Reacties: 3 10-3-2008 22:03:51

sandra
18/10/08
goeieavond bruidjeswie trouwt nog 18 oktober? ben benieuwd hoever jullie al staan met de voorbereidingen, de onze beginnen vorm te krijgen en belangrijkste dingen staan al vast. heb zelfs al reactie gekregen dat ik met sommige dingen heel vroeg ben.g...
Andere Reacties: 7 10-3-2008 21:42:29

inge
uitnodigingen
Hallo,Ik heb juist mijn uitnodigingen bestel via CartaRosa.beIk hoop alvast dat ze zullen mooi zijn.Is er iemand die soms ervaring heeft hiermee.Groetjes 01/08/08www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
Uitnodigingen Reacties: 5 10-3-2008 21:42:13

Eveline
Make-up aan huis
Hallo,Ik ben op zoek naar een visagiste die aan huis komt. Ik trouw op 23/08 en had graag mijn make-up willen laten doen. (Ook voor mijn moeder en bruidsmeisjes)(Regio Merchtem)Groetjes,
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 10-3-2008 21:21:34

Kim
Enthousiasme??
Hai!Eens een heel rare opmerking misschien... Ik werk reeds enkele maanden in een nieuw bedrijfje. Ik was tot voor die tijd superenthousiast en constant aan het wegdromen bij ons huwelijk. Ik heb er het laatste anderhalf jaar al zoveel tijd en energi...
Andere Reacties: 7 10-3-2008 20:54:39

Remko
dj gezocht voor ons huwelijk
Wij trouwen op 5 juli 2008 en zouden samenwerken met PARTYLIGHTING.Heeft iemand al ervaring met deze dj?Laat maar horen.Kennen jullie andere dj's uitde regio van Vlaams Brabant, laat dat ook maar weten, zo kunnen we vergelijken...Alvast bedankt,Remko
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 10-3-2008 20:49:56

tamara
huwelijksfeest
Wij zoeken nog een zaal voor ons huwelijksfeest voor 130 personen. Regio West-Vlaanderen. Het moet een gezellige zaal zijn zonder catering.Het zou op 12 september zijn. Kan iemand ons helpen voor een zaal te vinden. We hadden een zaal maar kan niet ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-3-2008 20:40:10

kelly
misboekje
Hoi bruidjes,Vorige week zijn we bij de priester geweest. We hebben een heel leuke babbel gehad met deze man. Hebben het ook over het misboekje gehad. Wij mogen onze viering helemaal zelf samenstellen. Hij vond het bijvoorbeeld heel tof om met ee...
Voorbereiding Reacties: 0 10-3-2008 20:33:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...