Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
sincerity
Hallo,Heeft er iemand een sincerity - trouwjurk? Hoe vinden jullie de kwaliteit? Ik heb een druk bezette jurk met o.a. swarowski kristallen en heb een beetjes schrik dat dit kan afvallen...Groetjes
Andere Reacties: 0 11-3-2008 15:56:19

annick
Misboekje
Heeft iemand voorbeelden van misboekjes, of een site waar er mooie teksten opstaan?Want ik weet niet hoe hieraan te beginnen.
Religie Reacties: 17 11-3-2008 14:42:58

annick
Bruidsboetiek
Ik ben op zoek naar een trouwkleed en heb al naar 4 winkels geweest, toch grote verschillen hoor.Bij Pierre-Yves, daar was het naar mijn mening te lastig om mij te helpen, ik heb iets moois gezien maar alleen door de bediening zou ik daar niet kopen....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 11-3-2008 13:56:25

kelly
huwelijkskaars
heeft er al iemand een huwelijkskaars besteld bij jokakaars?Hoe moet je daar de kaars on line bestellen?
Andere Reacties: 3 11-3-2008 13:49:16

Anne
Op zoek naar een Trage Wals voor Openingsdans
Hoi,Wij trouwen in juli 2008, ik ben op zoek naar een mooie trage wals, aangezien we dansles volgen gaan we hier een choreografie op laten maken voor onze openingsdansiemand tips??
Openingsdans Reacties: 6 11-3-2008 13:16:52

Kim
Style Tailors
Hallo,Iemand ervaring met Style Tailors? We zouden de jkostuums voor de mannen van de suite daar willen gaan huren... Er is naart schijnt een nieuwe winkel van hen in Aalst..Bedankt!Kim
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 11-3-2008 13:08:48

Elien
Intiem trouwfeest
Heeft er iemand onder jullie een idee wat je kan doen om een intiem trouwfeest toch een speciale toets te geven? We zouden eerst gaan eten op restaurant, maar dat is het dan. Ik zou toch nog van mijn dag iets speciaals willen maken, maar hoe? Ik ben ...
Andere Reacties: 10 11-3-2008 12:00:42

karolien
uitnodigen collega's
ik zit met een klein dilemma betreffende het uitnodigen van mijn collega's.ik heb 20 collega's dus indien ik deze allemaal met partner uitnodig zijn dat meteen 40mensen extra. Zelfs meer dan mijn kant van de familie en vriendenkring samen. We zouden ...
Andere Reacties: 13 11-3-2008 11:58:56

Matthias
Foto's Coninckxdonck
Hoj,Wij houden ons feest op 30/08/2008 in Coninckxdonck, maar er zijn van deze zaal bitter weinig foto's te vinden. Heeft iemand van jullie hier al een feest meegemaakt, en zoja, zou iemand enkele foto's hiervan willen doorsturen naar me? Alvast enor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-3-2008 11:12:08

valerie
uitnodiging
hallo,Naar wie van de "medewerkers" sturen jullie ook een uitnodiging? (pastoor, ceremoniemeester, fotograaf, videograaf, feestzaal,...) Of wordt dit niet gedaan?groetjes,Valerie7 juni 2008
Uitnodigingen Reacties: 4 11-3-2008 11:09:00

Stefanie
Muziek modeshow beurs Antwerpen/Gent
Bruidjes,Als intredemuziek in de kerk hadden we graag iets gevonden in de stijl van de muziek die gebruikt werd op de modeshows in Antwerpen/Gent. Fantastisch vond ik het, wat klassiek maar met een goeie beat in. Heeft iemand enig idee welke soort di...
Andere Reacties: 0 11-3-2008 11:06:14

Marie
Modeshow
Hallo,Weet er iemand of er ergens een modeshow is in Oost of West Vlaanderen?Of zijn die al allemaal voorbij?Alvast bedankt.Marie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-3-2008 10:55:52

katrien
op zoek naar een betaalbare goeie zaal regio dilbeek
hallo,ben op zoek naar een zaal die betaalbaar is en ook nog eens mooi ingericht en het eten goed! kan er iemand mij helpen? regio dilbeek, asse, schepdaal,...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 11-3-2008 10:33:37

Kelly
dj Luc van hof ter meyghem
Hey,Weet iemand van jullie of dj Luc van Hof ter Meyghem een goede dj is?Kelly (10/10/2008)
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 11-3-2008 9:57:51

Sandra
cony aalter
hallozijn er hier waarvan de bruidegom zijn kostuum gekocht heeft bij cony in Aalter?Wat waren de ervaringen? Hebben ze veel keuze en in welke prijs valt het ongeveer?
Andere Reacties: 4 11-3-2008 9:24:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...