Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tamara
tegenslag huwelijksreis
Na veel wikken en wegen hebben wij begin februari onze huwelijksreis geboekt: 12 dagen in één van de meest luxueuze hotels in Cyprus. Nu kregen we vandaag een brief van ons reisbureau (horen jullie het al aankomen?): op amper 300m van ons h...
Huwelijksreis Reacties: 25 14-3-2008 21:22:27

Daisy
orginele bedankjes
Hallo, wij trouwen op 18/07/2008. wij hebben al veel geregeld, maar ben momenteel nog bezig aan het kijken voor bedankjes en zit nog serieus in de problems met mijn kerkboekje...Kan iemand mij soms helpen?Merciekes, Daisy
Ideeën Reacties: 8 14-3-2008 20:26:49

kim
Lingerie
Hey,Ik ga morgen achter lingerie kijken.Nu vroeg ik me af, gaat jullie toekomstige ook mee om te kiezen of blijft dit ook een verrassing? En in welke kleur zou ik best mn lingerie kiezen? Mijn rok is grijs en het topje is zowat ecruachtig. Ik zou nie...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 14-3-2008 20:12:32

annick
Bruidswinkel
Ik ga morgen naar Couture Anny, is er nog al iemand van jullie daar geweest, positief of negatief?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 14-3-2008 20:12:10

Sophie
SPANNEND
Hey beste medehuwers,Voor is het op de dag van vandaag nog 49 dagen en het is zover.Nu begint het toch wel spannend gaan te worden alhoewel het nog wel even is.Alle voorbereidingen zijn rond. Nu nog gewoon afwachten.Alleen weet ik dat de meeste bruid...
Andere Reacties: 5 14-3-2008 19:52:12

sarah
Proefdruk
Vandaag ben ik mijn proefdruk gaan afhalen en eigenlijk maar goed dat er zoiets bestaat als een proefdruk.Amai, wat een fouten. We hebben bijna alles moeten veranderen.Ze hadden zelfs het uur er niet bijgezet.Groetjes,Sarah24/05/08
Uitnodigingen Reacties: 8 14-3-2008 19:38:24

Kelley
Fotolocatie Brugge
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een geschikte fotolocatie voor binnen en buiten - regio Kortrijk. Alle tips zijn welkom xxx
Fotografie Reacties: 2 14-3-2008 17:34:27

vanessa
van wie komen de ouders ook niet naar het huwelijk
wie trouwt er nog zonder ouders? de ene wil niet komen omdat mijn ma er zou zijn, en hoor ik al een jaar niet meer en de ander profiteert van mijn goedheid heeft al 4 kinderen van 3 venten en heb ik eens goed mijn gedacht tegen gezegd en komt ook nie...
Andere Reacties: 17 14-3-2008 17:06:59

Sa
nieuw forum
Beste makers van dit forumIk heb zopas dit forum www.ik-trouw.org ontdenkt en dit is heel wat ordelijker en overzichtiger dan hier als jullie vernieuwen misschien hier is een kijkje nemen .grts
Andere Reacties: 3 14-3-2008 17:05:19

Nanouchka
schieting
hallo,weet er iemand waar je zo'n luchtkanon kan huren ofzo? WIj doen een schieting maar niet met van dat poeder, lijkt ons te gevaarlijk. Groetjes, Nanouchka
Andere Reacties: 0 14-3-2008 16:58:08

Heidi
vorderingen
hoi medebruidjes,wij trouwen op 12 juli. zijn er onder jullie nog die deze datum kozen en hoever staan jullie eigenlijk al met de planning? Het is wel eens leuk om te weten hoe een ander zijn vorderingen zijn!Groetjesheidi
Andere Reacties: 9 14-3-2008 16:11:00

Ulrike
feestzaal De Merelhoeve in Izegem
Een goeiedag,Heeft er iemand ervaring met de feestzaal 'De merelhoeve' in Izegem? Het lijkt ons een leuke zaal, maar enkele ervaringen/ideeën zijn welkom.Groeten,Ulrike
Andere Reacties: 0 14-3-2008 16:03:56

Lincy
Vervoer oldtimer of toeristisch treintje
HelloWij trouwen op 22/8/2008 in DIEST en zijn nog volop opzoek naar betaalbaar ceremonievervoer.Wij zouden graag een oldtimer busje of toeristisch treintje willen maar weten er geen te vinden. Kunnen jullie me helpen?Of als er iemand goedkope auto's...
Ceremonie Reacties: 1 14-3-2008 15:40:14

Stephanie
binnenlocaties foto's regio gent-deinze
Hoi, wij trouwen op 12 april en we zijn op zoek naar een plan B voor moest het regenen. Dus we zijn op zoek naar enkele binnenlocaties voor onze trouwfoto's te laten trekken. Het liefst hebben we een oud vervallen gebouw, niets modern. Maar volgens o...
Fotografie Reacties: 3 14-3-2008 15:17:11

Kelly
Ceremoniemeester Berlaar-Lier
Kent er iemand een betaalbare ceremoniemeester regio Berlaar - Lier?
Ceremonie Reacties: 3 14-3-2008 14:39:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...