Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kimberly
binnenlocatie foto's meetjesland
Hallo Allemaal,Ik ben nog op zoek naar een binnenlocatie regio meetjesland. Ga normaal foto's nemen aan de boerenkreken in Sint Laureins. Maar moest het nu slecht weer zijn is dit onmogelijk!Hopelijk kunnen jullie mij een paar tips geven!!Alvast beda...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 13-3-2008 18:29:28

sandra
limburg
Ik zou graag eens willen weten wie de limburgers onder ons zijn... ik kijk namelijk altijd naar de trouwkoppeltjes in het goed nieuwbladje van het belang en das altijd leuk om te weten als er hier iemand van dit forum bijzit!
Andere Reacties: 43 13-3-2008 18:09:05

sandra
verloving
hallo allemaal,wij hebben een verloving van 7 maanden. veel mensen verklaren ons voor zot en vragen of we 'dynamiet' in ons gat hebben dat we ons zo haasten, want 'we hebben toch tijd zat'. Maar ik vind het echt geen kwestie van haasten, we kiezen vo...
Andere Reacties: 30 13-3-2008 16:42:31

Kimberly
Haaraccessoires bruidskindjes
Hallo Ik ben volop aan het nadenken wat ik met de haren van mijn bruidskindjes wil doen. Voor de twee jongens zal het waarschijnlijk recht gezet worden met gel. Het oudste meisje (10 jaar) heeft gevraagd of haar mama haar haar mag doen, heb hier ge...
Andere Reacties: 3 13-3-2008 15:59:22

Debby
Up-To-You
Hallo iedereen,Waarschijnlijk zal er iemand van Up-To-You team meelezen,maar dat stoort me niet!Mag ik jullie vragen wat jullie moeten betalen voor het huren van een instalatie en licht van deze organisatie?Wij geven ons feest in Domein Martinus en d...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 13-3-2008 15:58:35

Charlotte
Ervaring met Capriss?
Hallo iedereen,Heeft er iemand positieve en/of negatiece ervaring met Capriss ( maakt trouwkleedjes op maat). Graag reacties.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 13-3-2008 15:22:12

T
uitnodiging in Engels ???
Hey,nog maar eens een vraagje. We zijn volop aan de uitnodigingen aan het werken. Nu heb ik een 6-tal Engelstalige collega's, en wou ik voor hen een uitnodiging in het Engels voorzien. Maar het probleem is dat ik geen versje ken waarin ik vermeld dat...
Uitnodigingen Reacties: 4 13-3-2008 15:12:17

ellen
Goedkkoop vervoer
Ik ben op zoek naar een goedkope manier om een 20-tal personen te vervoeren.Op deze site had ik gelezen dat bussen van DeLijn te huur zijn.Heb ze zonet gebeld maar dit blijkt niet mogelijk voor privégebruik.Heeft iemand een andere tip?bedankt
Andere Reacties: 9 13-3-2008 14:06:18

lien
binnenlocatie hoogstraten-merksplas-brecht-wuustwezel-malle
kent er iemand een toffe binnenlocatie in omgeving hoogstraten - merksplas - wortel - brecht - wuustwezel?Een oude fabriek, een boerderij met hooizolder, een brouwerij ...Wij trouwen binnen enkele weken en we hebben nog steeds niets gevonden, frustre...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 13-3-2008 13:57:54

eva
traiteur Picolo
Hallo, heeft er iemand ervaring met traiteur Picolo uit Stekene? Hij is de vaste traiteur van onze zaal en tot nu toe verloopt het contact nogal stroef (niet antwoorden op emails, half juiste info, ...). We zijn er dus niet helemaal gerust in.... Zow...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 13-3-2008 13:53:30

Nanouchka
envelopjes...
Hey bruidjes,nog 51 dagen op onze teller! Ik begin stilletjesaan nerveus te worden, het mag nu snel gaan anders raak ik het beu. Je bent daar al zolang mee bezig en op den duur kan het teveel worden. Jullie hebben dat waarschijnlijk ook?Wat ik wou vr...
Andere Reacties: 5 13-3-2008 12:52:06

Griet
Fotograag gezocht voor 16 08 08
Beste, onze fotografe is zwanger geworden en kan onze trouw niet meer fotograferen, kent er iemand nog een goede fotograag voor 16 08 08 in de omgeving van brugge,Alvast bedankt
Fotografie Reacties: 18 13-3-2008 12:22:55

Patricia
Goedkoop drukken/printen?
Onze uitnodiging zal per 'flessenpost' gebeuren. De flesjes heb ik al gevonden, maar nu ben ik aan het kijken wat de printmogelijkheden zijn. Ik heb zelf een ontwerp gemaakt dat ik op een soort flyer wil afdrukken, maar ik ken niets van printen of dr...
Uitnodigingen Reacties: 5 13-3-2008 11:43:04

Sofie
Vrijzinnige plechtigeheid huwelijk
Hallo iedereen, ik ben al gans mijn leven vrijzinnige en huw dus enkel voor het stadhuis. Ik vind dit nogal onpersoonlijk, daarom zou ik achterna nog een korte, vrijzinnige plechtigheid willen. Heeft iemand hier ervaring mee?? Groetjes en bedankt.
Andere Reacties: 10 13-3-2008 11:32:56

sarah
snik snik huwelijksreis problemen
hela bruidjes,Nu moet er mij eens even iets van het hart.. even horen wat jullie hiervan vinden.Ik heb in september vorig jaar onze reis al vastgelegd. Ze konden alleen nog geen prijzen geven van onze stop-over in hong kong. We hebben in september 12...
Huwelijksreis Reacties: 7 13-3-2008 11:15:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...