Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tina
geluk.com
Hallo bruidjes,Wij hebben 4 weken geleden onze bedankjes voor het avondfeest besteld op de website van geluk.com. We hebben het onmiddellijk betaald en ze zouden deze week geleverd worden. Maar we hebben nog niks gekregen. Zijn er nog mensen die hun ...
Andere Reacties: 4 30-5-2008 11:56:47

Kay
Even schrikken
Gisteren had ik voor de 2e keer een bericht op het forum gepost.Toen ik vanmorgen mijn reacties na las op dit bericht moest ik toch even schrikken van sommige mensen hun reacties. Komt dit door de stress dat sommige mensen nogal fel reageren op een b...
Andere Reacties: 8 30-5-2008 11:22:43

Inge
Vermenigvuldigingsdans
Ik heb geen enkel idee wat te kiezen als vermenigvuldigingsdans. Wat kiezen jullie? Waar slowen jullie áltijd op?Groetjes,Inge14/06/2008
Openingsdans Reacties: 2 30-5-2008 10:41:39

peggy
liedjes
Hallo, we zijn bezig met het misboekje te maken en vinden geen geschikt liedje voor als we binnen in de kerk komen. hebben jullie ideeën?
Locaties - Viering Reacties: 14 30-5-2008 10:40:06

Céline
rent a priest
Hallo. Heeft iemand ervaring met "rent a priest"? Ik heb wat twijfels om de mis door onze pastoor te laten uitvoeren, en wou het wat persoonlijker. Bovendien is het voor mijn aanstaande zijn tweede huwelijk.
Religie Reacties: 8 30-5-2008 9:56:47

Koen
aan Lenie en Sabien (over Anne Belin)
Die nummer 7 is ook heel mooi. Dit kleedje heeft net zoals nummer 8 een hoge kraag. Mag ik vragen wat jullie met je haar gaan doen of hebben gedaan? De ontwerper heeft me aangeraden om mijn haar kort te laten knippen en zeker niet op te steken.Ik vin...
Andere Reacties: 1 30-5-2008 8:59:12

Sarah
Nog 1 jaartje!!!
Vandaag precies nog één jaartje en het is zover... Ik vind het nu al zo spannend! Ik hoop dat ik volgend jaar rond deze tijd mijn zenuwen de baas kan :-)Zijn er nog koppels die op 30 mei 09 trouwen?Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite....
Andere Reacties: 4 30-5-2008 0:41:08

Els
kerkboekje verwelkoming
HalloKan iemand me helpen om een tekst op te maken als verwelkoming in de kerk,biten de verwelkming naar iedereen toe wil ik daarin ook mijn ouders bedanken voor alles wat ze al voor mij gedaan hebben,dat ik mij toekomst door hen gemaakt heb en mijn...
Andere Reacties: 1 30-5-2008 0:19:55

Els
kerkboekje (verwelkoming)
hallo iedereen,wie kan me helpen aan een toffe tekst voor in mijn kerkboekje! Normaal heb ik hier geen problemen mee om teksten in1 te steken, maar nu geraak ik er nie meer uit!Ik heb wel al een speech voorzien voor op het avondfeest, om ouders, getu...
Andere Reacties: 1 29-5-2008 23:03:26

Tine
Huwelijksreis - business class vliegtuig?
Hallo,wij hebben zopas onze huwelijksreis naar Mexico geboekt en bij Neckermann hebben ze ons gezegd dat de economy class voldoende comfort biedt voor een verre reis. Ze vonden daar dat business class niet echt veel voordelen biedt (enkel sterke dran...
Huwelijksreis Reacties: 9 29-5-2008 22:43:01

Kim
Modéca
Hoi allemaalHeeft iemand een jurk gekozen van het Nederlands modehuis Modéca? GroetjesKim
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-5-2008 22:39:18

Wendy
Trouwkleed Marylise maat 40 B te koop
Hallo bruidjes in spe,Ik verkoop mijn trouwkleed, een Marylise van 2007, maatje 40B.Vraagprijs is 500 euro. Je kan foto's bekijken op www.wendy-jonathan.be (naar fotoboek gaan en dan foto's kerkelijk huwelijk). (!! Het is niet het wit kleedje op de s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 29-5-2008 21:42:21

Xavier
intredelied
Iemand een idee welk liedje we kunnen gebruiken als intredelied op het avondfeest. We vinden les lacs du con... net iest te veel gebruikt en zijn op zoek naar iets anders.
Andere Reacties: 10 29-5-2008 21:36:07

sofie
Zaal zonder catering regio Antwerpen
Heeft er iemand een idee van een mooie zaal waar er geen catering is? Mijn toekomstige man is een traiteur. Maar zouden graag mooie lokatie hebben voor feest.groetjes,Katrien
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 29-5-2008 21:26:18

sofie
Zaal zonder catering regio Antwerpen
Heeft er iemand een idee van een mooie zaal waar er geen catering is? Mijn toekomstige man is een traiteur. Maar zouden graag mooie lokatie hebben voor feest.groetjes,Katrien
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 29-5-2008 21:26:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...